T2 - motor za tepla spatne startuje (TYP4)

Uživatelský avatar
halfsun
Příspěvky: 49
Registrován: 22 črc 2004
Bydliště: Bubenska 15, Praha 7
Kontaktovat uživatele:

T2 - motor za tepla spatne startuje (TYP4)

Příspěvekod halfsun » 10 srp 2006

Ahoj,

tak babicku jsem nekontaktoval a bohuzel ani do obchodu na Ujezde jsem se nedostal. Ale kluci ze Sobina meli jednu novou usitou na prodej, ale take jsem ji nakonec nekoupil, protoze ted bohuzel resim horsi vec - muj 2,0l motor nejak vypovida sluzbu - nejede to tak jak by melo a jeste nemuzu prijit na to, proc to nestartuje, kdyz je motor zahraty. Priklad: jedes delsi streku, zastavis potom u pumpy a uz to nenatocim (starter se sotva hne, i kdyz je baterka OK). Musim pockat az motor vychladne a potom po cca. 30 - 40 minutach se starter normalne toci a motor naskoci.
VETERÁNSKÉ ROJENÍ
Lobeč

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 10 srp 2006

jestli je tam startér s hřídelí uloženou v kluzném ložisku (ne samonosný startér) tak je možné že se ti teplem utahuje právě v tom pouzdře.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
pajas
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 425
Registrován: 01 čer 2005
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod pajas » 10 srp 2006

Další možnost je, že Ti to přebíjí baterii. Baterie pak dá dostatečný proud k nastartování, až když si chvilku odpočine.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 10 srp 2006

to znamená změř si kolik ti leze z alternátoru
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1804
Registrován: 21 úno 2004

Příspěvekod Kvak » 11 srp 2006

Pětišroub píše:to znamená změř si kolik ti leze z alternátoru


... a vyměň si relátko, paač s velkou pravděpodobností odešlo a baterka dostává čočku v podobě třeba až 24 voltů (místo tak 13-14). Čímž se zkracuje její životnost a jestli už něco pamatuje a dostává tuhle sodovku dlouho, tak vyměň i baterii.

Změř kolik ti leze s alternátoru při otáčkách, při volnoběhu se to může jevit v mezích.

Já zatím budu přemýšlet, jak to oddělit od topiku se zdvihacíma střechama.

Vlastně tu debatu o Prakově babičce bych měl úplně vyrazit, paač je bezpředmětná.
Eine Kleine Schwartze Katze

Uživatelský avatar
Grossraum
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 315
Registrován: 27 bře 2004
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: VW zvedaci strecha

Příspěvekod Grossraum » 27 srp 2006

halfsun píše:Ahoj,

tak babicku jsem nekontaktoval a bohuzel ani do obchodu na Ujezde jsem se nedostal. Ale kluci ze Sobina meli jednu novou usitou na prodej, ale take jsem ji nakonec nekoupil, protoze ted bohuzel resim horsi vec - muj 2,0l motor nejak vypovida sluzbu - nejede to tak jak by melo a jeste nemuzu prijit na to, proc to nestartuje, kdyz je motor zahraty. Priklad: jedes delsi streku, zastavis potom u pumpy a uz to nenatocim (starter se sotva hne, i kdyz je baterka OK). Musim pockat az motor vychladne a potom po cca. 30 - 40 minutach se starter normalne toci a motor naskoci.


Přidřený startér, to je u benzínů běžná věc.
Nic než VW Bus!


Zpět na “knírač T2a + kulaťák T2b (1968-1979)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host