sytic? Solex 34 PDSIT 2/3

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

sytic? Solex 34 PDSIT 2/3

Příspěvekod sSATYRr » 17 dub 2011

zustalo mi na poslednim sroubku viset tohleco vicko na pravym karburatoru (sytic?). Jak jej po nasazeni radne seridit? Diky.
Obrázek
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß

Uživatelský avatar
VW181
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1936
Registrován: 03 úno 2004
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3

Příspěvekod VW181 » 17 dub 2011

Nejlíp, aby sytič zabíral stejně jako druhý karbec.
Prostě nastav stajnou polohu jako druhý karbec a po sepnutí klíčku porovnej dobu otevírání klapky.
AMK Klub historických vozidel Opava www.khvopava.cz

Uživatelský avatar
maxmax
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 4987
Registrován: 25 pro 2007
Bydliště: Praha 8 a5
Kontaktovat uživatele:

Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3

Příspěvekod maxmax » 17 dub 2011

Mně to seřizoval Arnošt Peller, ono u dvou karburátorů to není tak jednoduchý, chce to asi někoho kdo o tom něco ví :( Základ bych viděl tak,že shodíš fitrbox,a nastavíš to podle toho levého :roll:
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3

Příspěvekod sSATYRr » 17 dub 2011

Diky,mrknu na to. Chapu dobre, ze ten cernej kovovej zobacek na tele karbecu se musi trefit mezi ty dve pruzinky na vicku? Serizeni za studena, korekce za tepla?
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3550
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3

Příspěvekod Milosak_1 » 17 dub 2011

Chytnes zobakem pruziny klapku, a natocis jej proti smeru hodinovych rucicek aby sedeli zarezy na sytici s telem karbece a klapka byla zavrena. Pokud se nemylim, na tele sytice jsou 3 cary, z cehoz prostredni je ta spravna a musi byt v urovni s tou co je na tele karbece (tam je jen jedna). Ja to mam takhle serizene, a nemam s tim potize, ba naopak, mam docela prijemny otacky pri startovani (1.100-1.200) pri -10°C
Hodne vw stesti !
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3

Příspěvekod sSATYRr » 18 dub 2011

skvele, Milosaku, diky.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3

Příspěvekod sSATYRr » 18 dub 2011

tak nakonec serizeni nasledovne: za studena otacet dokud se klapka uplne nezavre, nasledovne vratit zpet tak, aby mezera byla asi 2mm.
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3550
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3

Příspěvekod Milosak_1 » 19 dub 2011

:wink: Sikovny kluk =D>
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3

Příspěvekod Pětišroub » 19 dub 2011

a ještě si očíhnout aby za provozní teploty byla klapka plně otevřena. Je to věda.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
p3p1k
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 377
Registrován: 03 zář 2007
Bydliště: praha

Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3

Příspěvekod p3p1k » 03 led 2012

měl bych takovou menší otázku... mám stejný typ karburátoru, drát co jde na sytič mám napojený na ventil volnoběhu je to tak správně zapojené? někde jsme viděl napojený sytič na altík tak mě to zmátlo
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky ;)
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12758
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3

Příspěvekod Herbie » 04 led 2012

p3p1k píše:měl bych takovou menší otázku... mám stejný typ karburátoru, drát co jde na sytič mám napojený na ventil volnoběhu je to tak správně zapojené? někde jsme viděl napojený sytič na altík tak mě to zmátlo


tenhle typ karburatoru si troufam tvrdit ze na motoru nemas
ty mas spis 34 PICT 3

jinak sytic je skutecne spojen s volnobeznym ventilem a oba jsou pripojeni na cívku na plus, tedy kontakt 15
... a vůbec !

Uživatelský avatar
p3p1k
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 377
Registrován: 03 zář 2007
Bydliště: praha

Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3

Příspěvekod p3p1k » 04 led 2012

přehlídl jsme se a omlouvám se, mám 34 PICT 3, nechtěl jsme zakládat nové téma, na kontakt 15 to napojené nemám a ani to nebylo tak ještě že jsem se zeptal :) díky za info
nejkrásnější pohled na svět je z VW sedačky ;)
1775ccm, 2xweber 40idf, engle 110 .... zajíždí se :- )

Uživatelský avatar
tarmara
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 644
Registrován: 14 zář 2013
Bydliště: Lissa an der Elbe

Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3

Příspěvekod tarmara » 11 čer 2019

Už delší dobu mě trápí neustále spuštěný sytič na CJ. Pokud při studeném motoru nesešlápnu pedál před startem, tak motor naskočí a po půl minutě drží v pohodě volnoběh 800-900ot. Jakmile ale šlápnu víc na pedál, tak se zubačka zazubí a sytič začne sytit a volnoběh jede na cca 1300ot. A sytí furt, ať se motor hřeje, ať se snažím při ohřátém motoru prošlápnout plyn za účelem přeskočení zubačky.
Pokoušel jsem se kroutit oběma bimetaly, ale bez úspěchu. Možná točím na druhou stranu (i když točím na obě), možná je to rukama. Asi mi furt není pořádně jasné čeho chci/mám seštelováním sytiče dosáhnout.
Proto bych poprosil o radu, jak sytič vyřadit úplně z provozu. Jednak motor startuje i za chladnějších dní bez sytiče (a pod +10°C stejně nejezdím) a navíc se mi na levém bimetalu uklepal kontakt napájení, takže tento bimetal se teď hřeje jen od motoru.
Sundám filtr na obou karburátorech, povolím tři šroubky bimetalu a budu bimetaly točit na nějakou stranu tak dlouho, dokud nebude vrchní klapka úplně otevřená? Nebo je lepší bimetal sundat a kleštěma provést nějaký úkon (asi nevratný), tak aby vrchní klapku nezavíral? Nevyskočí na mě při sundání rodinka pérek, která pak budu muset poskládat dohromady?
Nebo jsem už úplné kopyto a jdu na to kompletně špatně?
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!

Uživatelský avatar
VWenca
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 344
Registrován: 19 bře 2005
Bydliště: Lounsko

Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3

Příspěvekod VWenca » 11 čer 2019

Bimetaly jsou levý a pravý , podle karburátorů. Když sejmeš připojení do filtru koukni na stav zavření klapek, potom stačí jen lehce povolit ty 3 šroubky na obvodu, aby šlo bimetalem otočit. A pak jen pootočením bimetalu zmenšit úhel uzavření klapky sytiče. Utáhnout zpět 3 šroubky na každé straně a je to.

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5480
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: sytic? Solex 34 PDSIT 2/3

Příspěvekod udeeska » 12 čer 2019

VWenca píše:Bimetaly jsou levý a pravý , podle karburátorů. Když sejmeš připojení do filtru koukni na stav zavření klapek, potom stačí jen lehce povolit ty 3 šroubky na obvodu, aby šlo bimetalem otočit. A pak jen pootočením bimetalu zmenšit úhel uzavření klapky sytiče. Utáhnout zpět 3 šroubky na každé straně a je to.

Ještě zkusit prstem pohyb klapky jestli pruží,že by nebyl bimetal prasklý.
Vwase nocni sichta...


Zpět na “knírač T2a + kulaťák T2b (1968-1979)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host