Expediční a off road úpravy...
Expediční a off road úpravy...
Protože mě tohle téma dost zajímá a nic moc jsem tady o tom nenašel kromě http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... hilit=baja" onclick="window.open(this.href);return false; založil bych toto vlákno. Hledal jsem na thesamba.com a po všech čertech a tedy pár realizovaných věcí našel. Protože asi nemá smysl zakládat zvláště topic pro T1 a T2 nechal bych to pohromadě, ale nechám na uvážení admina o rozdělení popřípadě přesunutí.
Díky šuhaj
pokud to správně chápu dá se prostupnost zvýšit několika metodami:
nejjednodušší a asi nejlevnější je pořídit sobě velké balóny na původní 14či15tkové ráfky, takto jsem to měl na busíku 15tky a pneumatiky podobné All Terrain 215/75
nevýhodou je že se nedá vytočit vpředu plný rejd a zadní lem blatníku se musel trochu znásilnit, aby se tam ty balóny vlezly...
další možností je zvýšit nápravu a zadek nakopnout na těch "podkovách" prošroubovaných na původní uchycení
předek:
zadek:
nebo navařit celý rám na původní kastli což mi přijde už zbytečný hardcore
náhled na realizované projekty:
Díky šuhaj
pokud to správně chápu dá se prostupnost zvýšit několika metodami:
nejjednodušší a asi nejlevnější je pořídit sobě velké balóny na původní 14či15tkové ráfky, takto jsem to měl na busíku 15tky a pneumatiky podobné All Terrain 215/75
nevýhodou je že se nedá vytočit vpředu plný rejd a zadní lem blatníku se musel trochu znásilnit, aby se tam ty balóny vlezly...
další možností je zvýšit nápravu a zadek nakopnout na těch "podkovách" prošroubovaných na původní uchycení
předek:
zadek:
nebo navařit celý rám na původní kastli což mi přijde už zbytečný hardcore
náhled na realizované projekty:
Re: Expediční a off road úpravy...
ještě krycí plech převodovky...
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Expediční a off road úpravy...
Hele Šuhaji, já jsem teď na příští zimu sehnal zajímavej rozměr 195/80/14. Budu je dávat na SYNCRO, ale na Westynu by se vešli bez jakejchkoli úprav, a s OFROAD dezénem jsem je viděl taky. Ještě by to chtělo:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Expediční a off road úpravy...
dej odkaz nebo fotku gummaxmax píše:Hele Šuhaji, já jsem teď na příští zimu sehnal zajímavej rozměr 195/80/14. Budu je dávat na SYNCRO, ale na Westynu by se vešli bez jakejchkoli úprav, a s OFROAD dezénem jsem je viděl taky. Ještě by to chtělo:
s tou uzávěrou jsem slyšel že to má někdo u nás dodělané do béčka? tuším effik? ale vůbec nevím jak to funguje nebo jak je to složité...
- Kosťa
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 472
- Registrován: 08 črc 2012
- Bydliště: S wallym Praha 9 "skorovenkov"
Re: Expediční a off road úpravy...
Není to nic složitýho, jenom těch převodovek s uzávěrkou moc nejni.. (takže cena je vysoká na to něco zkoušet )
napadlo mě to ve spojitosti ne s Off-road
napadlo mě to ve spojitosti ne s Off-road
mom little devil.... ....vybzuk a počmáraná holčička
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Expediční a off road úpravy...
Mě to nepřipadá jako uzávěrka, ale jako samostatné přibrzdění levého a pravého kola.
Každý celek se skládá z detailů.
- DuffY
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 820
- Registrován: 07 lis 2006
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Expediční a off road úpravy...
tahle fotka je tuším z prototypu T2b 4x4
jinak samostatné brždění levého a pravého kola má udělaný třeba biker666 na buggy
jinak samostatné brždění levého a pravého kola má udělaný třeba biker666 na buggy
- Kosťa
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 472
- Registrován: 08 črc 2012
- Bydliště: S wallym Praha 9 "skorovenkov"
Re: Expediční a off road úpravy...
Jojo je to ona, kolik jich bylo jnom 8kusů (tuším) ale prý by to nešlo na odbyt [-o<DuffY píše:tahle fotka je tuším z prototypu T2b 4x4
mom little devil.... ....vybzuk a počmáraná holčička
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Expediční a off road úpravy...
