Expediční a off road úpravy...

Uživatelský avatar
šuhaj
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 259
Registrován: 03 úno 2011

Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod šuhaj » 21 dub 2013

Protože mě tohle téma dost zajímá a nic moc jsem tady o tom nenašel kromě viewtopic.php?f=3&t=1459&hilit=baja založil bych toto vlákno. Hledal jsem na thesamba.com a po všech čertech a tedy pár realizovaných věcí našel. Protože asi nemá smysl zakládat zvláště topic pro T1 a T2 nechal bych to pohromadě, ale nechám na uvážení admina o rozdělení popřípadě přesunutí.
Díky šuhaj

pokud to správně chápu dá se prostupnost zvýšit několika metodami:

:arrow: nejjednodušší a asi nejlevnější je pořídit sobě velké balóny na původní 14či15tkové ráfky, takto jsem to měl na busíku 15tky a pneumatiky podobné All Terrain 215/75
nevýhodou je že se nedá vytočit vpředu plný rejd a zadní lem blatníku se musel trochu znásilnit, aby se tam ty balóny vlezly...

Obrázek Obrázek

:arrow: další možností je zvýšit nápravu a zadek nakopnout na těch "podkovách" prošroubovaných na původní uchycení

předek:
Obrázek
zadek:
Obrázek Obrázek

:arrow: nebo navařit celý rám na původní kastli což mi přijde už zbytečný hardcore

ObrázekObrázek Obrázek

:arrow: náhled na realizované projekty:
ObrázekObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázek

ObrázekObrázek

Obrázek ObrázekObrázek

ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
šuhaj
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 259
Registrován: 03 úno 2011

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod šuhaj » 21 dub 2013

ještě krycí plech převodovky...
Obrázek

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod maxmax » 21 dub 2013

Hele Šuhaji, já jsem teď na příští zimu sehnal zajímavej rozměr 195/80/14. Budu je dávat na SYNCRO, ale na Westynu by se vešli bez jakejchkoli úprav, a s OFROAD dezénem jsem je viděl taky. Ještě by to chtělo:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
šuhaj
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 259
Registrován: 03 úno 2011

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod šuhaj » 21 dub 2013

maxmax píše:Hele Šuhaji, já jsem teď na příští zimu sehnal zajímavej rozměr 195/80/14. Budu je dávat na SYNCRO, ale na Westynu by se vešli bez jakejchkoli úprav, a s OFROAD dezénem jsem je viděl taky. Ještě by to chtělo:
Obrázek


dej odkaz nebo fotku gum :wink:
s tou uzávěrou jsem slyšel že to má někdo u nás dodělané do béčka? tuším effik? ale vůbec nevím jak to funguje nebo jak je to složité...

Uživatelský avatar
Kosťa
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 470
Registrován: 08 črc 2012
Bydliště: S wallym Praha 9 "skorovenkov"

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod Kosťa » 21 dub 2013

Není to nic složitýho, jenom těch převodovek s uzávěrkou moc nejni.. (takže cena je vysoká na to něco zkoušet :cry: )
napadlo mě to ve spojitosti ne s Off-road :mrgreen:
mom little devil.... :twisted: ....vybzuk a počmáraná holčička

Uživatelský avatar
lišák
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4436
Registrován: 08 bře 2003
Bydliště: ResselStadt
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod lišák » 21 dub 2013

Mě to nepřipadá jako uzávěrka, ale jako samostatné přibrzdění levého a pravého kola.
Každý celek se skládá z detailů.

Uživatelský avatar
DuffY
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 814
Registrován: 07 lis 2006
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod DuffY » 21 dub 2013

tahle fotka je tuším z prototypu T2b 4x4
jinak samostatné brždění levého a pravého kola má udělaný třeba biker666 na buggy

Uživatelský avatar
Kosťa
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 470
Registrován: 08 črc 2012
Bydliště: S wallym Praha 9 "skorovenkov"

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod Kosťa » 21 dub 2013

DuffY píše:tahle fotka je tuším z prototypu T2b 4x4


Jojo je to ona, kolik jich bylo jnom 8kusů (tuším) ale prý by to nešlo na odbyt [-o<
mom little devil.... :twisted: ....vybzuk a počmáraná holčička

