Chlapi,
včera mi na STK u Vendelína (T2a 1968) zjistili na stolici (ne ve stolici), že se mi hýbou přední bubny a snad je to prý neutažením ložisek. Ta jsem vloni svépomocí měnil a teď nevím, jestli jsem je správně utáhnul. Je na to nějaká rada - přesný moment - nebo na krev atd.?
Díky
Jirka Vendelín
P.S. pokud to najdete dvakrát, já jsem to psal před chvílí, ale asi jsem to neodeslal
Ložiska přední nápravy T2a
Re: Ložiska přední nápravy T2a
no tebuch jirko vendeline.. staci to utahnout akorat.. ani malo, ani moc, chytre nemecke analy uvadeji, ze podlozka pod matici ci maticemi zajistujici lozisko by se mela dat posouvati do stran..
Re: Ložiska přední nápravy T2a
Díky, v pátek se na to vyvrhnu. Takže zkrátka přiměřeně. A může bejt v tom henglání bubnů ještě jiná příčina?
Jirka
Jirka
Re: Ložiska přední nápravy T2a
Stará poučka říká, utahujte tato loziska/respektive matici/ pouze rukou, respektive prsty na ruce, bez použití klíče.
Ovšem mám vyzkoušeno, že pokud jsou loziska už starší a v ne úplně dobré kondici je potřeba jim trochu tím klíčem pomoct, jinak je ten vakl skutečně velký.
Důležité je utahovat to tak aby otáčení bubnu bylo úplně volné, bez odporu
Ovšem mám vyzkoušeno, že pokud jsou loziska už starší a v ne úplně dobré kondici je potřeba jim trochu tím klíčem pomoct, jinak je ten vakl skutečně velký.
Důležité je utahovat to tak aby otáčení bubnu bylo úplně volné, bez odporu
... a vůbec !
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Ložiska přední nápravy T2a
Jestli i po pretazeni bubny cestujou,tak budes muset loziska vymenit.To same se mi stalo na fordce
a kolmicky krouzek v naboji mel jakoby pory,proste doslo k ubytku materialu
a kolmicky krouzek v naboji mel jakoby pory,proste doslo k ubytku materialu
Vwase nocni sichta...