Vendelín píše:Kamil zjišťoval při cestě na Podmitrov, že levé sání je horké a pravé studené (asi po 30 km). Ale co s tím? Trápí mě to od loňska, ale moc jsem toho pak nenajezdil. Jak se říká : "do poslední chvíle to jezdilo dobře"
J.
Juro tu máš návod co s tím :
1) tlak AC pumpy by měl být 0.2 -0.3 atm
2) funkční předehřev - nutnost při použití centrálního karbce
3) těsnost sacího traktu - při volnoběhu ofoukej startovacím sprejem
4) základní předstih 8stupňů při odpojené baňce rozdělovače
5) hubou zkontroluj funkci a těsnost baňky (přes prdlou membránu může přisávat)
6) funkční termostat - můžeš použít z polského malucha
7)použij teplejší svíčky - sajrajt přidávaný do benzínu zasírá na starších motorech s kompresí 7:1
izolátory svíček - nutný termostat zvlášť v chladnu !
8)volnoběh seřizuj po prohřátí motoru jízdou !
9)máš v pořádku mix klapu na bedně filtru vzduchu ? Ta mixuje pro sání předehřátý vzduch s
čerstvým na +- 30stupňů
10) výšku hladiny benzínu zkontroluješ : nech běžet na volnoběh ,vypni zapalování a současně
před vstupem do karbce hadičku přiškrť a sundej. Odšroubuj víko karbce , sundej i s
těsněním a změř šuplerou výšku hladiny benzínu ke hraně karbce. Plovák přitom nech volně
plavat - hladina má být 19 až 20 mm pod hranou - udělal jsem ti tam rysku !
11) Nemluv sprostě !!!!!!!!!!!!!!!!! Kurva se neříkáááááááááááááá!