Stránka 2 z 3

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 22 dub 2013
od šuhaj
Pětišroub píše:myslíš ty silentbloky nebo ten držák alternátoru?
sem vůl sem si říkal ře ten obrázek je nějaký divný, no samo ten držák alternátoru...

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 22 dub 2013
od Pětišroub
je taková plechová konstrukce, která drží na šteftech výfuku a minimálně na jednom dalším místě, nahoře to má kolébku pro montáž moderního altíku. Je k tomu potřeba dvojitá řemenice - dá se koupit originál, nebo upravit sériová řemenice.

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 22 dub 2013
od šuhaj
Pětišroub píše:je taková plechová konstrukce, která drží na šteftech výfuku a minimálně na jednom dalším místě, nahoře to má kolébku pro montáž moderního altíku. Je k tomu potřeba dvojitá řemenice - dá se koupit originál, nebo upravit sériová řemenice.
nebylo by nějaké foto naistalovaného bazmeku?

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 22 dub 2013
od Pětišroub
ne, ale takhle to vypadá: Obrázek

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 25 dub 2013
od prak
Mirek Wenclovice píše:s tou uzávěrou jsem slyšel že to má někdo u nás dodělané do béčka? tuším effik? ale vůbec nevím jak to funguje nebo jak je to složité...
Šuhaju -pokud ti to nedá spát - uzávěrku jsem do T2 implamentoval a pár let používám. Jestli tě to vážně chytne -Kopřivnice je od Wenclovic kousek cesty..........
je to nějaká koupená sada, nebo dobrý domácí nápad?

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 25 dub 2013
od Mirek Wenclovice
prak píše:
Mirek Wenclovice píše:s tou uzávěrou jsem slyšel že to má někdo u nás dodělané do béčka? tuším effik? ale vůbec nevím jak to funguje nebo jak je to složité...
Šuhaju -pokud ti to nedá spát - uzávěrku jsem do T2 implamentoval a pár let používám. Jestli tě to vážně chytne -Kopřivnice je od Wenclovic kousek cesty..........
je to nějaká koupená sada, nebo dobrý domácí nápad?
Je to uzávěrka z T3 -jen ovládač je kvůli jiné konstrukce zpátečky - vadí mezikolo - umístěn pod hladinu oleje.

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 16 zář 2013
od vwgen
luxusne foto

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 22 dub 2014
od šuhaj
Alternativa k tomuto řešení je koupit diferák který jde naroubovat rovnou a je na to dělaný...tady nejvíce používaný s nejlepšími zkušenostmi uživatelů, cenu mezi úpravou z T3 viz. výše a kupovaným kus nejsem schopný posoudit...
ObrázekObrázek

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 24 dub 2015
od šuhaj
Něco do písků :wink:
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 27 dub 2015
od Mr.Vaahaa
Pěkný nájezdy =D>
V Řecku by se to občas hodilo...

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 07 led 2022
od prak

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 08 led 2022
od prak
a tady jeden v ĆR
https://www.highperformanceparts.cz/sam ... e-irs.7941

Netušíte někdo jestli se liší diferáky u T2 v průběhu výroby?

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 08 led 2022
od evinsen
někde byla tabulka účinnosti v procentech podle kodu převodovky.ale jestli jsem správně rozuměl,tak částečný samosvor nemusel být v převodovce montován vždy

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 08 led 2022
od prak
LSD převodovek bylo sakra málo a ještě u brouka. Chci LSD diferák do valníka. Špéra do T3 je velmi drahá, navíc si na to netroufnu jako Mirek. Nechat to někoho udělat pak s materiálem bude stát stejný ranec jako hotový LSD diferák.

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 11 led 2022
od mhepp
Praku, samosvor je sice hezká věc - měl jsem/mám ho v převodovce v T3, dost to pomůže v běžných situacích, ale jakmile jsi v opravdovém problému - jedno kolo volné - na ledu a podobně, tak je samosvor už k ničemu. Má omezenou svornost a jakmile je rozdíl mezi koly příliš veliký, tak se protočí.

Záleží tedy hodně na použití - pokud ho chceš pro lepší jízdní vlastnosti na silnici, pomoc v běžných problémech jako parkování na kluzkém povrchu a tak, tak mohu jen doporučit. Zde se těším jak malej Jarda, až budu mít převodovku zpět v autě. Ale pokud to máš do terénu, tak tam je lepší uzávěra. Prostě zavře diff a nic se Ti neprotočí.

Co hezky podpoří samosvor v tom terénu je dělená ruční brzda - mám ji v jednom autě a mám ji řešenou jako tři páky - centrální zatáhne obě kola - klasická ručka (je to z klasické ručky udělané) - a dvě páčky po stranách, kterými mohu přibrzdit jedno či druhé kolo. Takže v kombinaci se samosvorem to bylo luxusní a pomohlo mi to vytáhnout se z pěkných sraček svépomocí tam, kde jiní sháněli traktory.

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 12 led 2022
od prak
Těžká otázka, co vlastně chci ;-)
Teď valník slouží jako pracovní kára okolo komína. Ale bude to i kára výletová. Což je většinou silnice a dojet k lesu. Ale jezdím i na akce jeepařů. Ten z toho samo dělat nechci, ale rád bych se dostal alespoň do základního tábora. Začneme kolama, to je jednoduché. Ale skončit na prvním sjezdu ze silnice s obutejma "offroad" kolama je dost ostuda.
Pak přijdou na řadu peníze - koupenej samosvor nejlépe rovnou s převodovkou (třeba Rancho) a jsem v tom hned za sto. No a pak už se to jen nabaluje - motor, ... Takže se vrátíme zas na začátek - těžko volit mezi možnostma, kterých vlastně moc není a kde se zastavit.

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 12 led 2022
od Sam
Za mne bych radil koupit si stavebnici diferenciálu a zabudovat si ho do převodovky sám. Né kvůli financím nebo že by to bylo lehčí ale proto, že se sobecky těším na foto story a popis z konverze zde na flat4. :D

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 13 led 2022
od mhepp
Tak to pak jo... To máš docela veliký cíl. Možná mám pocit, že ten samosvor přeci jen přeceňuješ - Jak píšu, v T3 mi pomohl z lehčích sraček a krásně provede auto zatáčkou - zvyšuje přetáčivost auta - dá se s tím krásně pracovat.

Pokud dáš samosvor či uzávěru, tak ještě také můžeš zjistit, že zadní náprava je příliš měkká a celé se to kroutí. T3 má přeci jen tužší zadní nápravu...

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 13 led 2022
od prak
48d8533ed5af3b82b3bb72d925a18b1c.jpg

Re: Expediční a off road úpravy...

Napsal: 13 led 2022
od venca101
Na Thesamba je jeden maník, co oženil podvozek T3 syncro s kastlí ponorky, před léty si to navíc natrénoval na kulaťákovi. Do takových extrémů ale asi zacházet nemíníš, že? :D

https://www.thesamba.com/vw/forum/viewt ... ro&start=0

syncro T1.jpg
syncro T2.jpg