Neobvyklou konverzi byl Transporter na kolejich,kteremu vsak predchazel Klv 11-Kleinwagon mit vebrennungsmotor.
Na pocatku padesatych let nemecka draha GDR pouzivala motorizovane dreziny pohanene industrialnimi VW motory
o vykonu 22hp zabudovane do specialne vyrobene karoserie.Od r.1953se zvysil vykon na 28hp a 30 hp uz patrilo Transporteru.
Zvoleni vzduchem chlazeneho VW motoru bylo z duvodu spolehlivosti,ekonomickeho provozu a jednoduche udrzby.Jednalo
se o Klv 11
V roce 1955 bylo objednano 30 jinych drezin pod oznacenim Klv 20,ktere byly jiz na bazi Typu 23 Kombi,v te dobe se
samozrejme jednalo o Barndoory se specialne vyvinutym ocelovym ramem.Beilwack z Rosenhemu a Waggonfabrik Donauwarth
postavili kazdy po 15i kusech(C.20-5001 az 20-5030).
Vozy mely odlita kola s pogumovanim na valive plose pro mekci trakci a hlavne pro lepsi bzdny ucinek.Brzdy byly hydraulicke,
bubnove primo v odlitych kolech.Mohli jezdit pouze vpred rychlosti 70km/h,zpetny chod smel byt pouzit pouze pro posunovani,
nebo zaprahovani.V objednavce byla rucni hydraulicka pumpa se zeleznym ramem pro otoceni vozu kolem jeho osy do protismeru,
ktere mohl pouze jeden clovek.Operace byla nebezpecna,jelikoz bylo pred otocenim dbat na spravne vyvazeni vozu a pomocny ram
pro otaceni nebyl valne kvality.
Vozy cinily inspekcni jizdy na druhoradych kolejich,prilehlych objektu a draznich teles.Ve sluzbach byly do pocatku 70 let a po te je
Bremenske drahy,ktere udrzovaly jejich chod z vetsiny sesrotovaly.Presto se zachovalo 9 vozu,7 jich je po nemeckych muzeich,1 v
Bulli Kartei automobilovem muzeu a 1 v rukou soukromnika.Posledni Barndoory pracovaly do 80 let a uplne posledni c.20-5011 ukoncil
svou sluzbu v roce 1987,ale jeste jednou se objevil v praci v Kaiserlauternu v r.1997........
....mam jeste pokracovani na zitra
Klv 11,20-Transporter na kolejich,Beilhack a jine
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Klv 11,20-Transporter na kolejich,Beilhack a jine
- Přílohy
-
- Klv-20-5026-in-Neustadtv30_.jpg (96.23 KiB) Zobrazeno 9251 x
-
- mi udelat maneeefr.....
- IMG_8079_crop.jpg (48.5 KiB) Zobrazeno 9250 x
-
- IMG_7977.jpg (123.16 KiB) Zobrazeno 9248 x
-
- umisteni rucni hydraulicke pumpy pro otoceni vozu
- IMG_0003_crop.jpg (131.04 KiB) Zobrazeno 9248 x
-
- bez volantu trochu neobvykle
- 20-5011i-mb_crop.jpg (18.56 KiB) Zobrazeno 9248 x
-
- 20-5011aaa-mb_crop.jpg (61.1 KiB) Zobrazeno 9248 x
-
- 20-5011d-mb_crop.jpg (19.43 KiB) Zobrazeno 9250 x
-
- klv114141kasp_crop.jpg (40.67 KiB) Zobrazeno 9249 x
Vwase nocni sichta...
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klv 11,20-Transporter na kolejich
Tu ponorku jsem měl jako mašinku(zamlada)
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Klv 11,20-Transporter na kolejich
Je jich na trhu dost,takze se vrat do detskych let(teda hlavne se neposravej )a kup si ho,staci nagooglovat:Brekina
http://il.youtube.com/watch?v=VtialrzQC ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
http://il.youtube.com/watch?v=VtialrzQC ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Vwase nocni sichta...
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Klv 11,20-Transporter na kolejich
Je to dobrý,zatím nosím plínky
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Klv 11,20-Transporter na kolejich
Svycarske drahy si ojednaly 8 drezin v roce 1956;Dm-3681 az 3688 s motory Porsche 35hp
na bazi Typu 2 (Panelwagen) a jednalo se o novejsi modely,tady s ksiltem.Svycarske vozy byly
s vezi na ktere byla pracovni plosina pro opravy a ispekci trolejoveho vedeni.
Rychlost byla 45 km/h a vsechny vozy byly vyrazeny ze sluzby v roce 1984 a pravdepodobne
sesrotovany,jelikoz neni znam jediny docovany vuz
na bazi Typu 2 (Panelwagen) a jednalo se o novejsi modely,tady s ksiltem.Svycarske vozy byly
s vezi na ktere byla pracovni plosina pro opravy a ispekci trolejoveho vedeni.
Rychlost byla 45 km/h a vsechny vozy byly vyrazeny ze sluzby v roce 1984 a pravdepodobne
sesrotovany,jelikoz neni znam jediny docovany vuz
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: Klv 11,20-Transporter na kolejich
Asi nejzajimavejsi verzi je pro me tato verze,kdy se zaroven muze ponorka prepravovat jak
na kolejich,tak na silnici.
LIRR104o,LIRR1041 vyrobeny byly 4 vozidla.ktere mely nainstalovane ultrazvukove zarizeni,
kterym se hledaly praskliny na kolejich.Vsechny operovaly ve state Nevada.Za povsimnuti stoji vyrizle blatniky
a upravene disky z duvodu rychlejsiho projizdeni zatacek pri ceste domu z prace
na kolejich,tak na silnici.
LIRR104o,LIRR1041 vyrobeny byly 4 vozidla.ktere mely nainstalovane ultrazvukove zarizeni,
kterym se hledaly praskliny na kolejich.Vsechny operovaly ve state Nevada.Za povsimnuti stoji vyrizle blatniky
a upravene disky z duvodu rychlejsiho projizdeni zatacek pri ceste domu z prace
- Přílohy
-
- volks.jpg (50.62 KiB) Zobrazeno 8933 x
-
- vwrailvan_small.jpg (4.25 KiB) Zobrazeno 8933 x
-
- vwrailvan1041.jpg (53.18 KiB) Zobrazeno 8935 x
-
- 167598.jpg (43.38 KiB) Zobrazeno 8933 x
Vwase nocni sichta...
Re: Klv 11,20-Transporter na kolejich
konečně to někdo pěkně rozvinul tohle téma. Díky.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Klv 11,20-Transporter na kolejich
jj, pridavam se potesen s ranni kavou
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]