Zrada v zapalování-Busi elektrika
Re: Zrada v zapalování-Busi elektrika
Prosím o radu nebo tip kam se podívat:
Při nastrojování busíku jsme chtěli udělat zkušební start, ale po zapnutí zapalování vůbec netočí startér ani se nerozjede palivová pumpa (napojená na kostru a vývod cívky - předtím takto 100% fungovalo). Kontrolky a vše ostatní funguje, světla, stěrače... ale motor je jakoby bez proudu. Kostra je dobrá, pojistky atd. taky.
Při nastrojování busíku jsme chtěli udělat zkušební start, ale po zapnutí zapalování vůbec netočí startér ani se nerozjede palivová pumpa (napojená na kostru a vývod cívky - předtím takto 100% fungovalo). Kontrolky a vše ostatní funguje, světla, stěrače... ale motor je jakoby bez proudu. Kostra je dobrá, pojistky atd. taky.
Re: Zrada v zapalování-Busi elektrika
něco jste zapojili špatně nebo vůbec. protože jako by byl motor bez proudu znamená že jste nepoužili ani prach obyčejnou zkoušečku za pár korun bez které je dotaz na elektriku stejně bezcenný jako topic bez fotek
Re: Zrada v zapalování-Busi elektrika
Použili, neboj, a vše prošli důkladně několikrát. Funguje vše kromě startéru, cívky a na ní napojené palivové pumpy. Mám podezření na spínačku, ale elektřina není moje hobby, proto se ptám, co by tento stav mohlo způsobovat a na co se nejpravděpodobněji zaměřit.
Re: Zrada v zapalování-Busi elektrika
Tak přived kouskem drátu přívod k cívce (od aku)a šroubovákem tukni o kontakt mezi hlavním kabelem a přívodem na cívku starteru a mělo by to chytit.No a když to chytne bude zrada jinde,tak potom proměř ohmetrem dráty spínačka-cívka,a spínačka-cívka starteru.A Bus2 potřebuje i hodně silnou kostru,což po důkladném nástřiku nemusí být.
Re: Zrada v zapalování-Busi elektrika
No a jinak jsem ted zkoukl vše o skorobydlíkovi a nechat na pěkně udělané kastli ca 36 let staré kabely a dráty tak to je docela prasárna.Nové kabely,dráty,očka,konektory,bužírky atd.je otázka do ca 2000Kč a do budoucna se to jistě vyplatí.
Re: Zrada v zapalování-Busi elektrika
Díky, zkusím. Nová elektřina je v plánu hned jak nastartujeme a odjedeme od karosáře.
Re: Zrada v zapalování-Busi elektrika
jsou to jenom dva kabely,ty záhadu neudělají.zapalování bude vytažené s pojistkové skříňky zezadu a spínačku prověříš hned. zkoušečku píchneš na červeno černý kabel ve spínačce a otočíš klíčkem.
Re: Zrada v zapalování-Busi elektrika
Díky, už jsme to našli. Byl vadný kabel ze spínačky na startér a zároveň odešla palivová pumpa. Už opraveno a motor po dvou letech opět jede
Re: Zrada v zapalování-Busi elektrika
Ahojte
davam dokopy svojho busa T2b 1974 a mam problem so smerovkami. Ked som auto kupil tak niekedy ostavala svietit smerovka, neblikala, tak som ocistil kostry a islo to normalne. Teraz uz nesli vobec smerovky tak som kupil novy prerusovac, s novym isla lava strana v pohode a ked osm zapol pravu smerovku tak mi stahuje kontrolky na palubke a aj svetla a prerusovac zhorel. Nestretli ste sa niekto prosim s takymto problemom. Za kazdu radu dakujem
davam dokopy svojho busa T2b 1974 a mam problem so smerovkami. Ked som auto kupil tak niekedy ostavala svietit smerovka, neblikala, tak som ocistil kostry a islo to normalne. Teraz uz nesli vobec smerovky tak som kupil novy prerusovac, s novym isla lava strana v pohode a ked osm zapol pravu smerovku tak mi stahuje kontrolky na palubke a aj svetla a prerusovac zhorel. Nestretli ste sa niekto prosim s takymto problemom. Za kazdu radu dakujem
Re: Zrada v zapalování-Busi elektrika
Zkus si natáhnout 2extra pěkné dráty k blinkrům od přepínače případně od přerušovače mimo karoserii,případně i mezi přepínačem a přerušovačem, ale ty původní v kastli odpoj. A pokusně vše takto odpojovat a překlemovávat.Suprová kostra by měla být samozřejmost.Taky je dobré mít orig.německé přerušovače i třeba použité z jiných aut.
Re: Zrada v zapalování-Busi elektrika
Uz som to vyriesil. Bola zle nasadena ziarovka a skratovalo to cez nu. Dakujem za ochotu a pomoc