Nastavenie karburátorov typ 4

Odpovědět
Židuuu
Příspěvky: 122
Registrován: 17 led 2013

Nastavenie karburátorov typ 4

Příspěvek od Židuuu »

Ahojte, hľadám niekoho, kto by mi vedel pomôcť s nastavením dvojitej karburacie v t2, motor typ 4 1800.

(veľmi moc žerie, čierny dym z výfuku pri akcelerácii, strieľanie,..)

Ideálne Slovensko pripadne východ čr/Morava


Platím zlatom, diky za tipy
@vansofvw

Uživatelský avatar
kubi
Příspěvky: 160
Registrován: 29 kvě 2019

Re: Nastavenie karburátorov typ 4

Příspěvek od kubi »

To znie ako moc bohatá zmes.. máš single či dual carb? #-o skúsil by som sa pohrať s nastavením bohatosti zmesi. Najlepšie by bolo poslať foto

Uživatelský avatar
Milosak_1
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3622
Registrován: 15 říj 2007
Bydliště: Eribov 412
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavenie karburátorov typ 4

Příspěvek od Milosak_1 »

Několik jsem jich už seřídil, nebo se aspoň o to pokusil, některé zkrátka ani nešli seřídit z důvodu stáří. Toto je téma na několikadenní debatu. Solex 32-34PDSIT je největší konstrukční mrdka která snad kdy byla VW vyrobená. Pokud máš 36-40 PDSIT, tak to je lepší, jsou jednodušší a nejsou mezi sebou nijak propojený na rozdíl 32-34.
Pro začátek - vyměň všechny podtlakové 4mm hadičky, za to dáš pár korun a motoru to jednoznačně pomůže a budeš mít jistotu, že to není jimi (nejčastější důvod špatného chodu motoru)
Zkontroluj zda jsou funkční obě volnoběžné trysky
Pokud máš posilovač brzd - zkontrolovat celou cestu od motoru až do předu, jestli někde na vedení nesyčí vzduch, to je ŠPATNÉ znamení
Benzín - máš tam už letošní čerstvý ?
Co to je za typ motoru, jaké označení AN, EC... ???
Dole na karburátorech je šroub na seřizování volnoběžné směsi, klasická pomůcka - při vypnutém motoru je zašroubuj, a pak 2,5 otáčky povol, a máš základní nastavení.
Nezapomeň, že je to materiál starý +/- 50 let a můž být zevnitř pokročilá koroze, půlka táhel jsou většinou zohýbané, a nebo mají jiná poškození....
Jinak spousta materiálu k seřízení těchto odporných karbeců hledej na youtube, je tam toho mraky.
Komu se nechce, hledá důvod.
Kdo chce, hledá způsob.

evinsen
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1270
Registrován: 01 pro 2010

Re: Nastavenie karburátorov typ 4

Příspěvek od evinsen »

není to zas tak něco složitého,jenom se prostě musí vyndat,rozebrat a sestavit naprosto stejně jako soubojové pistole,AC,sytiče klapky volnoběh,musí chodit stejně. na motoru pak seřídit klapky a doladit průtok.samozřejmě v ideálním stavu,občas jsou tak dojebaný že spárovat skoro nejdou. ale veškerá netěsnost okolo má vliv nejen na funkci rostlináře. :D .posilovač brzd při seřizování vyřadit a stejně je ti to všechno k prdu pokud ti nechodí správně zapalování a všechno okolo.Ideální stav nastane až ti začnou reagovat na levém karbci korektory

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4690
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavenie karburátorov typ 4

Příspěvek od SO 545 »

a sme pri kompletnej GO aj so vsetkou finesou...ako skoro vzdy...ale potom slape vsetko ako ma.
A je jedno ako je to zlozite... :wink:
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
jozo
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 352
Registrován: 30 kvě 2013
Bydliště: CHG

Re: Nastavenie karburátorov typ 4

Příspěvek od jozo »

Martin a co neskusis p. Varadina?

Odpovědět