T1 specifikace
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 specifikace
Na oba typy valecku je opravna sada stejna,cena i s taxou $8.71+$8 postovne;novy valecek $85 (Germany);od Cip.1.com - $35.95 (Brazilian) ; Volfsburg West $69 (Germany)
Zapomeli jste me napomenout,ze od r.64 byla zmena na zadni casti a to sirsi horni dvere.Je videt,ze je tu malo busaru
Zapomeli jste me napomenout,ze od r.64 byla zmena na zadni casti a to sirsi horni dvere.Je videt,ze je tu malo busaru
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 specifikace
Ventilacka se od r.1950 do r.53 vyklapela dopredu na piano pantu 1953-67
Jak vypadala zpetna zrcatka:1950-52 na sloupku 1952-55 na sloupku 1955-67 v pantu
Jak vypadala zpetna zrcatka:1950-52 na sloupku 1952-55 na sloupku 1955-67 v pantu
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 specifikace
Uvnitr kabiny
1950-55 ; 1953 Samba ; 1955-67 ; 1967 Samba
1950-52 byl plynovy pedal sirsi ; 1952-55 pedal uzsi
1950-55 ; 1953 Samba ; 1955-67 ; 1967 Samba
1950-52 byl plynovy pedal sirsi ; 1952-55 pedal uzsi
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 specifikace
Umisteni pantu 1950-60 vrchni pant vyse 1961-67 temer s hranou okna
zadni lem blatniku rovny 1951-62 1963-67 opertlovani hrany blatniku V Nemecku 1961-67 oznaceni ztizeni naprav
zadni lem blatniku rovny 1951-62 1963-67 opertlovani hrany blatniku V Nemecku 1961-67 oznaceni ztizeni naprav
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 specifikace
Umisteni stitku identifikace:
1950-63 na leve strane za motorem 1963-67 na prave strane naporove "klimatizace",ze strany spolujezdce
V rijnu 1958 pribyl druhy stitek tzv."M plate",ktery podaval informace o tovarnich doplncich,misto exportu,barvu/barev a polstrovani s tapecirunkem.
Stitek je umisten na prepazce vpravo za sedadlem spolujezdce.Priste pridam vysvetleni jak "M plate" dekodovat
1950-63 na leve strane za motorem 1963-67 na prave strane naporove "klimatizace",ze strany spolujezdce
V rijnu 1958 pribyl druhy stitek tzv."M plate",ktery podaval informace o tovarnich doplncich,misto exportu,barvu/barev a polstrovani s tapecirunkem.
Stitek je umisten na prepazce vpravo za sedadlem spolujezdce.Priste pridam vysvetleni jak "M plate" dekodovat
Vwase nocni sichta...
- Ales-X
- beznadějný žumpofil
- Příspěvky: 996
- Registrován: 18 čer 2008
- Bydliště: Wild West
- Kontaktovat uživatele:
Re: T1 specifikace
Tak mě napadá jedna věc, Ponorky 55-57 kde měli umístěnou nádržku ostřikovačů, kde byly trysky, kde se odstřik ovládal .. tedy pokud to již měly. Našel jsem jen na dodatečnou montáž do Barndooru http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=940635" onclick="window.open(this.href);return false; u novějších zase znám nádržku s ruční pumpičkou nalevo od volantu pod palubkou.
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: T1 specifikace
Ales-X píše:Tak mě napadá jedna věc, Ponorky 55-57 kde měli umístěnou nádržku ostřikovačů, kde byly trysky, kde se odstřik ovládal .. tedy pokud to již měly. Našel jsem jen na dodatečnou montáž do Barndooru http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... ?id=940635" onclick="window.open(this.href);return false; u novějších zase znám nádržku s ruční pumpičkou nalevo od volantu pod palubkou.
rozhodně to standartně neměli takže pokud tam nemáš díry tak bych si to odpustil ..jednak to nejni potřeba a druhak voda jako provozní kapalina do tohodle auto nepatří
já jsem existující díry ucpal ostříkovačema ..ale kdyby mě čekal lak tak je zavařím ...
jdeme frflat na flat ...
Re: T1 specifikace
Hele půlenej, a když ti za jízdy v dešti někdo před tebou zasere okno sajrajtem, jak pak stíráš? Zvláště když to blátíčko třeba i začne zasychat, tj déšť nemá takovou intenzitu, aby to zase smyl a nahradil ostřikovače
Nechám si poradit od zkušeného, třeba na T2 ty stěrače pak taky zavařím...
