T1 ponorčí zajímavosti
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: T1 ponorčí zajímavosti
nevěřící Sam
text u snímku pravil:
"this Volkswagen station wagen has a plastic bubble top and swivel seats to give air traffic officers a clear view in all directions."
A hned si dáme ponorku, která sloužila stejnému účelu, ale jinak řešenou. Podle volantu vpravo a velkých mřížek asi také z Austrálie:
text u snímku pravil:
"this Volkswagen station wagen has a plastic bubble top and swivel seats to give air traffic officers a clear view in all directions."
A hned si dáme ponorku, která sloužila stejnému účelu, ale jinak řešenou. Podle volantu vpravo a velkých mřížek asi také z Austrálie:
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Obaja spatne... je to australsky prototyp " popemobile "..
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: T1 ponorčí zajímavosti
No a odkedy je svaty otec Australan?john píše:Obaja spatne... je to australsky prototyp " popemobile "..
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Odjakziva. Tady pred svym rodnym domem
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Valnik s hydraulickym ramenem za kabinou otocny v 360 stupnich byl v roce 1966 v nabidce VW dealeru,
avsak zustalo pravdepodobne jen u jednoho prototypu.
K poslednimu prispevku od Yahodaka je vice popisu na strance 7
avsak zustalo pravdepodobne jen u jednoho prototypu.
K poslednimu prispevku od Yahodaka je vice popisu na strance 7
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Zajimava uprava me neznameho vyrobce pro svoz lyzaru v Alpach
- Přílohy
-
- 153671.jpg (85.7 KiB) Zobrazeno 12247 x
-
- 153670.jpg (101.44 KiB) Zobrazeno 12247 x
Vwase nocni sichta...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: T1 ponorčí zajímavosti
A muze byt komentar pro nas laiky, v cem ze ta uprava vlastne spociva ? Rozumim tomu dobre, ze je zvednuta strecha u ridice ? To aby se tam vesel sofer i s helmou ???udeeska píše:Zajimava uprava me neznameho vyrobce pro svoz lyzaru v Alpach
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: T1 ponorčí zajímavosti
To je nepravděpodobné, v té době se helmy nevozili .. leda kulich s velkou bambulí
Parádní je že to je Barndoor, prolisy pod kličkami malé, zrcátko na A sloupku ... takže to bude poměrně stará záležitost.
Zdá se že celá přední zvýšená střecha je panoramatická aby lyžníci měli pěkný výhled na hory. Zvednutá část je zvednutá pouze nad přední řadou sedadel, ale je blbost že by se i při tomto zvednutí do ponorky vešli lyže .. hlavně v té době dlouhé jak týden.
Maje domněnka je že je to jen a pouze aby cestující měli lepší rozhled po krajině než nabízela originál samba u které se prostě otevřel na střeše faltdach a tady si to v zimě nemohli dovolit pouště zimu na hotelové hosty.
A proč není zvednutá zadní část střehy .. zase jen domněnka, protože aby zahrádka na lyže nabyla moc vysoko a obsluha tam s lyžemi dosáhla.
.. ještě doplním .. fotky jiných ponoramatických ponorek kterou vznikly jen pro to aby cestující se mohli kochat pohledem na krajinu.
Parádní je že to je Barndoor, prolisy pod kličkami malé, zrcátko na A sloupku ... takže to bude poměrně stará záležitost.
Zdá se že celá přední zvýšená střecha je panoramatická aby lyžníci měli pěkný výhled na hory. Zvednutá část je zvednutá pouze nad přední řadou sedadel, ale je blbost že by se i při tomto zvednutí do ponorky vešli lyže .. hlavně v té době dlouhé jak týden.
Maje domněnka je že je to jen a pouze aby cestující měli lepší rozhled po krajině než nabízela originál samba u které se prostě otevřel na střeše faltdach a tady si to v zimě nemohli dovolit pouště zimu na hotelové hosty.
A proč není zvednutá zadní část střehy .. zase jen domněnka, protože aby zahrádka na lyže nabyla moc vysoko a obsluha tam s lyžemi dosáhla.
.. ještě doplním .. fotky jiných ponoramatických ponorek kterou vznikly jen pro to aby cestující se mohli kochat pohledem na krajinu.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Co se tyce alpske upravy,tak se stalo z duvodu,ze ridic meril 2,18 metru
SO 31 je specialne upraveny valnik pro rozvazku topnych oleju v nabidce od roku 1960.Upravcem byl Schwelmer Eisenwerk,
kapacita tanku 650 litru,hadice na pretankovani 30 metru a pumpa davala 85l za minutu
SO 31 je specialne upraveny valnik pro rozvazku topnych oleju v nabidce od roku 1960.Upravcem byl Schwelmer Eisenwerk,
kapacita tanku 650 litru,hadice na pretankovani 30 metru a pumpa davala 85l za minutu
Vwase nocni sichta...
