T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)
Neviem, to sa musím zohnúť
Zajtra nafotím.
Zajtra nafotím.
...možno sa mýlim.
Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)
...hlavně to nehroť...záda sou prevít...
You can't win 'em all...
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)
Mas na mysli tohle ?Pětišroub píše:jak máš řešený výfuk (výstup z hlav)?
vs
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)
Tohle ale bohužel nic nepoví o obsahu motoru [-X
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)
Přesně tak aneb anabáze s těsněním
Pak je ještě kombinace topníků, nebo-li vstup do hlav jako na pravém obrázku a vstup topení jako na levém obrázku (vzduch foukanej ze sahary, jinak ho může foukat altík - motor CU). Aneb můj motor CJ.
Těsnění na levém obrýzku jsou měděné "obdélníkové" kruhy.
Těsnění na pravém obrázku jsou klasika dva plechy a mezi nima ta těsnící hmota a jsou potřeba dva druhy: 2ks symetrických (štefty jsou v ose) a 2ks asymetrických.
Pak CJ motory mají chlazení altíku ze sahary ... tj je tam na altíku vzadu kryt se vstupem a kolínkem zapojené do sahary.
Pak je ještě kombinace topníků, nebo-li vstup do hlav jako na pravém obrázku a vstup topení jako na levém obrázku (vzduch foukanej ze sahary, jinak ho může foukat altík - motor CU). Aneb můj motor CJ.
Těsnění na levém obrýzku jsou měděné "obdélníkové" kruhy.
Těsnění na pravém obrázku jsou klasika dva plechy a mezi nima ta těsnící hmota a jsou potřeba dva druhy: 2ks symetrických (štefty jsou v ose) a 2ks asymetrických.
Pak CJ motory mají chlazení altíku ze sahary ... tj je tam na altíku vzadu kryt se vstupem a kolínkem zapojené do sahary.
Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)
O obsahu ne, o typu jomaxmax píše:Tohle ale bohužel nic nepoví o obsahu motoru [-X
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)
Pokud se jedná o to, jestli CU nebo CJ, pak máš pravdu, jikak Neboť ostatní 17,18, to mají jako CJ!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)
a co tedy radíš Maxi, kromě sundání hlavy a změření vrtání a ventilů?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)
Vycházím-li z této stránky:
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/ ... ort=0&all=
Tak to tak není. Dle těch sad má jenom CJ ty protivné dva druhy, ostatní mají měděné kruhy. Jo a ještě jsou rozdíly i v těsnění pod sáním.
http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/ ... ort=0&all=
Tak to tak není. Dle těch sad má jenom CJ ty protivné dva druhy, ostatní mají měděné kruhy. Jo a ještě jsou rozdíly i v těsnění pod sáním.
Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)
Pak ještě fajn obrázek o rozdílech chlazení Typ3 a Typ4, v příloze
Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)
Je fakt, že sadu těsnění jsme objednali 198 009 029 ... 1.8 - 2.0 ... ale musel jsem dokupovat těsnění výmeník/hlava. Kdyby měli tu sadu 198 009 071 tak na CJ nemusím dokoupit ani "ň"
Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)
je neaka moznost ze 1.7 kod W byl i s karbecem? nebo to byly jen strikacky? pokud jen strikacky da se to este sehnat?
Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)
Já nerozumět řeči tvého kmene.Michael píše:je neaka moznost ze 1.7 kod W byl i s karbecem? nebo to byly jen strikacky? pokud jen strikacky da se to este sehnat?
1.7 kod W je stříkačka ( Porsche 914 např ? ).Ptáš se zda-li se dá sehnat co ?
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)
asi ta stříkačka,ne? Já rozumět
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)
presne jestli se da sehnat komplet elektrika sani a vubec vsechno k tomu co je potreba na zprovozneni
Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)
to máte v rodině ne komponenty na origo FI pouze z druhý ruky, nové nelze.maxmax píše:asi ta stříkačka,ne? Já rozumět
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)
Kdo by taky chtěl nový,že? Já bych tam dal karbece,a neřešil to.....
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)
pro zájemce o EFI je k sehnání spousta nových komponentů od vstřikovačů, přes pumpy až k ovládacím jednotkám, ale stojí to děnge....takže zachovat originál, pokud nejede originál tak z druhé ruky a když nepojede ani ten, tak karburaci:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)