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod maxmax » 21 dub 2013

Ano je to z prototypu T2b 4x4, a brzdí to každé zadní kolo zvlášť, funkce je prostá, napojeno na lanovody ručky. Jinak na odbyt by asi šli, jenže už byla hotová T3ka, takže vývoj se přesunul tímto směrem... Přidala se visco spojka, a uzávěrky (T2 měla 4x4 stálej)
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod maxmax » 21 dub 2013

Ještě bych na přizvednutí doporučil použít torzky na dvoulitrové provedení, jsou tvrdší, páč motor je těšší :roll:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5467
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod udeeska » 22 dub 2013

Prototypu T2b 4x4 bylo pet viz
viewtopic.php?f=39&t=14281&start=
Vyroba nemohla zacit,jelikoz T3 uz melo zpozdeni diky politice uvnitr VW.Je zajimave,ze prvni prototyp
T3 byl uz vyroben v zari 1974! a tudiz cekal ctyri a pul roku na svoji vyrobu.Diky teto politice vsak muzeme
jen dekovat tomu,ze se T2 vyrabelo az do roku 1979.
Jinak zajimavy topik :wink:
Vwase nocni sichta...

Mirek Wenclovice
Příspěvky: 178
Registrován: 31 bře 2011

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod Mirek Wenclovice » 22 dub 2013

šuhaj píše:
maxmax píše:Hele Šuhaji, já jsem teď na příští zimu sehnal zajímavej rozměr 195/80/14. Budu je dávat na SYNCRO, ale na Westynu by se vešli bez jakejchkoli úprav, a s OFROAD dezénem jsem je viděl taky. Ještě by to chtělo:
Obrázek


dej odkaz nebo fotku gum :wink:
s tou uzávěrou jsem slyšel že to má někdo u nás dodělané do béčka? tuším effik? ale vůbec nevím jak to funguje nebo jak je to složité...

Šuhaju -pokud ti to nedá spát - uzávěrku jsem do T2 implamentoval a pár let používám. Jestli tě to vážně chytne -Kopřivnice je od Wenclovic kousek cesty..........
Přílohy
P1220394_resize.JPG

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5467
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod udeeska » 22 dub 2013

Jestli mas nafoceno Mirku,tak dej technologicky postup.
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4457
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod prak » 22 dub 2013

To je moc zajímací. Mám v syslírně i jednu áčkovou převodovku tohle je dobrá cesta, kam posunout valníka.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod maxmax » 22 dub 2013

Taky by se mi to líbilo, ale nebude to nejlevnější, když se kouknu zač se uzávěrky pohybují :roll:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4457
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod prak » 22 dub 2013

tady to vypadá na elekromagnetický trn do díry?
necháme se překvapit
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12755
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod Herbie » 22 dub 2013

me to spíš přijde jako pneumatické ovládání

je to nápadně podobný součástkám co mám v golfu na otevírání zámků dveří
... a vůbec !

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod maxmax » 22 dub 2013

Je to elektro magnetický ventil, který ovládá podtlak, patří k tomu i podtlaková nádobka, přesně jak píše Herbie, jako na centrál.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
šuhaj
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 259
Registrován: 03 úno 2011

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod šuhaj » 22 dub 2013

Mirek Wenclovice píše:
šuhaj píše:
maxmax píše:Hele Šuhaji, já jsem teď na příští zimu sehnal zajímavej rozměr 195/80/14. Budu je dávat na SYNCRO, ale na Westynu by se vešli bez jakejchkoli úprav, a s OFROAD dezénem jsem je viděl taky. Ještě by to chtělo:
Obrázek


dej odkaz nebo fotku gum :wink:
s tou uzávěrou jsem slyšel že to má někdo u nás dodělané do béčka? tuším effik? ale vůbec nevím jak to funguje nebo jak je to složité...

Šuhaju -pokud ti to nedá spát - uzávěrku jsem do T2 implamentoval a pár let používám. Jestli tě to vážně chytne -Kopřivnice je od Wenclovic kousek cesty..........


díky stavím se :wink:

a ještě by mě zajímalo jak funguje toto co prodává 5šroub zde v inzerci
Obrázek

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: Expediční a off road úpravy...

Příspěvekod Pětišroub » 22 dub 2013

myslíš ty silentbloky nebo ten držák alternátoru?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)


Zpět na “knírač T2a + kulaťák T2b (1968-1979)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host