kdepak, valník je krásnej jak je, ale trochu ho nakopnout by mu slušelo. Zatím se těžko smiřuju s nutnými opravami laku a takto radikální zásah není myslitelný. Na takové hraní je k dispozici spousta jiných značek za hrst drobných.
Už asi chápu, že špéra z T3 je nejlepší z nenápadných úprav. Jen se zrovna neválí v mé syslírně.
Expediční a off road úpravy...
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: Expediční a off road úpravy...
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Expediční a off road úpravy...
Jó to u Brouka je to jednodušší- dát 16 palc.kola aby byl vyšší,převodovku částečně synnchronní 1954-1960,do ní samosvorný diferenciál z Kdf a nejaký skluzný kryt pod motor a převodovku. Taky se dají dát dozadu redukce a dopředu vyšší rejdové čepy,ale pak se ztratí 20 km na rychlosti.