Ale neberte mě vážně
Nechám si poradit od zkušeného, třeba na T2 ty stěrače pak taky zavařím...
Ale neberte mě vážně
- Želvák Bob
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1931
- Registrován: 14 zář 2003
- Bydliště: Brno - centrum
Re: T1 specifikace
Šíšo - myslím, že jako správný busař má taktiku:
1) Okýnko dveří stáhnout
2) levou rukou uchopit nachystanou petku s vodou a instalovanou VW busovwou Kavanovou sprchou (rozdávala se v Podmitrovwě před třemi lety)
3) z okna vysunout a provwést postřik zatentovwanýho předního skla
4) stěrače zapnout
5) opakovat body 3 a 4 tak dlouho, dokud: buď okno nezprůhlední - nebo dokud nevyrobí z busa vwrak, u nějž mytí oken již netřeba
1) Okýnko dveří stáhnout
2) levou rukou uchopit nachystanou petku s vodou a instalovanou VW busovwou Kavanovou sprchou (rozdávala se v Podmitrovwě před třemi lety)
3) z okna vysunout a provwést postřik zatentovwanýho předního skla
4) stěrače zapnout
5) opakovat body 3 a 4 tak dlouho, dokud: buď okno nezprůhlední - nebo dokud nevyrobí z busa vwrak, u nějž mytí oken již netřeba
... buggy je pláží král ...
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
http://www.zakeri.cz
http://www.buggybob.galerie.cz/
http://www.fotopoezie.zonerama.com
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
Re: T1 specifikace
...no to je právě kouzlo ponorky kdo nezkusil, neuvěří .... ostřikovače jsem taktéž nikdy neužilŠíša píše:Hele půlenej, a když ti za jízdy v dešti někdo před tebou zasere okno sajrajtem, jak pak stíráš? Zvláště když to blátíčko třeba i začne zasychat, tj déšť nemá takovou intenzitu, aby to zase smyl a nahradil ostřikovače
Nechám si poradit od zkušeného, třeba na T2 ty stěrače pak taky zavařím...
Ale neberte mě vážně
Re: T1 specifikace
Já se z vás zscvoknu
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 specifikace
Ostrikovace az od 7.10. 1959 a to jeste nejdrive pro ambulance,rucni pumpa a ostrikovace pro vsechny modely od 3.8.64
Vzpera dveri motoru:Bardoor jen tycka viz obr.na str.2
1955-63 nuzkovy system
!963-67 dvojity drat s rolnama
Vzpera dveri motoru:Bardoor jen tycka viz obr.na str.2
1955-63 nuzkovy system
!963-67 dvojity drat s rolnama
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 specifikace
Hugo se ptal od kdy se montovalo zpateckove svetlo:od 1.8.66 prechodem na 12V a to pouze pro exportovane modely ponejvice do US.Svetla byla na
obouch stranach a u Knirace byly ve standartim vybaveni.Pro T1 a T2a byly stejne vyrabene firmou Hella.Sklo a ramecek je ten samy jako na pridavnem
mlhovem ci zpateckovem svetle,pouze ackoliv obe skla vypadaji stejne tak maji rozdilne oznaceni v pravem dolni rohu a to:R 66 a R69(nevim proc)
..pri oddeleni zpateckoveho svetla z T2a toto svetlo jeste chvili svitilo(zustatkova energie nahromadena v kabelech sestavenych z miniaturnich indukcnich civecek...asi...)
obouch stranach a u Knirace byly ve standartim vybaveni.Pro T1 a T2a byly stejne vyrabene firmou Hella.Sklo a ramecek je ten samy jako na pridavnem
mlhovem ci zpateckovem svetle,pouze ackoliv obe skla vypadaji stejne tak maji rozdilne oznaceni v pravem dolni rohu a to:R 66 a R69(nevim proc)
..pri oddeleni zpateckoveho svetla z T2a toto svetlo jeste chvili svitilo(zustatkova energie nahromadena v kabelech sestavenych z miniaturnich indukcnich civecek...asi...)
Vwase nocni sichta...
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: T1 specifikace
pouze v exportnímudeeska píše: ... a u Knirace byly ve standartim vybaveni.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 specifikace
Tak jsem si pockal na novou knihu a tam nic o exportu neni,pouze ze to byl volitelny doplnek.
