T1 specifikace

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5459
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T1 specifikace

Příspěvekod udeeska » 12 úno 2010

Na oba typy valecku je opravna sada stejna,cena i s taxou $8.71+$8 postovne;novy valecek $85 (Germany);od Cip.1.com - $35.95 (Brazilian) ; Volfsburg West $69 (Germany)

Zapomeli jste me napomenout,ze od r.64 byla zmena na zadni casti a to sirsi horni dvere.Je videt,ze je tu malo busaru :?

Obrázek
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5459
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T1 specifikace

Příspěvekod udeeska » 12 úno 2010

Ventilacka se od r.1950 do r.53 vyklapela dopredu na piano pantu 1953-67

ObrázekObrázek

Jak vypadala zpetna zrcatka:1950-52 na sloupku 1952-55 na sloupku 1955-67 v pantu

ObrázekObrázekObrázek
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5459
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T1 specifikace

Příspěvekod udeeska » 24 úno 2010

Uvnitr kabiny
1950-55 ; 1953 Samba ; 1955-67 ; 1967 Samba

ObrázekObrázekObrázekObrázek

1950-52 byl plynovy pedal sirsi ; 1952-55 pedal uzsi

ObrázekObrázek
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5459
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T1 specifikace

Příspěvekod udeeska » 03 bře 2010

Umisteni pantu 1950-60 vrchni pant vyse 1961-67 temer s hranou okna

ObrázekObrázek

zadni lem blatniku rovny 1951-62 1963-67 opertlovani hrany blatniku V Nemecku 1961-67 oznaceni ztizeni naprav

ObrázekObrázekObrázek
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5459
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T1 specifikace

Příspěvekod udeeska » 03 bře 2010

Umisteni stitku identifikace:

Obrázek

1950-63 na leve strane za motorem 1963-67 na prave strane naporove "klimatizace",ze strany spolujezdce

Obrázek

V rijnu 1958 pribyl druhy stitek tzv."M plate",ktery podaval informace o tovarnich doplncich,misto exportu,barvu/barev a polstrovani s tapecirunkem.
Stitek je umisten na prepazce vpravo za sedadlem spolujezdce.Priste pridam vysvetleni jak "M plate" dekodovat

Obrázek
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 965
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Wild West
Kontaktovat uživatele:

Re: T1 specifikace

Příspěvekod Ales-X » 25 bře 2010

Tak mě napadá jedna věc, Ponorky 55-57 kde měli umístěnou nádržku ostřikovačů, kde byly trysky, kde se odstřik ovládal .. tedy pokud to již měly. Našel jsem jen na dodatečnou montáž do Barndooru http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=940635 u novějších zase znám nádržku s ruční pumpičkou nalevo od volantu pod palubkou.

Uživatelský avatar
pulenejksicht
ex beetleboy
Příspěvky: 4322
Registrován: 19 kvě 2004
Bydliště: vwšudezdejší

Re: T1 specifikace

Příspěvekod pulenejksicht » 25 bře 2010

Ales-X píše:Tak mě napadá jedna věc, Ponorky 55-57 kde měli umístěnou nádržku ostřikovačů, kde byly trysky, kde se odstřik ovládal .. tedy pokud to již měly. Našel jsem jen na dodatečnou montáž do Barndooru http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=940635 u novějších zase znám nádržku s ruční pumpičkou nalevo od volantu pod palubkou.



rozhodně to standartně neměli takže pokud tam nemáš díry tak bych si to odpustil ..jednak to nejni potřeba a druhak voda jako provozní kapalina do tohodle auto nepatří :wink:
já jsem existující díry ucpal ostříkovačema ..ale kdyby mě čekal lak tak je zavařím ...
jdeme frflat na flat ...

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3968
Registrován: 28 srp 2006

Re: T1 specifikace

Příspěvekod Šíša » 25 bře 2010

Hele půlenej, a když ti za jízdy v dešti někdo před tebou zasere okno sajrajtem, jak pak stíráš? Zvláště když to blátíčko třeba i začne zasychat, tj déšť nemá takovou intenzitu, aby to zase smyl a nahradil ostřikovače :D
Nechám si poradit od zkušeného, třeba na T2 ty stěrače pak taky zavařím...

Ale neberte mě vážně :wink:

Uživatelský avatar
Želvák Bob
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1931
Registrován: 14 zář 2003
Bydliště: Brno - centrum
Kontaktovat uživatele:

Re: T1 specifikace

Příspěvekod Želvák Bob » 25 bře 2010

Šíšo - myslím, že jako správný busař má taktiku:

1) Okýnko dveří stáhnout
2) levou rukou uchopit nachystanou petku s vodou a instalovanou VW busovwou Kavanovou sprchou (rozdávala se v Podmitrovwě před třemi lety)
3) z okna vysunout a provwést postřik zatentovwanýho předního skla
4) stěrače zapnout
5) opakovat body 3 a 4 tak dlouho, dokud: buď okno nezprůhlední - nebo dokud nevyrobí z busa vwrak, u nějž mytí oken již netřeba

:mrgreen:

Uživatelský avatar
ovalisimus panornik
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1833
Registrován: 12 led 2007
Bydliště: Nebušice

Re: T1 specifikace

Příspěvekod ovalisimus panornik » 25 bře 2010

Šíša píše:Hele půlenej, a když ti za jízdy v dešti někdo před tebou zasere okno sajrajtem, jak pak stíráš? Zvláště když to blátíčko třeba i začne zasychat, tj déšť nemá takovou intenzitu, aby to zase smyl a nahradil ostřikovače :D
Nechám si poradit od zkušeného, třeba na T2 ty stěrače pak taky zavařím...

