sytic? Solex 34 PDSIT 2/3
sytic? Solex 34 PDSIT 2/3
zustalo mi na poslednim sroubku viset tohleco vicko na pravym karburatoru (sytic?). Jak jej po nasazeni radne seridit? Diky.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- VW181
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1977
- Registrován: 03 úno 2004
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3
Nejlíp, aby sytič zabíral stejně jako druhý karbec.
Prostě nastav stajnou polohu jako druhý karbec a po sepnutí klíčku porovnej dobu otevírání klapky.
Prostě nastav stajnou polohu jako druhý karbec a po sepnutí klíčku porovnej dobu otevírání klapky.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3
Mně to seřizoval Arnošt Peller, ono u dvou karburátorů to není tak jednoduchý, chce to asi někoho kdo o tom něco ví Základ bych viděl tak,že shodíš fitrbox,a nastavíš to podle toho levého
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3
Diky,mrknu na to. Chapu dobre, ze ten cernej kovovej zobacek na tele karbecu se musi trefit mezi ty dve pruzinky na vicku? Serizeni za studena, korekce za tepla?
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- Milosak_1
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 3735
- Registrován: 15 říj 2007
- Bydliště: Eribov 412
- Kontaktovat uživatele:
Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3
Chytnes zobakem pruziny klapku, a natocis jej proti smeru hodinovych rucicek aby sedeli zarezy na sytici s telem karbece a klapka byla zavrena. Pokud se nemylim, na tele sytice jsou 3 cary, z cehoz prostredni je ta spravna a musi byt v urovni s tou co je na tele karbece (tam je jen jedna). Ja to mam takhle serizene, a nemam s tim potize, ba naopak, mam docela prijemny otacky pri startovani (1.100-1.200) pri -10°C
Hodne vw stesti !
Hodne vw stesti !
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.
Kdo chce, hledá způsob.
Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3
tak nakonec serizeni nasledovne: za studena otacet dokud se klapka uplne nezavre, nasledovne vratit zpet tak, aby mezera byla asi 2mm.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3
a ještě si očíhnout aby za provozní teploty byla klapka plně otevřena. Je to věda.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3
měl bych takovou menší otázku... mám stejný typ karburátoru, drát co jde na sytič mám napojený na ventil volnoběhu je to tak správně zapojené? někde jsme viděl napojený sytič na altík tak mě to zmátlo
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3
tenhle typ karburatoru si troufam tvrdit ze na motoru nemasp3p1k píše:měl bych takovou menší otázku... mám stejný typ karburátoru, drát co jde na sytič mám napojený na ventil volnoběhu je to tak správně zapojené? někde jsme viděl napojený sytič na altík tak mě to zmátlo
ty mas spis 34 PICT 3
jinak sytic je skutecne spojen s volnobeznym ventilem a oba jsou pripojeni na cívku na plus, tedy kontakt 15
... a vůbec !
Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3
přehlídl jsme se a omlouvám se, mám 34 PICT 3, nechtěl jsme zakládat nové téma, na kontakt 15 to napojené nemám a ani to nebylo tak ještě že jsem se zeptal díky za info
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )
Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3
Už delší dobu mě trápí neustále spuštěný sytič na CJ. Pokud při studeném motoru nesešlápnu pedál před startem, tak motor naskočí a po půl minutě drží v pohodě volnoběh 800-900ot. Jakmile ale šlápnu víc na pedál, tak se zubačka zazubí a sytič začne sytit a volnoběh jede na cca 1300ot. A sytí furt, ať se motor hřeje, ať se snažím při ohřátém motoru prošlápnout plyn za účelem přeskočení zubačky.
Pokoušel jsem se kroutit oběma bimetaly, ale bez úspěchu. Možná točím na druhou stranu (i když točím na obě), možná je to rukama. Asi mi furt není pořádně jasné čeho chci/mám seštelováním sytiče dosáhnout.
Proto bych poprosil o radu, jak sytič vyřadit úplně z provozu. Jednak motor startuje i za chladnějších dní bez sytiče (a pod +10°C stejně nejezdím) a navíc se mi na levém bimetalu uklepal kontakt napájení, takže tento bimetal se teď hřeje jen od motoru.
Sundám filtr na obou karburátorech, povolím tři šroubky bimetalu a budu bimetaly točit na nějakou stranu tak dlouho, dokud nebude vrchní klapka úplně otevřená? Nebo je lepší bimetal sundat a kleštěma provést nějaký úkon (asi nevratný), tak aby vrchní klapku nezavíral? Nevyskočí na mě při sundání rodinka pérek, která pak budu muset poskládat dohromady?
Nebo jsem už úplné kopyto a jdu na to kompletně špatně?
Pokoušel jsem se kroutit oběma bimetaly, ale bez úspěchu. Možná točím na druhou stranu (i když točím na obě), možná je to rukama. Asi mi furt není pořádně jasné čeho chci/mám seštelováním sytiče dosáhnout.
Proto bych poprosil o radu, jak sytič vyřadit úplně z provozu. Jednak motor startuje i za chladnějších dní bez sytiče (a pod +10°C stejně nejezdím) a navíc se mi na levém bimetalu uklepal kontakt napájení, takže tento bimetal se teď hřeje jen od motoru.
Sundám filtr na obou karburátorech, povolím tři šroubky bimetalu a budu bimetaly točit na nějakou stranu tak dlouho, dokud nebude vrchní klapka úplně otevřená? Nebo je lepší bimetal sundat a kleštěma provést nějaký úkon (asi nevratný), tak aby vrchní klapku nezavíral? Nevyskočí na mě při sundání rodinka pérek, která pak budu muset poskládat dohromady?
Nebo jsem už úplné kopyto a jdu na to kompletně špatně?
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
- VWenca
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 488
- Registrován: 19 bře 2005
- Bydliště: Lounsko
Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3
Bimetaly jsou levý a pravý , podle karburátorů. Když sejmeš připojení do filtru koukni na stav zavření klapek, potom stačí jen lehce povolit ty 3 šroubky na obvodu, aby šlo bimetalem otočit. A pak jen pootočením bimetalu zmenšit úhel uzavření klapky sytiče. Utáhnout zpět 3 šroubky na každé straně a je to.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3
Ještě zkusit prstem pohyb klapky jestli pruží,že by nebyl bimetal prasklý.VWenca píše:Bimetaly jsou levý a pravý , podle karburátorů. Když sejmeš připojení do filtru koukni na stav zavření klapek, potom stačí jen lehce povolit ty 3 šroubky na obvodu, aby šlo bimetalem otočit. A pak jen pootočením bimetalu zmenšit úhel uzavření klapky sytiče. Utáhnout zpět 3 šroubky na každé straně a je to.
Vwase nocni sichta...