Ano je to z prototypu T2b 4x4, a brzdí to každé zadní kolo zvlášť, funkce je prostá, napojeno na lanovody ručky. Jinak na odbyt by asi šli, jenže už byla hotová T3ka, takže vývoj se přesunul tímto směrem... Přidala se visco spojka, a uzávěrky (T2 měla 4x4 stálej)
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Expediční a off road úpravy...
Ještě bych na přizvednutí doporučil použít torzky na dvoulitrové provedení, jsou tvrdší, páč motor je těšší
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Expediční a off road úpravy...
Prototypu T2b 4x4 bylo pet viz
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 281&start=" onclick="window.open(this.href);return false;
Vyroba nemohla zacit,jelikoz T3 uz melo zpozdeni diky politice uvnitr VW.Je zajimave,ze prvni prototyp
T3 byl uz vyroben v zari 1974! a tudiz cekal ctyri a pul roku na svoji vyrobu.Diky teto politice vsak muzeme
jen dekovat tomu,ze se T2 vyrabelo az do roku 1979.
Jinak zajimavy topik
http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 281&start=" onclick="window.open(this.href);return false;
Vyroba nemohla zacit,jelikoz T3 uz melo zpozdeni diky politice uvnitr VW.Je zajimave,ze prvni prototyp
T3 byl uz vyroben v zari 1974! a tudiz cekal ctyri a pul roku na svoji vyrobu.Diky teto politice vsak muzeme
jen dekovat tomu,ze se T2 vyrabelo az do roku 1979.
Jinak zajimavy topik
Vwase nocni sichta...
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Expediční a off road úpravy...
Šuhaju -pokud ti to nedá spát - uzávěrku jsem do T2 implamentoval a pár let používám. Jestli tě to vážně chytne -Kopřivnice je od Wenclovic kousek cesty..........šuhaj píše:dej odkaz nebo fotku gummaxmax píše:Hele Šuhaji, já jsem teď na příští zimu sehnal zajímavej rozměr 195/80/14. Budu je dávat na SYNCRO, ale na Westynu by se vešli bez jakejchkoli úprav, a s OFROAD dezénem jsem je viděl taky. Ještě by to chtělo:
s tou uzávěrou jsem slyšel že to má někdo u nás dodělané do béčka? tuším effik? ale vůbec nevím jak to funguje nebo jak je to složité...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Expediční a off road úpravy...
Jestli mas nafoceno Mirku,tak dej technologicky postup.
Vwase nocni sichta...
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Expediční a off road úpravy...
To je moc zajímací. Mám v syslírně i jednu áčkovou převodovku tohle je dobrá cesta, kam posunout valníka.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Expediční a off road úpravy...
Taky by se mi to líbilo, ale nebude to nejlevnější, když se kouknu zač se uzávěrky pohybují
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Expediční a off road úpravy...
tady to vypadá na elekromagnetický trn do díry?
necháme se překvapit
necháme se překvapit
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Expediční a off road úpravy...
me to spíš přijde jako pneumatické ovládání
je to nápadně podobný součástkám co mám v golfu na otevírání zámků dveří
je to nápadně podobný součástkám co mám v golfu na otevírání zámků dveří
... a vůbec !
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Expediční a off road úpravy...
Je to elektro magnetický ventil, který ovládá podtlak, patří k tomu i podtlaková nádobka, přesně jak píše Herbie, jako na centrál.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Expediční a off road úpravy...
díky stavím seMirek Wenclovice píše:Šuhaju -pokud ti to nedá spát - uzávěrku jsem do T2 implamentoval a pár let používám. Jestli tě to vážně chytne -Kopřivnice je od Wenclovic kousek cesty..........šuhaj píše:dej odkaz nebo fotku gummaxmax píše:Hele Šuhaji, já jsem teď na příští zimu sehnal zajímavej rozměr 195/80/14. Budu je dávat na SYNCRO, ale na Westynu by se vešli bez jakejchkoli úprav, a s OFROAD dezénem jsem je viděl taky. Ještě by to chtělo:
s tou uzávěrou jsem slyšel že to má někdo u nás dodělané do béčka? tuším effik? ale vůbec nevím jak to funguje nebo jak je to složité...
a ještě by mě zajímalo jak funguje toto co prodává 5šroub zde v inzerci
Re: Expediční a off road úpravy...
myslíš ty silentbloky nebo ten držák alternátoru?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)