Jsou toho 2GB, kdyztak szMilosS píše:Ahoj. Nemate nekdo prosim zalohu pokladu co byly zde na ftp? Neslo by to nahrat treba na ulozto, popripade za lahev neceho dobryho primo na flashdisk?
Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Prosímpěkně, nemohl by mne někdo poslat do patřičných míst? Hledám a nemohu najít téma o mazání přední nápravy busa.. Dal bych něco do ohně že sem ho tady někde četl.. Asi neumím hledat a nebo mi nefunguje adekvátně mozek.. Děkuji předem..
Kdo umí ten umí,kdo neumí...ten platí.
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
zdravim prosim nekdo nakej navod jak udelat zakladni nastaveni ventilu u motoru typ 4 kod cu s hydrostelama?nako se to musi delat ,zacli tukat a sou skoro novy tak sem asi neco udelal blbe dekuji
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
... u CU motoru se ventily nenastavují, tuto práci zajišťují právě hydroštely. Apropo, nový jsou ventily nebo hydroštely? Když začnou hydra klepat, mají většinou něco za sebou, ale někdy to udělá i olej.
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Bus ma maznice "standardne" u lozisek, pak jednu na pomocnem cepu a o dalsi nevim. Mazalina snad A00. Usi treba prolejt Konkorem.
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
základní je že hydroštel je prázdný.nastav si válec co pálí a zašroubuj šroub koníku až na doraz hydra(ventil se neotvírá) a potom šroub povol o 5 závitů a tam ho zaaretuj.takhle to opakuj u všech a máš základní nastavení.pokud ale hydro houpe i nalitý,je na výměnutomas4 píše:zdravim prosim nekdo nakej navod jak udelat zakladni nastaveni ventilu u motoru typ 4 kod cu s hydrostelama?nako se to musi delat ,zacli tukat a sou skoro novy tak sem asi neco udelal blbe dekuji
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
potom by jsi měl motor bez zapalování několikrát otočit starterem aby se hydra nalila a až potom startovat. to je postup pro výměnu hydroštelů
-
- Příspěvky: 209
- Registrován: 31 bře 2011
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Evinsene při vší úctě tvůj postup je sice možný , ale jen po rozborce motoru a vymytí hyder- prakticky prázdná hydra . Píšeš sice -několikkrát otočit startérem aby se hydra zalila , ale při vůli cca 4mm je velké nebezpečí vyskočení tyček na hranu hydra a jejich ohnutí . Dráha pístku je +- 5,6 mm podle toho , od kterého výrobce dnes koupíš . Ina - tj origo skončila výrobu takže dnes Febi , Mechanex , Ajusa ,poláci .......Třešničkou na dortu je kopie poslední verze Iny od CSP - jsou OK. Píšeš 5otáček od dorazu na dno - jedna otáčka štelovacího šroubu je 0,8 mm tzn 5x0,8 =4mm . Dostáváš se na míru 1,6 mm - což je přesně 2 otáčky , které uvádí VW jako základní seřízení . Ve všech manuálech se uvádí varianta naplnit hydra olejem , namontovat a na válci , kerý pálí vyšroubovat štelovací šrouby do malé vůle , dotahovat do okamžiku ztráty vůle a přez odpor dotáhnout o dvě otáčky. Zajistit kontramatkou a pokračovat na ostatních válcích. Tvůj postup je sice po stránce geometrie rozvodů správný , ale pro případ seřízení hyder , která už byla v normálně v provozu - nepoužitelný . Tomas 4 se ptá jak zkontrolovat nastavení při nejistotě - hydra mu jak píše začli tukat - tedy musí použít postup , který jsem popsal. Po seřízení se musí počkat zhruba půl hodiny až se z hyder vytlačí přebytečný olej a ventily si sednou. Pak už jen start............evinsen píše:potom by jsi měl motor bez zapalování několikrát otočit starterem aby se hydra nalila a až potom startovat. to je postup pro výměnu hydroštelů
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
ptal se na základní nastavení a první větě píši vylitá,resp.prázdná.pro to se ale rozborka motoru dělat nemusí. píšu 5 závitů,nikoliv otoček,slengově tedy 2 a půl otáčky a potom postup co jsem psal.nezmiňoval jsem se že se motor nesmí tůrovat a poslechem kontrolovat jesli se hydra zalila. laborování a ladění vomydlených hydroštelů je věc ke které jsem se nevyjadřoval,ale z dotazu thomase 4 jasně plyne že je má nové a chce se ujistit že základní nastavení provedl správně a jestli klepot nových hyder není příčinou špatného nastavení. až tuhle možnost vyloučí,může dotaz rozšířit jinam.
hydra mám ina a febi. v ině byl kdysi tento návod
hydra mám ina a febi. v ině byl kdysi tento návod
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
diky moc,uz sem to nastavil podle pritele na tlefounu
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Díky!!Šíša píše:Bus ma maznice "standardne" u lozisek, pak jednu na pomocnem cepu a o dalsi nevim. Mazalina snad A00. Usi treba prolejt Konkorem.