Ale neberte mě vážně :wink:


...no to je právě kouzlo ponorky :D kdo nezkusil, neuvěří :wink: .... ostřikovače jsem taktéž nikdy neužil

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3968
Registrován: 28 srp 2006

Re: T1 specifikace

Příspěvekod Šíša » 25 bře 2010

Já se z vás zscvoknu :lol:

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5459
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T1 specifikace

Příspěvekod udeeska » 26 bře 2010

Ostrikovace az od 7.10. 1959 a to jeste nejdrive pro ambulance,rucni pumpa a ostrikovace pro vsechny modely od 3.8.64

Vzpera dveri motoru:Bardoor jen tycka viz obr.na str.2
1955-63 nuzkovy system

Obrázek

!963-67 dvojity drat s rolnama

Obrázek
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5459
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T1 specifikace

Příspěvekod udeeska » 04 kvě 2010

Hugo se ptal od kdy se montovalo zpateckove svetlo:od 1.8.66 prechodem na 12V a to pouze pro exportovane modely ponejvice do US.Svetla byla na
obouch stranach a u Knirace byly ve standartim vybaveni.Pro T1 a T2a byly stejne vyrabene firmou Hella.Sklo a ramecek je ten samy jako na pridavnem
mlhovem ci zpateckovem svetle,pouze ackoliv obe skla vypadaji stejne tak maji rozdilne oznaceni v pravem dolni rohu a to:R 66 a R69(nevim proc)

Obrázek

..pri oddeleni zpateckoveho svetla z T2a toto svetlo jeste chvili svitilo(zustatkova energie nahromadena v kabelech sestavenych z miniaturnich indukcnich civecek...asi...)

Obrázek
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4457
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Re: T1 specifikace

Příspěvekod prak » 04 kvě 2010

udeeska píše: ... a u Knirace byly ve standartim vybaveni.

pouze v exportním
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5459
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T1 specifikace

Příspěvekod udeeska » 22 kvě 2010

Tak jsem si pockal na novou knihu a tam nic o exportu neni,pouze ze to byl volitelny doplnek.
Na nektery vweci prijdete az nekdy nahodou na ulici.Minuly tyden se v ulici ukazal valnik a tak jsem vybehl udelat foto a az
doma jsem si vsimnul,ze je neco jinak a to zadni okno,ktere je o hodn vetsi od meho.Ke zmene doslo 2.8 65 a nejen okno,ale i vstup pro chlazeni motoru,
kde ja ho mam v zadnich rozich,kdezto od toho sameho datumu 2.8.65 je nad zadnimi koly...clovek se furt neco uci :wink:

Obrázek
Obrázek
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5459
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T1 specifikace

Příspěvekod udeeska » 05 čer 2010

Od prvni chvile,kdy jsem zalehl pod Helmuta,tak jsem tusil,ze tam chybi nejakej dekl podle zavitu v ramu,
ale teprve minuly tyden jsem videl jak to doopravdy vypada.Moc norek ho nevozi :? .Za povsimnuti stoji
tez torzni stabilizator,ktery se montoval od 1.9.66

Obrázek
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
ovalisimus panornik
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1833
Registrován: 12 led 2007
Bydliště: Nebušice

Re: T1 specifikace

Příspěvekod ovalisimus panornik » 05 čer 2010

Já ho vozil u všech, má to hlavu... ale je pravda, že ne každá doživší ponorka ho má...za ty léta.
Na vnitřní strané jsem měl u Maxe ještě půvpdní vrstvu vosku, takže ji museli ošetřovat zvlášť.

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5459
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T1 specifikace

Příspěvekod udeeska » 14 říj 2010

Palivomer prisel do norky 31.7.61 a vyrabel se jak v 6V,tak i 12V provedeni(pro svycarsky trh pouze 12V)
pro pickupy/valniky.Vcera na me vypadnul nahradni 6V,tak jsem hned udelal srovnavaci fotku s 12V pukem(napravo)
s kterym bylo odehrano posledni MS v lednim hokeji :wink:
Přílohy
DSC_0362.JPG
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5459
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T1 specifikace

Příspěvekod udeeska » 23 pro 2010

Ponorek nam pekne pribyva,tak nebude naskodu pridat tabulku geometrie predni napravy:
mereni pri nenalozenem voze:
camber ......uhel odklonu
kingpin.......uklon rejdovyho cepu
castor........zaklon
toe-in........sbihavost
Přílohy
IMG_crop.jpg
Vwase nocni sichta...

Uživatelský avatar
udeeska
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 5459
Registrován: 31 led 2009
Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA

Re: T1 specifikace

Příspěvekod udeeska » 23 led 2011

Pro Ty,kteri chtej zachovat originalitu sveho busa tu mam dalsi malickost v podani steracu.Co se tyce raminek,
ty byli jene pouze v r.1949 na osmi predseriovymi vozy,kdy byl spodek raminka s pritlacnym perkem vice kulatejsi.
Rec je tedy spise o britu,ktery meril 25.5cm(pravdepodobne byl ten samy na brouku) a prodlouzil se 3.8.64 na 28cm.
To je ta vizualni vwec a v ten samy den se zacaly montovat silnejsi motory steracu s parkovaci polohou(dobehem)
a tez pribyla nadobka ostrikovace s rucni pumpoua ostrikovac.
Takze ted at si kazdej rozhodne jaky sterace si na starsi modely namontuje
Přílohy
282.JPG
IMG_crop.jpg
Vwase nocni sichta...


Zpět na “ponorka (1949-1967)”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host