Termostat motor Typ4
Re: Termostat motor Typ4
Ne to opravdu není on. Ale... za kolik je případně k mání a je OK? Nebo-li se nedá natahovat a pod., prostě je pevnej a bez dirky?
V manuálu mám uvedenou teplotu 65 - 70stC, tak to by mohlo jít.
Holt tam budu muset vymyslet nějakej mezikus a o jeho délku zkrátit/upnout dál ovládací lanko.
Dík!
V manuálu mám uvedenou teplotu 65 - 70stC, tak to by mohlo jít.
Holt tam budu muset vymyslet nějakej mezikus a o jeho délku zkrátit/upnout dál ovládací lanko.
Dík!
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat motor Typ4
A jaká teplota je napsaná na origo?
Mám jeden, ale je na něm 140stupňů
Mám jeden, ale je na něm 140stupňů
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Re: Termostat motor Typ4
To vědí asi už jen v kovošrotu, ale zkusím se podívat, zda-li náhodou nevyskočil u toho pytle co měl namířeno do kovošrotu.
Ale 140stC je trochu moc ne...?
Ale 140stC je trochu moc ne...?
Re: Termostat motor Typ4
brouk otevírá cca 65-70, typ 4 na 85°
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Termostat motor Typ4
Nejsem si tak jist, náčelníku, neb v příloze jest screen z "Volkswagen Official Service Manual Bus 1968 - 79" ze sekce o Typ4 motoru a píšou tam 65 - 70stC
A koukám, že by tu zde zmíněných 140st mohlo sedět, pakliže to bude ten pán "Farnhajt"
A koukám, že by tu zde zmíněných 140st mohlo sedět, pakliže to bude ten pán "Farnhajt"
Re: Termostat motor Typ4
jist jsem si já
prod. číslo 021 119 159 T2 72-72.5 (65°-70°C)
prod. číslo 021 119 159A T2 72.5-79 (85°-90C)
prod. číslo 021 119 159 T2 72-72.5 (65°-70°C)
prod. číslo 021 119 159A T2 72.5-79 (85°-90C)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Termostat motor Typ4
Mno, tak já radši dle manuálu ... ale ono to bude lepší i s tím co otevírá dříve, než bez žádného
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat motor Typ4
Mám tenhle:
Při zahřátí je největší rozměr 65mm(od čudlíku k čudlíku), samotná harmonika cca 53mm
Za studena 45mm (od čudle k čudlu), samotná harmonika cca 30mm.
Při zahřátí je největší rozměr 65mm(od čudlíku k čudlíku), samotná harmonika cca 53mm
Za studena 45mm (od čudle k čudlu), samotná harmonika cca 30mm.
- Přílohy
-
- P6060164.JPG (163.96 KiB) Zobrazeno 8189 x
-
- P6060165.JPG (158.82 KiB) Zobrazeno 8189 x
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
Re: Termostat motor Typ4
Jo to je on. Už píšu SZ adresu
Teda jestli jsi ho nezahrival letlampou na tech 14Ost ale Celsiových
Teda jestli jsi ho nezahrival letlampou na tech 14Ost ale Celsiových
- Michal
- pečené kolínko fóra flat4.org
- Příspěvky: 2856
- Registrován: 17 říj 2003
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat motor Typ4
Lidičky, jaký je rozdíl mezi těmito termostaty? Oba jsou signovaný VW a psaná teplota je 65-70°C.
Který mám použít?
Díky za rady, m.
Který mám použít?
Díky za rady, m.
Re: Termostat motor Typ4
Termostat Typ4 - tedy placatý motor - 85-90°C
Nyní testuji v busíkovi (týden) termostat, který pasuje přesně do placatého motoru a otvírá na 85°C. Nový cena byla do 1000Kč, je to více než rok co jsem jej kupoval, výroba na zakázku, ale busík stál a teprve včera vyjel. Bude-li zájem pokusím se zajistit znovu.
Jediný rozdíl oproti originálu, je vnější průměr, ale do držku vleze bez jakýchkoliv úprav čehokoliv.
Je dražší, ale otevře horký motor jak to má motor rád.
Nyní testuji v busíkovi (týden) termostat, který pasuje přesně do placatého motoru a otvírá na 85°C. Nový cena byla do 1000Kč, je to více než rok co jsem jej kupoval, výroba na zakázku, ale busík stál a teprve včera vyjel. Bude-li zájem pokusím se zajistit znovu.
Jediný rozdíl oproti originálu, je vnější průměr, ale do držku vleze bez jakýchkoliv úprav čehokoliv.
Je dražší, ale otevře horký motor jak to má motor rád.
už máme busa T2b 1972, ovšem model 73
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: Termostat motor Typ4
Jezdím zásadně bez termostatu a sitičů. Proč ? Protože jezdím pouze v létě, a krátké sání je do cca 60 vteřin už natolik ohřáté, že krásně drží volnoběh (pomáhá tomu i velký obsah). Sleduji akorát tlak a teplotu oleje, a to mi úplně stačí.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.