T1 ponorčí zajímavosti
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 ponorčí zajímavosti
9.brezna 1956 manazer nove otevrene tovarny v Hannoveru Otto Hohne predava klice od prvne vyrobeneho vozu
(valniku) dylerovi Dostovi z Hildesheimu.
Na druhem obrazku prace na lince v Hannoveru 1956,kdy zacinalo 4954 muzu.O deset let pozdeji zde uz pracovalo 21,649 delniku.
(valniku) dylerovi Dostovi z Hildesheimu.
Na druhem obrazku prace na lince v Hannoveru 1956,kdy zacinalo 4954 muzu.O deset let pozdeji zde uz pracovalo 21,649 delniku.
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Trosku odbocim od valniku.Co je zajimaveho na fotografii z leta roku 1959?
Vwase nocni sichta...
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Druhá a čtvrtá ponorka nemá blinkry... Uhádl jsem??udeeska píše:Trosku odbocim od valniku.Co je zajimaveho na fotografii z leta roku 1959?
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Blinkry,nárazníky,přední světla,pofrčej do US.
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Vsichni spravne ,zatimco mavacky byly v Evrope do roku 1960,tak pro US blinkry
od roku 1955.
Zvedaci hydraulicke plosiny na zklade valniku SO8/9/10 v nabidce od roku 1958,par fotek nabidky VW z roku 1960
od roku 1955.
Zvedaci hydraulicke plosiny na zklade valniku SO8/9/10 v nabidce od roku 1958,par fotek nabidky VW z roku 1960
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 ponorčí zajímavosti
A dve od "Hessia State"firmy od Ruthmann v akci,posledni dve fota od teze Ruthmann,v tomto pripade s pravostranym rizenim
puvodne specialni objednavka pro svycarske mesto Bale.
na prodej na strankach TheSamba,mel jsem trosku cukani do nej jit,ale si nedovedu predstavit s tim jezdit kazdej den do prace
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... id=1351244" onclick="window.open(this.href);return false;
puvodne specialni objednavka pro svycarske mesto Bale.
na prodej na strankach TheSamba,mel jsem trosku cukani do nej jit,ale si nedovedu predstavit s tim jezdit kazdej den do prace
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... id=1351244" onclick="window.open(this.href);return false;
- Přílohy
-
- 4529702_crop.jpg (57.47 KiB) Zobrazeno 13651 x
-
- 4529697_crop.jpg (42.79 KiB) Zobrazeno 13651 x
Vwase nocni sichta...
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Zdroj: SlotCar Today, Periskop, VPRacing
Vasek Polak
Vasek Polak se narodil v roce 1914 v Praze, kde si také ve svých dvaadvaceti letech otevřel malou dílnu na broušení válců. Po druhé světové válce odešel do západního Německa, odkud vedla záhy jeho cesta do Ameriky. V roce 1955 se představil jistému Maxi Hoffmanovi, který byl importérem vozů Porsche v New Yorku: „První den budu pro vás pracovat zdarma. Zaplatit mi můžete, pokud budete s mojí prací spokojen“. Práce se líbila oběma, a tak se dohodli.
Za dva roky si Vasek Polak otevírá sám na západním pobřeží tuningovou společnost a získává zastoupení vozů Porsche pro Kalifornii. Nezabýval se však pouze sériovými automobily, ale také připravoval závodní vozy. V jeho týmu startovalo hodně vynikajících jezdců jako byli např. Wolfgang Berghe von Trips, Joakim Bonnier, Jacky Ickx, Brian Redman, Mark Donohue, George Follmer nebo pozdější mistr světa „ef-jedna“ Jody Scheckter.
V jeho halách stálo mnoho velice unikátních závodních speciálů, mezi nimi např. i devět různých verzí modelu 917. Také sklad nepřeberného množství náhradních dílů velice potěšil příznivce značky Porsche. Není ani divu, že byl tak výborně zásoben, když prakticky každý den podnikal Polak cestu do Zuffenhausenu. Vasek Polak zemřel v roce 1997.
Re: T1 ponorčí zajímavosti
vi(y)saci zazrak a pekne v knajpe..