Na nektery vweci prijdete az nekdy nahodou na ulici.Minuly tyden se v ulici ukazal valnik a tak jsem vybehl udelat foto a az
doma jsem si vsimnul,ze je neco jinak a to zadni okno,ktere je o hodn vetsi od meho.Ke zmene doslo 2.8 65 a nejen okno,ale i vstup pro chlazeni motoru,
kde ja ho mam v zadnich rozich,kdezto od toho sameho datumu 2.8.65 je nad zadnimi koly...clovek se furt neco uci
Na nektery vweci prijdete az nekdy nahodou na ulici.Minuly tyden se v ulici ukazal valnik a tak jsem vybehl udelat foto a az
doma jsem si vsimnul,ze je neco jinak a to zadni okno,ktere je o hodn vetsi od meho.Ke zmene doslo 2.8 65 a nejen okno,ale i vstup pro chlazeni motoru,
kde ja ho mam v zadnich rozich,kdezto od toho sameho datumu 2.8.65 je nad zadnimi koly...clovek se furt neco uci
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 specifikace
Od prvni chvile,kdy jsem zalehl pod Helmuta,tak jsem tusil,ze tam chybi nejakej dekl podle zavitu v ramu,
ale teprve minuly tyden jsem videl jak to doopravdy vypada.Moc norek ho nevozi .Za povsimnuti stoji
tez torzni stabilizator,ktery se montoval od 1.9.66
ale teprve minuly tyden jsem videl jak to doopravdy vypada.Moc norek ho nevozi .Za povsimnuti stoji
tez torzni stabilizator,ktery se montoval od 1.9.66
Vwase nocni sichta...
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
Re: T1 specifikace
Já ho vozil u všech, má to hlavu... ale je pravda, že ne každá doživší ponorka ho má...za ty léta.
Na vnitřní strané jsem měl u Maxe ještě půvpdní vrstvu vosku, takže ji museli ošetřovat zvlášť.
Na vnitřní strané jsem měl u Maxe ještě půvpdní vrstvu vosku, takže ji museli ošetřovat zvlášť.
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 specifikace
Palivomer prisel do norky 31.7.61 a vyrabel se jak v 6V,tak i 12V provedeni(pro svycarsky trh pouze 12V)
pro pickupy/valniky.Vcera na me vypadnul nahradni 6V,tak jsem hned udelal srovnavaci fotku s 12V pukem(napravo)
s kterym bylo odehrano posledni MS v lednim hokeji
pro pickupy/valniky.Vcera na me vypadnul nahradni 6V,tak jsem hned udelal srovnavaci fotku s 12V pukem(napravo)
s kterym bylo odehrano posledni MS v lednim hokeji
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 specifikace
Ponorek nam pekne pribyva,tak nebude naskodu pridat tabulku geometrie predni napravy:
mereni pri nenalozenem voze:
camber ......uhel odklonu
kingpin.......uklon rejdovyho cepu
castor........zaklon
toe-in........sbihavost
mereni pri nenalozenem voze:
camber ......uhel odklonu
kingpin.......uklon rejdovyho cepu
castor........zaklon
toe-in........sbihavost
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 specifikace
Pro Ty,kteri chtej zachovat originalitu sveho busa tu mam dalsi malickost v podani steracu.Co se tyce raminek,
ty byli jene pouze v r.1949 na osmi predseriovymi vozy,kdy byl spodek raminka s pritlacnym perkem vice kulatejsi.
Rec je tedy spise o britu,ktery meril 25.5cm(pravdepodobne byl ten samy na brouku) a prodlouzil se 3.8.64 na 28cm.
To je ta vizualni vwec a v ten samy den se zacaly montovat silnejsi motory steracu s parkovaci polohou(dobehem)
a tez pribyla nadobka ostrikovace s rucni pumpoua ostrikovac.
Takze ted at si kazdej rozhodne jaky sterace si na starsi modely namontuje
ty byli jene pouze v r.1949 na osmi predseriovymi vozy,kdy byl spodek raminka s pritlacnym perkem vice kulatejsi.
Rec je tedy spise o britu,ktery meril 25.5cm(pravdepodobne byl ten samy na brouku) a prodlouzil se 3.8.64 na 28cm.
To je ta vizualni vwec a v ten samy den se zacaly montovat silnejsi motory steracu s parkovaci polohou(dobehem)
a tez pribyla nadobka ostrikovace s rucni pumpoua ostrikovac.
Takze ted at si kazdej rozhodne jaky sterace si na starsi modely namontuje
Vwase nocni sichta...