motor T v 911?

ivanmb
Příspěvky: 2
Registrován: 28 srp 2012

motor T v 911?

Příspěvekod ivanmb » 28 srp 2012

Ahoj, sem novej a mám dotaz, jde do brouka nebo Téčka :idea: :?: motor z 911 i s převodovkou? a jaké je potřeba udělat úpravy? Pokud to píšu někam špatně tak se omlouvám a pokárejte mě. Jde mi o držáky?táhla řazení?polosy? atd.. prý to jde, tak by to mělo jít i obráceně ne?, nebo motor s převodovkou z busa?naravt do Psch jde??

Uživatelský avatar
wally
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2121
Registrován: 20 říj 2010
Bydliště: Praha 9 skorovenkov..:o)
Kontaktovat uživatele:

Re: motor T v 911?

Příspěvekod wally » 04 říj 2012

Podle mě bude málo místa nad převodovkou.. 911 spojkovej válec uprostřed nahoře ne? V místě uchycený standartní 002/091 převedovky..

Přední nos, je úplně jinak...ALE

Předělat jde všechno ;)
Myslíme to vwážně...;o)
First Czech EBI-Racer on Weber carbs :D
------------------------------
Wally T2b doka 1976 - 2276ccm /brutal doka :)
Florián malookno 1963 - 1584 ccm
Karel KG 1963 - WBX / Typ5 / ???? ccm
Blue T2a 1970 Deluxe / 1679ccm / C25 /1x DRLA40 / CSP Python
------------------------------

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3685
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: motor T v 911?

Příspěvekod john » 04 říj 2012

ivanmb píše:Ahoj, sem novej a mám dotaz, jde do brouka nebo Téčka :idea: :?: motor z 911 i s převodovkou? a jaké je potřeba udělat úpravy? Pokud to píšu někam špatně tak se omlouvám a pokárejte mě. Jde mi o držáky?táhla řazení?polosy? atd.. prý to jde, tak by to mělo jít i obráceně ne?, nebo motor s převodovkou z busa?naravt do Psch jde??


Do brouka s uzasnou modifikaciou, do busika s o nieco mensou...
Motor 911 je dlhsi a prevodovka taktiez.Je potrebne vyrezat casti torznej trubky, aby 915 prevodovka sedela tak ako brouci...taktiez znacna modifikacia radenia je nutna...pri udrzani ulozenia kolies tak ako na brouku motor bude o dva valce viac dozadu, co vyzaduje zmenu karoserie a dalsi nosnik pri remenici...

Opacne, dat do Porsche busikovu prevodovku a motor je mozne bez vacsich problemov, riesit sa musi radenie a uchyt motora..je jednoduchsie pouzit 912 prevodovku a busikovy motor s patricnou spojkou / zotrvacnikom


Zpět na “knírač T2a + kulaťák T2b (1968-1979)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host