T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Uživatelský avatar
Krystof
Vrátný Hřejivého archivu
Příspěvky: 1065
Registrován: 09 pro 2004
Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od Krystof »

Neviem, to sa musím zohnúť :wink:
Zajtra nafotím.
...možno sa mýlim. :wink:

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od Petr914 »

...hlavně to nehroť...záda sou prevít... :wink:
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3735
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od Milosak_1 »

Pětišroub píše:jak máš řešený výfuk (výstup z hlav)?
Mas na mysli tohle ?
Obrázek vs Obrázek
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od Pětišroub »

ano
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od maxmax »

Tohle ale bohužel nic nepoví o obsahu motoru [-X
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od Šíša »

Přesně tak aneb anabáze s těsněním :D

Pak je ještě kombinace topníků, nebo-li vstup do hlav jako na pravém obrázku a vstup topení jako na levém obrázku (vzduch foukanej ze sahary, jinak ho může foukat altík - motor CU). Aneb můj motor CJ.

Těsnění na levém obrýzku jsou měděné "obdélníkové" kruhy.
Obrázek

Těsnění na pravém obrázku jsou klasika dva plechy a mezi nima ta těsnící hmota a jsou potřeba dva druhy: 2ks symetrických (štefty jsou v ose) a 2ks asymetrických.
ObrázekObrázek

Pak CJ motory mají chlazení altíku ze sahary ... tj je tam na altíku vzadu kryt se vstupem a kolínkem zapojené do sahary.

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od Šíša »

maxmax píše:Tohle ale bohužel nic nepoví o obsahu motoru [-X
O obsahu ne, o typu jo :wink:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od Pětišroub »

díky Šíšo...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od maxmax »

Pokud se jedná o to, jestli CU nebo CJ, pak máš pravdu, jikak :^o Neboť ostatní 17,18, to mají jako CJ!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od Pětišroub »

a co tedy radíš Maxi, kromě sundání hlavy a změření vrtání a ventilů?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od Šíša »

Vycházím-li z této stránky:

http://www.csp-shop.com/cgi-bin/cshop2/ ... ort=0&all=

Tak to tak není. Dle těch sad má jenom CJ ty protivné dva druhy, ostatní mají měděné kruhy. Jo a ještě jsou rozdíly i v těsnění pod sáním.

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od Šíša »

Pak ještě fajn obrázek o rozdílech chlazení Typ3 a Typ4, v příloze
Přílohy
fan_low.jpg

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4078
Registrován: 28 srp 2006

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od Šíša »

Je fakt, že sadu těsnění jsme objednali 198 009 029 ... 1.8 - 2.0 ... ale musel jsem dokupovat těsnění výmeník/hlava. Kdyby měli tu sadu 198 009 071 tak na CJ nemusím dokoupit ani "ň" :D

Uživatelský avatar
Michael
Příspěvky: 11
Registrován: 30 črc 2008
Bydliště: Zmrzlík (Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od Michael »

je neaka moznost ze 1.7 kod W byl i s karbecem? nebo to byly jen strikacky? pokud jen strikacky da se to este sehnat?

Mauglí
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 669
Registrován: 16 srp 2005
Bydliště: Opava

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od Mauglí »

Michael píše:je neaka moznost ze 1.7 kod W byl i s karbecem? nebo to byly jen strikacky? pokud jen strikacky da se to este sehnat?
Já nerozumět řeči tvého kmene.
1.7 kod W je stříkačka ( Porsche 914 např ? ).Ptáš se zda-li se dá sehnat co ?

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od maxmax »

asi ta stříkačka,ne? Já rozumět :lol:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Michael
Příspěvky: 11
Registrován: 30 črc 2008
Bydliště: Zmrzlík (Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od Michael »

presne :) jestli se da sehnat komplet elektrika sani a vubec vsechno k tomu co je potreba na zprovozneni

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od Pětišroub »

maxmax píše:asi ta stříkačka,ne? Já rozumět :lol:
to máte v rodině ne :D komponenty na origo FI pouze z druhý ruky, nové nelze.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5044
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od maxmax »

:lol: Kdo by taky chtěl nový,že? Já bych tam dal karbece,a neřešil to.....
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19861
Registrován: 02 led 2003

Re: T2, T3 - info o Flachmotoru (typ 4)

Příspěvek od Pětišroub »

pro zájemce o EFI je k sehnání spousta nových komponentů od vstřikovačů, přes pumpy až k ovládacím jednotkám, ale stojí to děnge....takže zachovat originál, pokud nejede originál tak z druhé ruky a když nepojede ani ten, tak karburaci:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Odpovědět