T2 Bufík BA6

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4657
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

T2 Bufík BA6

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 08 lis 2009

Máte někd více info k tomuto topení?
Schéma, znalce kdo to umí opravit...atd

Obrázek
Naposledy upravil(a) Mr.Vaahaa dne 12 lis 2009, celkem upraveno 1 x.
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Uživatelský avatar
Samba
inzertní poeta
Příspěvky: 4576
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Kladno

Re: T2 Bufík, Želva

Příspěvekod Samba » 08 lis 2009

zkus miru boucka.. ten vi a zna..

Uživatelský avatar
Redliner
Příspěvky: 95
Registrován: 02 lis 2008
Bydliště: Mníšek u Liberce

Re: T2 Bufík, Želva

Příspěvekod Redliner » 08 lis 2009

nebo treba pavel effenbernger (lbc)
1995

Jednou chci brouka.

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4657
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: T2 Bufík, Želva

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 08 lis 2009

Kluky znám, napíšu jim...díky

Jen mi spíše šlo o založení topicu na toto téma a veškeré informace dát na jednu hromadu...
Udělám asi drobnou renovaci (nerad bych vyhořel) tak to sem postupně budu vkládat...

Nemáte někdo označení tohoto modelu?
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Mauglí
mořský stařec flat4.org
Příspěvky: 669
Registrován: 16 srp 2005
Bydliště: Opava

Re: T2 Bufík, Želva

Příspěvekod Mauglí » 08 lis 2009

Docela dost je toho tady, Vašku.

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4657
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: T2 Bufík, Želva

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 08 lis 2009

červený brouk píše:Docela dost je toho tady, Vašku.



Díky, hledal jsem, ale evidentně špatně :-)
Nicméně proběhl i telefon s Mírou a infa je dost...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

MiHo
Příspěvky: 228
Registrován: 31 říj 2009
Bydliště: Žižkovw

Re: T2 Bufík, Želva

Příspěvekod MiHo » 08 lis 2009

červený brouk píše:Docela dost je toho tady, Vašku.

No nevim, jsem začatečník.... Ale tohle je dost mimo, tři roky staré... třeba někdo ví víc...
Jednou si stejně koupím busíka...

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4657
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: T2 Bufík, Želva

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 08 lis 2009

JJ pročetl jsem to celé a info pouze na trabi a tatra topení...to mě moc nebere :-(
chci vw...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Dedmen
Příspěvky: 5
Registrován: 10 lis 2009

Re: T2 Bufík, Želva

Příspěvekod Dedmen » 10 lis 2009

BA 6

Uživatelský avatar
Pepík
Příspěvky: 24
Registrován: 29 pro 2005
Bydliště: Praha 9
Kontaktovat uživatele:

Re: T2 Bufík, Želva

Příspěvekod Pepík » 10 lis 2009

Něco jsem našel, snad to pomůže.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4657
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: T2 Bufík BA6

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 12 lis 2009

Super díky moc, již není třeba sem nic dávat a posílat :-)
Vše jsem již získal z několika zdrojů...díky!!!
Až bude čas...vložím nějakej nástřel...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Uživatelský avatar
Kvak
propadlík Janeba
Příspěvky: 1804
Registrován: 21 úno 2004

Re: T2 Bufík BA6

Příspěvekod Kvak » 18 lis 2009

Vaahoo, v tom tě podpořím - respektive poprosím o sdílení informací a kontaktu na odborníky - mám identický a taky bych ho rád zprovoznil a zároveň nevyhořel.

Díkec.
Eine Kleine Schwartze Katze

slesa
Příspěvky: 114
Registrován: 16 srp 2009

Re: T2 Bufík BA6

Příspěvekod slesa » 18 lis 2009

zdravim mam to samý v T3, ale taky mi nefunguje, ventilátory se točí, svíčka funguje ale asi mi odešla benzínová čerpadlo, nevíte kde sehnat jine? Jo a eště dotaz když ho odpojim jestli mi ot zároven nevypustí nádrž to bych nerad :D možná blbej dotaz ale vrtá mi hlavou
Obrázek

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4657
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: T2 Bufík BA6

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 19 lis 2009

Toto topení má jednu nevýhodu a to je naprostá neznalost tohoto systému u nás a jakási nepodložená obava...
Nicméně jsem narazil na člověka, který BA šestku má a vše nastudoval...opravil a leta s tím jezdí...
Mimoto mám řadu manuálů, jak v elektronické podobě, tak v papíru...

