VÝLET: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
Re: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
už se to sjíždí a v 11 je start. Náš zástupce je doufám za rohem.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
Držíme Samovi palce a škoda že je Evžen takový mlaďoch to je přesně typ akce který by se nám někdy příště zamlouval.
Každý celek se skládá z detailů.
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
Drzime palce, hlavne at se nikde neztrati.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
Re: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
No vypadá to, že s sebou neveze ani kočárek ani dětskou sedačku .
Každý celek se skládá z detailů.
- Mr.Vaahaa
- Der Scheibenwischermeister
- Příspěvky: 4768
- Registrován: 08 bře 2004
- Bydliště: v busíku
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
Klobouk dolů
Držím palce [-o<
Držím palce [-o<
Vše má svůj čas...
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.T2b.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
No to snad my všichni !!!
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
Stay tuned....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
Koukam, ze jsi prezil. Nejak zazitky?
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
Přátelé, kamarádi. Velice mne potěšilo vaše fandění před závodem i během něj, na následujících řádkách se vám pokusím přiblížit atmosféru závodu a i očekávané umístění české posádky.
I když oficiálně začala akce již ve středu večer formou rautu v prostorech muzea Prototyp v Hamburku, já jsem pro nedostatek času tou dobou teprve vyrazil z Prahy. Nabalil jsem termosku s kávou, nějaký ten chleba k zakousnutí a nastartoval svého ovála směr Hamburku. Rád jezdím v noci a sám, protože je minimální provoz a jedu si svým tempem.
Nad ránem jsem pokořil 650km a dorazil do Hamburku. Dojel jsem před muzeum zrovna, když se probouzeli první závodníci. Chvilku jsem odpočíval, pak bloumal po okolí a čekal na snídani v muzeu Prototyp.
Vlastní závod probíhal podobně jako známé orientační závody s tím, že jediným kritériem byl nejkratší čas. Po cestě nás čekali 4 check pointy, tedy města, kterými bylo nutné projet a pořídit fotodokumentaci. Pořadí průjezdu check pointy a trasa byla již na každé posádce. Navigátor dostal několik map s hlavními tahy a detailnější mapy centra Hamburku a Hessische Oldendorf kde byla cílová páska závodu. GPS nebo jiná navigace byla přísně zakázána, k orientaci sloužili pouze dodané mapy.
Ve startovním depu
Nejkratší možná trasa podle Google Maps byla 350Km, já vybral trasu cca 400Km s tím, že se mi podařilo trochu zamotat v Hamburku a jednou zakufrovat po cestě.
Po cca 200Km mi začala problikávat a pak následně svítit kontrolka mazání. Noha připravená na spojce abych minimalizoval škody na přidřené klice... Co teď, vzdát závod ? Naštěstí se jednalo o problém úniku oleje na čidlu tlaku, tak jsem to provizorně opravil a pokračoval dál. Zdržení cca 5min.
A jak to celé dopadlo ? Pravidla byla nekompromisní: "Vítěz bere vše, ostatní jsou lůzři". První příčku vybralo Porsche 356. Mezi lůzry pak skončila druhá 356ka, brouk od Grundmanna, W Denzel z prototyp Muzea, Oval55 a na mne zbylo šesté místo.
S výsledkem jsem byl nadmíru spokojený, příště si dám pozor na kufrování po cestě a pokud nebudu mít zase technické komplikace, je tu velká šance posunout se o nějakou tu příčku výš.
Při cestě zpět jsem objevil vlastnost oválového tachometru. Rychlostní ručička se dá dostat nejdále někam mezi kontrolku oleje a dobíjení. Při dalším zrychlování se již neposunuje vpřed. Zpět do Prahy jdem dorazil v neděli odpoledne a za sebou nějakých 1800km.
I když oficiálně začala akce již ve středu večer formou rautu v prostorech muzea Prototyp v Hamburku, já jsem pro nedostatek času tou dobou teprve vyrazil z Prahy. Nabalil jsem termosku s kávou, nějaký ten chleba k zakousnutí a nastartoval svého ovála směr Hamburku. Rád jezdím v noci a sám, protože je minimální provoz a jedu si svým tempem.
Jelo se za stmívání....
Jelo se v noci
jelo se i za svítání...
Nad ránem jsem pokořil 650km a dorazil do Hamburku. Dojel jsem před muzeum zrovna, když se probouzeli první závodníci. Chvilku jsem odpočíval, pak bloumal po okolí a čekal na snídani v muzeu Prototyp.