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Asi jste nevedeli,ze zebrik na podvozku valniku vlastnil i prosluly Pan Tau
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Stavbou zebriku od drevenych az po zeleznych se zabyvalo po cele Evrope nekolik firem,jako
VW,Magirus Deutz,Meyer Hagen,Ben Pon,Bishoff&Hamel....dosahovali prumerne vysky 10 metru.
VW,Magirus Deutz,Meyer Hagen,Ben Pon,Bishoff&Hamel....dosahovali prumerne vysky 10 metru.
Vwase nocni sichta...
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: T1 ponorčí zajímavosti
pěkný perličky, taky něčím podpořím... dobová úprava dvou ponorek na pojízdné prodejny neznámé firmy .. šlo nejen o zvýšení střechy pro možnost chůze, ale i o dostatek světla a proto jsou ty bubliny vyrobeny z plexiskla:
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Hezky pekne Jirko,hledal jsem kdo by,ale marne.
SO 25 predstavila Westfalia v roce1960 jako "Tieflader"na bazi valniku.Jednalo se o pozadavek ruznych firem,ktere
zadali nizkoloznou plosinu napriklad pro civky s kabelem,ci prepravu trezoru,lednicek atp.Plosina mela dvere z kazde strany
se specialne modifikovanymi dvermi,nechybel ani prepravnik tezkych predmetu,nizka plosina se dala zakryt,cimz vznikl klasicky valnik.
Vuz byl tez obliben pro spravu silnic.
SO 25 predstavila Westfalia v roce1960 jako "Tieflader"na bazi valniku.Jednalo se o pozadavek ruznych firem,ktere
zadali nizkoloznou plosinu napriklad pro civky s kabelem,ci prepravu trezoru,lednicek atp.Plosina mela dvere z kazde strany
se specialne modifikovanymi dvermi,nechybel ani prepravnik tezkych predmetu,nizka plosina se dala zakryt,cimz vznikl klasicky valnik.
Vuz byl tez obliben pro spravu silnic.
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Americka verze inspirovana SO 25 je z roku 1960 pro sluzby firmy Coca Cola.Uprava pochazi z L.A.(Los Angeles).
Spodni plosina se otevirala pouze na prave strane.
Spodni plosina se otevirala pouze na prave strane.
Vwase nocni sichta...
Re: T1 ponorčí zajímavosti
To vidím poprvé,paráda.
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
Re: T1 ponorčí zajímavosti
groSraum s bradavicí..
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Pro me pekna prestavba servisniho vozu pro instalatery jako je firma Heisler
- Přílohy
-
- DSC-309.jpg (59.29 KiB) Zobrazeno 12157 x
Vwase nocni sichta...
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8945
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Pěknej pojízdnej organizér
Volně navážu na ponorky s plexi střechou výše a přidám další.
Výrobce nebo autor přestavby opět není znám, ale je jisté, že tato ponorka jako pojízdná "velící věž" sloužila v Royal Australian Navy, na letišti Nowra Naval. Díky plexi střeše a zvýšeným otočným sedačkám měli velící důstojníci přehled nad celou plochou. Snímek pochází z roku 1968:
Volně navážu na ponorky s plexi střechou výše a přidám další.
Výrobce nebo autor přestavby opět není znám, ale je jisté, že tato ponorka jako pojízdná "velící věž" sloužila v Royal Australian Navy, na letišti Nowra Naval. Díky plexi střeše a zvýšeným otočným sedačkám měli velící důstojníci přehled nad celou plochou. Snímek pochází z roku 1968:
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: T1 ponorčí zajímavosti
Jde skutečně o panoramatickou plexi střechu ? Přijde mi to jako obtisk od hrnku s kávou.yahoďák píše:Pěknej pojízdnej organizér
Volně navážu na ponorky s plexi střechou výše a přidám další.
Výrobce nebo autor přestavby opět není znám, ale je jisté, že tato ponorka jako pojízdná "velící věž" sloužila v Royal Australian Navy, na letišti Nowra Naval. Díky plexi střeše a zvýšeným otočným sedačkám měli velící důstojníci přehled nad celou plochou. Snímek pochází z roku 1968:
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912