BA6 má jednu obrovskou výhodu...nikdy nevyhoříte...
Má totiž několik na sobě závislích čidel a pokud jedno přestane fungovat, tak se komplet zařízení vypne...
Proto tolik kabeláže, spínačů, relátek a kdejakých nesmyslů...

Mezi hlavní nevýhodu patří spotřeba...je prostě veliká...ono 6700W je potřeba něčím nakrmit.
Dotyčný to zkoumal a měřil...na 100km při stálé jízdě po dálnici 3l. benzínu navíc...teplota pod nulou...v busu T2b teplota na tričko!!!
Kdo béčko má a jezdí i v zimě ví, jak moc do něj táhne...taková jízda na motorce...(možná má někdo jinak)

Osobně sním o jízdě s westy na lyže a víkend pod sněhem...děsí mě jen ta cesta...přes noc trumatik 1800 vytopí vše...
Proto řeším toto další přídavné topení...

Pokusím se o kompletní renovaci, nafocení, popis...snad bude čas...
Kontakt dávat nechci, jelikož je to zeměstnaný člověk a už mě se věnuje až až...
Nicméně, zkušenosti pošlu přes toto fórum dál...jen vydržte...sám nestíhám téměř nic...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4657
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: T2 Bufík BA6

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 19 lis 2009

slesa píše:zdravim mam to samý v T3, ale taky mi nefunguje, ventilátory se točí, svíčka funguje ale asi mi odešla benzínová čerpadlo, nevíte kde sehnat jine? Jo a eště dotaz když ho odpojim jestli mi ot zároven nevypustí nádrž to bych nerad :D možná blbej dotaz ale vrtá mi hlavou



Sundej přívodní hadičku paliva, vraž do ní středně tlustej šroubovák a je to sichr...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3968
Registrován: 28 srp 2006

Re: T2 Bufík BA6

Příspěvekod Šíša » 19 lis 2009

Benzínové čerpadla jsou často na ebay. Myslím ty "origo", váleček s různýmy průměry těla s fitinkama na obou koncích :lol:

Jinak ta BA6 má mít dle manuálu spotřebo okolo 1.5L. :?:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Re: T2 Bufík BA6

Příspěvekod Pětišroub » 19 lis 2009

hele a tohle se dávalo i do T2B? BN4 na mě působí mnohem jednodušeji? Má teda jen 4.000W ale ochranu proti požáru má rovněž..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4657
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: T2 Bufík BA6

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 19 lis 2009

Šíša píše:Benzínové čerpadla jsou často na ebay. Myslím ty "origo", váleček s různýmy průměry těla s fitinkama na obou koncích :lol:

Jinak ta BA6 má mít dle manuálu spotřebo okolo 1.5L. :?:



Toto je zjištěno čistě empirickým průzkumem.
Musíme brát venkovní teplotu, tepelné ztráty v závislosti na rychlosti auta a hlavně teplotnímu pohodlí posádky...
Možná v noci, v létě, přitopení...možná by 1,5 l stačilo...
Nevím...jak jsem koupil, tak prodávám...

Hlavně to je asi jedno, když ti je zima, tak zatopíš a nebudeš počítat decky :-)
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

Uživatelský avatar
Mr.Vaahaa
Der Scheibenwischermeister
Příspěvky: 4657
Registrován: 08 bře 2004
Bydliště: v busíku
Kontaktovat uživatele:

Re: T2 Bufík BA6

Příspěvekod Mr.Vaahaa » 19 lis 2009

Pětišroub píše:hele a tohle se dávalo i do T2B? BN4 na mě působí mnohem jednodušeji? Má teda jen 4.000W ale ochranu proti požáru má rovněž..




Jinak ano toto se dávalo origo do T2b

Konkrétně tento bufík byl vyndán z "králíkárny", kde byl origo namontován a kabeláž od bufíka byla vedena s origo svazkem kompletní kabeláže...
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz

slesa
Příspěvky: 114
Registrován: 16 srp 2009

Re: T2 Bufík BA6

Příspěvekod slesa » 19 lis 2009

jo to topení je žrout jak paliva tak baterky, když jsem ho zkoušel v létě dávat do kupy tak jsem ho párkrát nahodil sice jenom foukalo a netopilo ale když jsem pak chtěl zajet do garáže tak jsem se divil že to nechce otočit starterem :D dopručuje se tak max 15min bez nahozenýho motoru, ono to ani na víc nastavit nejde když je vyplej motor má to ten budíček.
Obrázek


Zpět na “knírač T2a + kulaťák T2b (1968-1979)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host