T1 specifikace
Re: T1 specifikace
US zapojení elektroinstalace je podivnost zmatená .. mě se ten sdruženej krabička samozřejmě posral a nahrazovali jsme to samodomo řešením, které sice nemá tak elegantní kvadratický obal, ale nepokouší se mi alespoň zapálit vůz.
Nakonec jsme se po několika dnech rozhodli, že tam dáme přídavný blinkry.
Nakonec jsme se po několika dnech rozhodli, že tam dáme přídavný blinkry.
pan chytrej
Re: T1 specifikace
no to je solidní pakárna, ale je to logický. US blikny jsou US blikny..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Pegas
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 341
- Registrován: 22 zář 2008
- Bydliště: Palackého 1114, Přeštice 334 01
- Kontaktovat uživatele:
Re: T1 specifikace
typ. 1ovalisimus panornik píše:Pěkné, Romane, pěkné...zajímavé téma jsou třeba brzdy a spol..... to by mohl začít třeba Pegas
typ. 2
Naposledy upravil(a) Pegas dne 18 pro 2009, celkem upraveno 1 x.
http://www.facebook.com/pages/Tander/136899403126703" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: T1 specifikace
A kterépak brzdy jsou dvouprasátkové
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- zeleny
- Příspěvky: 198
- Registrován: 13 led 2008
- Bydliště: bratislava ,prieVWoz
- Kontaktovat uživatele:
Re: T1 specifikace
Na prednej naprave su dve prasatka od 03.55 ,ja mam tieto(55-63) a v 63 sa menil ich dizajn
ratlook rider
- Pegas
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 341
- Registrován: 22 zář 2008
- Bydliště: Palackého 1114, Přeštice 334 01
- Kontaktovat uživatele:
Re: T1 specifikace
to jsou jen zadní....
Naposledy upravil(a) Pegas dne 18 pro 2009, celkem upraveno 1 x.
http://www.facebook.com/pages/Tander/136899403126703" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: T1 specifikace
nechci vám to tady zasviňovat, ale bude-li na fóru zřízena funkce korektora, dobrovolně se hlásím...
pálej mě voči, Pegas... : )
pálej mě voči, Pegas... : )
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: T1 specifikace
dobrovolně se hlásím na místo zástupcekrizmen píše:nechci vám to tady zasviňovat, ale bude-li na fóru zřízena funkce korektora, dobrovolně se hlásím...
pálej mě voči, Pegas... : )
pjet samyc
pan chytrej
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 specifikace
Uz jsem si vsimnul u Pegase,ze to ma na zadku jinak(sme to probirali),ale nejsou tady zadny fotky,takze je fajn,ze jste dodali vlastni.Je to ale popsane drobnym pismem s datumy a cisly podvozku kdy se co menilo na deseti strankach.Jak napsal Zeleny tak jsem kouknul do
1.3.r.55(c.podv.20 117 902),kde se mluvi o Generalni modifikaci-bus dostal ksilt strechy,novou palubku....je toho hodne-k brzdam:dve prasatka na predku,zesileni brzd. trubicky(ze4 na 5mm),vetsi hlavni brzdovy valec,lanovody rucni brzdy s vratnou pruzinou,brzdovy pedal s s gumovym prekrytem,
3.8.61 lanovody rucni brzdy bezudrzbove,
28.4.62 zmena nadobky z hlinikove na plastovou na hlavnim bzdovem valci,
7.1.63 modifikace zadnich lozisek(z duvodu silnejsiho motoru-1500ccm) prevodovy pomer redukce 1,26:1,nove usazeni brzd stitu,vetsi buben a rovne zakonceni brzdovych celisti,
4.8.64 zdni pistky v brzdovych prasatkach prodlouzeny o 2 mm,
nakonec mi zvedavost nedala a skouknul jsem to cely a nakonec nam tu chybi pouze obrazek do r.53
1.3.r.55(c.podv.20 117 902),kde se mluvi o Generalni modifikaci-bus dostal ksilt strechy,novou palubku....je toho hodne-k brzdam:dve prasatka na predku,zesileni brzd. trubicky(ze4 na 5mm),vetsi hlavni brzdovy valec,lanovody rucni brzdy s vratnou pruzinou,brzdovy pedal s s gumovym prekrytem,
3.8.61 lanovody rucni brzdy bezudrzbove,
28.4.62 zmena nadobky z hlinikove na plastovou na hlavnim bzdovem valci,
7.1.63 modifikace zadnich lozisek(z duvodu silnejsiho motoru-1500ccm) prevodovy pomer redukce 1,26:1,nove usazeni brzd stitu,vetsi buben a rovne zakonceni brzdovych celisti,
4.8.64 zdni pistky v brzdovych prasatkach prodlouzeny o 2 mm,
nakonec mi zvedavost nedala a skouknul jsem to cely a nakonec nam tu chybi pouze obrazek do r.53
Naposledy upravil(a) udeeska dne 28 úno 2010, celkem upraveno 1 x.