Kdo umí ten umí,kdo neumí...ten platí.
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Čau, sháním panty víka motoru na T2B r.78. Neřešil někdo výměnu? Našel jsem je u Jaška i v Olomouci. Cena u Jaška mi připadá dost přestřelená, to bych raději koupil starší. Ale v Olomouci mají toto:
http://shop.i-ekonom.cz/beetle/katalog. ... motoru--75
Píší, že je to do r. 75. Je v tom nějaký rozdíl? Myslím si, že není ale než to koupím, tak se raději poptám.
Pokud někdo má starší, poptávám je v inzerci.
Dík!
http://shop.i-ekonom.cz/beetle/katalog. ... motoru--75
Píší, že je to do r. 75. Je v tom nějaký rozdíl? Myslím si, že není ale než to koupím, tak se raději poptám.
Pokud někdo má starší, poptávám je v inzerci.
Dík!
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
hele,jestli máš starší a vymletý,je jednoduchý je přečepovat. máš jistotu a originál.sice nestojí moc ale i tak si myslím že se ti to vyplatí nejen finančně
- gandy
- mořský stařec flat4.org
- Příspěvky: 609
- Registrován: 07 dub 2008
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Bohužel je nemám vůbec.. Zatím to vypadá na koupi těch z Olomouce, jestli teda někdo nevyhrabe nějaký hrůzy v kůlněevinsen píše:hele,jestli máš starší a vymletý,je jednoduchý je přečepovat. máš jistotu a originál.sice nestojí moc ale i tak si myslím že se ti to vyplatí nejen finančně
T2B Westfalia, výbava "Ostředek"
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
Zdravim!
Na serizovacim sroubu na prevodce rizeni T2b mi prirezla aretacni matice.
A tudiz dotaz:
- nerozpadne se to nejak vevnitr, kdyz ten sroub s matkou komplet vysroubuju pro uvolneni matice?
Diky!
Na serizovacim sroubu na prevodce rizeni T2b mi prirezla aretacni matice.
A tudiz dotaz:
- nerozpadne se to nejak vevnitr, kdyz ten sroub s matkou komplet vysroubuju pro uvolneni matice?
Diky!
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
řekněte mi jako budsů neznalému
jak se u T2B seřizuje odklon předního kola ?
Je tam excentr, stejně nebo podobně jako u brouka ?
jak se u T2B seřizuje odklon předního kola ?
Je tam excentr, stejně nebo podobně jako u brouka ?
... a vůbec !
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
JJ, exentr, ale nevím jak je to u brouka
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
stejně jako u brouka,jenom trochu většíHerbie píše:řekněte mi jako budsů neznalému
jak se u T2B seřizuje odklon předního kola ?
Je tam excentr, stejně nebo podobně jako u brouka ?
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
musíš sundat tu matku,třeba ji odřízni,ale jiná cesta není bez poškození.nepoškoď ale závit toho šroubu.Šíša píše:Zdravim!
Na serizovacim sroubu na prevodce rizeni T2b mi prirezla aretacni matice.
A tudiz dotaz:
- nerozpadne se to nejak vevnitr, kdyz ten sroub s matkou komplet vysroubuju pro uvolneni matice?
Diky!
Re: Všeobecné dotazy - Knírač a Kulatý
evinsen píše:stejně jako u brouka,jenom trochu většíHerbie píše:řekněte mi jako budsů neznalému
jak se u T2B seřizuje odklon předního kola ?
Je tam excentr, stejně nebo podobně jako u brouka ?
Děkuju
Onehdá mě totiž jeden majitel busa přesvědčoval, že tam žádnej excentr není, že je to napevno
a že mu to na geometrii potvrdili ....
.... no a mě to porád vrtalo hlavou, že to musí bejt blbost
... a vůbec !