Vlastní závod probíhal podobně jako známé orientační závody s tím, že jediným kritériem byl nejkratší čas. Po cestě nás čekali 4 check pointy, tedy města, kterými bylo nutné projet a pořídit fotodokumentaci. Pořadí průjezdu check pointy a trasa byla již na každé posádce. Navigátor dostal několik map s hlavními tahy a detailnější mapy centra Hamburku a Hessische Oldendorf kde byla cílová páska závodu. GPS nebo jiná navigace byla přísně zakázána, k orientaci sloužili pouze dodané mapy.
Ve startovním depu
Nejkratší možná trasa podle Google Maps byla 350Km, já vybral trasu cca 400Km s tím, že se mi podařilo trochu zamotat v Hamburku a jednou zakufrovat po cestě.
Po cca 200Km mi začala problikávat a pak následně svítit kontrolka mazání. Noha připravená na spojce abych minimalizoval škody na přidřené klice... Co teď, vzdát závod ? Naštěstí se jednalo o problém úniku oleje na čidlu tlaku, tak jsem to provizorně opravil a pokračoval dál. Zdržení cca 5min.
Další komplikace na sebe nenechaly dlouho čekat. cca 50km před cílem se obloha zatáhla tak, že to jsem musel rozsvítit, pak se zvedl vítr a spustilo se peklo. Stěrače neměli sebemenší šanci čelit přívalovému dešti a tak jsem víceméně poslepu jel v odstavném pruhu. Víc jak 40kou se jet nedalo. Naštěstí měli stejný problém i ostatní řidiči na dálnici a tak jsem jel víceméně v bezpečí uvězněný mezi kamiony.
A jak to celé dopadlo ? Pravidla byla nekompromisní: "Vítěz bere vše, ostatní jsou lůzři". První příčku vybralo Porsche 356. Mezi lůzry pak skončila druhá 356ka, brouk od Grundmanna, W Denzel z prototyp Muzea, Oval55 a na mne zbylo šesté místo.
S výsledkem jsem byl nadmíru spokojený, příště si dám pozor na kufrování po cestě a pokud nebudu mít zase technické komplikace, je tu velká šance posunout se o nějakou tu příčku výš.
Cesta zpět již byla pohodička. Suma sumárum: Velice kvalitní závod plný adrenalínu a spáleného benzínu i oprav u pangejtu, krásné zážitky z jízdy, kdy nám auta uvolňovala cestu a nechávala nás projet. Příště se opět účastním.
Při cestě zpět jsem objevil vlastnost oválového tachometru. Rychlostní ručička se dá dostat nejdále někam mezi kontrolku oleje a dobíjení. Při dalším zrychlování se již neposunuje vpřed. Zpět do Prahy jdem dorazil v neděli odpoledne a za sebou nějakých 1800km.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
Blahopřeji, nevíš jak se v té průtrži jelo jednačtyřicítce
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
gratuluju!
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
Pokud myslíš 38ku, tak ta se závodu neúčastnila. Christian jel svým zeleným Vintage Speed brezelem. Měl velké plus, že znal okolí jako své boty a najel málo kilometrů.maxmax píše: Blahopřeji, nevíš jak se v té průtrži jelo jednačtyřicítce
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
no na boku je 41, škoda že nejel, měl by to zajímavý,takovej obrácenej schwimi........
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
Jo táák, ty myslíš svatý grál, spider Petermax Muller po kterém se závody jmenují.
Tak ten jel spolu s 60K10 v přívěsu přímo směr Hessich.
Tak ten jel spolu s 60K10 v přívěsu přímo směr Hessich.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
Tedy pane správče, to jste se docela snažil!
No vážně, gratulace nejvyšší, protože 6. místo je paráda.
No vážně, gratulace nejvyšší, protože 6. místo je paráda.
Co přijde dál???
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
začínám mít vážný podezření že Sam byl v minulým životě testovací jezdec 38 serie .. nebo se z něj stává pěknej pacoš
gratulace k slušnýmu umístění vzhledem ke konkurenci ..
gratulace k slušnýmu umístění vzhledem ke konkurenci ..
jdeme frflat na flat ...
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Petermax Müller Gedachtnis Rennen - vintage speed závody
Gratulace, moc peknej vysledek nad peknou konkurenci.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)