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 specifikace
Ja se s tim sr..kakal celej tejden a pritom to puvodni je tak jednoduchy.V knizkach co mam je schema male a pouze cernobile,ale nastesti jsou vsechna schemata na TheSamba a barevne.Ja mel navic prasklej kus pertinaxu v prepinaci blinkru a prvni krabicka byla taky v haji,no a kdyz uz mate v hlave napad jak to nejak vyresit,tak prijde soudruzka hrabenka a zacne s necim o pomoc a tok myslenek je ztracen a vsechno znovuPětišroub píše:no to je solidní pakárna, ale je to logický. US blikny jsou US blikny..
Tak ted motorovy prostor: 1950 vertikalni ulozeni nahr.kola 1951 horizontalne
1955-63 vzduch.filtr s olejovou nadobou na levo 1963-67 filtr na pravo
Logo VW 1962-63 uprostred vika motoru 1963-67 na leve strane
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 specifikace
Nadrz 1950-52 se sirokym nalevacim hrdlem 1952-55 se hrdlo zmensilo
Od r.1955 se nadrz prestehovala pred motor,na prave strne pribili dvirka 1955-66 na (kostelni)klic 1966-67 s profilem na prst
"Pate dvere"1955-63 klavirove panty s podporou 1963-67 panty s pruzinou
Jestli mate nekdo dvere Barndooru na fotce otevrene tak dodejte.
Od r.1955 se nadrz prestehovala pred motor,na prave strne pribili dvirka 1955-66 na (kostelni)klic 1966-67 s profilem na prst
"Pate dvere"1955-63 klavirove panty s podporou 1963-67 panty s pruzinou
Jestli mate nekdo dvere Barndooru na fotce otevrene tak dodejte.
Vwase nocni sichta...
Re: T1 specifikace
udeeska píše:Jestli mate nekdo dvere Barndooru na fotce otevrene tak dodejte.
jenze jenze ty se ale nikdy neotviraly, to je takova hra, ale hezky..
Re: T1 specifikace
ale jo, člověče, otevíraly, ale jen na objednávku a je to velká vzácnost. Varianta byla s okýnkem i bez.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: T1 specifikace
no tak to cumim.. ale hezky..
- ovalisimus panornik
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1841
- Registrován: 12 led 2007
- Bydliště: Nebušice
Re: T1 specifikace
No, moc pěkný, čučím stejně jako Tomáš...
Re: T1 specifikace
já taky čučel. Vzal bych si verzi bez okýnka
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: T1 specifikace
asi praktický ..ale určitě bych si to na barndooru odpustil .. takže do toho nejdu ..
jdeme frflat na flat ...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: T1 specifikace
Predni dvere-kliky 1950-55 1955-58 1958-63 1963-67
Dvere nakladoveho prostoru ze strany 1950-55 zamek pod klikou 1955-58 v klice 1958-63 1963-67 robustnejsi klika
Pate dvere 1955-61"T"klika 1961-63 1963-66 Knoflik 1966-67 Knoflik s vybranim na prst na prst
Viko motoroveho prostoru 1950-55ve tvaru "T" 1955-65 Kostelni klic 1965-67noflik s vybranim na prst
No trosku jich bylo
Dvere nakladoveho prostoru ze strany 1950-55 zamek pod klikou 1955-58 v klice 1958-63 1963-67 robustnejsi klika
Pate dvere 1955-61"T"klika 1961-63 1963-66 Knoflik 1966-67 Knoflik s vybranim na prst na prst
Viko motoroveho prostoru 1950-55ve tvaru "T" 1955-65 Kostelni klic 1965-67noflik s vybranim na prst
No trosku jich bylo
Vwase nocni sichta...