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: T1 ponorčí zajímavosti
K tomu skibusu - Jak na to tak koukam vypadá to jako by tam byly zadní boční dveře jen jednokřídlé a právě nand nima je to ještě zvýšený. Moje doměnka je že je to qůli snadnéjšímu nastupování.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Strahlenmesswagen special na mereni radioactivity vyroben v roce 1960 na pozadevek cerveneho krize v oblasti Odenwald,
kde sousedi atomova elektrarna.Ve vybave nezavisle topeni,tazne zarizeni,vetrak pro privod cerstveho vzduchu,modry majak,
mlhovky,na strese a nosu specialni nasavani vzduchu pro merici pristroje,uvnitr laborator,radio-telefon,el.generator,reproduktor
na strese pro pripadne hlaseni o nebezpeci obyvatelstvu.
Vuz je I dnes v perfektnim stavu a merici pristroje plne funkcni a nasazen v akci byl pouze v roce 1986 po vybuchu atomove elektrarny v Cernobylu.
kde sousedi atomova elektrarna.Ve vybave nezavisle topeni,tazne zarizeni,vetrak pro privod cerstveho vzduchu,modry majak,
mlhovky,na strese a nosu specialni nasavani vzduchu pro merici pristroje,uvnitr laborator,radio-telefon,el.generator,reproduktor
na strese pro pripadne hlaseni o nebezpeci obyvatelstvu.
Vuz je I dnes v perfektnim stavu a merici pristroje plne funkcni a nasazen v akci byl pouze v roce 1986 po vybuchu atomove elektrarny v Cernobylu.
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Double Cab bez postrannich oken se asi jen tak casto nevidi
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Tenhle tahac navesu Thermo King uz tu probehl,ale asi malokdo tusil,ze motor byl opravdu vzduchem chlazeny 1600 single port
se dvema karburatory z Typu 3,prevodovka z busu 64 a poloosy z brouka 68.Jednotka byla osazena obracene za kabinou jako
u Formule"V".
pokracovani priste....
se dvema karburatory z Typu 3,prevodovka z busu 64 a poloosy z brouka 68.Jednotka byla osazena obracene za kabinou jako
u Formule"V".
pokracovani priste....
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Puvodni myslenka bylo postavit na pocatku sedmdesatych let tahac pro kontajner odpadku na zrezlem valniku
z roku 1958,ale nakonec byl jeste postaven naves vypadajici jako Thermo King,ktery byl vlastne obyvak.Ram byl
prodlouzen,pridana jedna naprava a mala otoc pro naves.Zadni naprava na pruzinach se otacela,takze nedochazelo
ke dreni pneumatik po asfaltu,predni chladic je benzinova nadrz a maska je pouzita ze stare lednicky.
Predni naraznik z Typu 4,mlhovky jsou smerova svetla a svetla z typu 3.Do kopce jela souprava tezko kolem 55km/h
a po rovince dokazla uhanet neco malo pres 100km/h
Zlate casy hypies........
z roku 1958,ale nakonec byl jeste postaven naves vypadajici jako Thermo King,ktery byl vlastne obyvak.Ram byl
prodlouzen,pridana jedna naprava a mala otoc pro naves.Zadni naprava na pruzinach se otacela,takze nedochazelo
ke dreni pneumatik po asfaltu,predni chladic je benzinova nadrz a maska je pouzita ze stare lednicky.
Predni naraznik z Typu 4,mlhovky jsou smerova svetla a svetla z typu 3.Do kopce jela souprava tezko kolem 55km/h
a po rovince dokazla uhanet neco malo pres 100km/h
Zlate casy hypies........
Vwase nocni sichta...
Re: T1 ponorčí zajímavosti
No to je úžasná souprava! To chcu!
Jirka
Jirka
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 ponorčí zajímavosti
V sedesatych letech byla v nabidce rakouskych VW dealeru zadni zdvihaci rampa s mechanismem na rucni pohon.
- Přílohy
-
- 902581.jpg (101.88 KiB) Zobrazeno 10898 x
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Dnes se jeste vratim ke zviratkum,prevoznik sekacek na travu a firemni mlekocuc cokoladovny Milka v akci
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Jste na VW show a dosel Vam cash na swap?Nevadi urcite najdete ATM bankomat,ktery Vas problem vyresi
Vwase nocni sichta...