2011 - 9. Bad Camberg - After
Re: 2011 - 9. Bad Camberg - After
Ani Míla ani Andre se toho nechopili, tak Vám přiblížím alespoň zkratkovitě páteční jízdu na Bad Camberg.
4.30 - Přijíždím k Mildovi, pakujeme moje věci do Mildovýho dědka.
5.00 - Ještě pro jistotu 20 minut seřizujeme táhlo nožní brzdy (to co jde do brzdové pumpy), abychom po 20 minutách konstatovali, že je to jak to bylo.
5.20 - Vyrážíme na cestu abychom na Zbraslavi nabrali Andyho.
5.45 - Na okruhu Prahy v levém jízdním pruhu před novými tunely děděk chcípnul. Setrvačností jsme zajeli na krajnici, Míla sýčkuje, že se určitě kousnul kompresor. Vylézáme z auta a zkoušíme otočit klikovkou a kompresorem. Vše je jak má. Startujeme a opět odjíždíme.
5.50 - Motor znovu chcípnul ale Milda briskně zařadí 4 převodový stupeň a opět startuje aniž by zastavil.
6.00 - Jsme na Zbraslavi a nabíráme Andyho.
6.20 - Opět jedeme. To už jsme projeli druhý tunel a míříme po okruhu k odbočce na dálnici D5 - Plzeň. V tuto chvíli si Andy všímá, že v kabině je kouř. Přesvědčujeme ho, že má vidiny. Po chvíli dohadování se s Mildou klaníme k názoru Andyho. Je tu dým!
6.30 - Ptám se Mildy, proč jedeme na letiště a ne na Plzeň! Při odborných disputacích nad tím jestli je v kabině dým nebo není, Milda zapoměl odbočit na Plzeň.
6.35 - Otáčíme se u letiště a najíždíme na D5.
7.00 – Po najetí na D5, mažeme na Plzeň. Abychom nebyli vyuzení jako klobásky z Kosteleckých uzenin otevíráme okna. Další disputace se točí kolem toho, zda auto vydrží 600km?
7.45 - Zastavujeme u čerpací stanice za Berounem. Při otevření dveří, se vyvalí přiotrávení jedinci a u pumpy je veselo. Milda kontroluje motor. Zdá se vše v pořádku, než se podívá pod motor. S údivným šklebem ve tváři nám sděluje, že motor má 3 výfuky. 2 píšťaly a trubku, která vede od nalévacího hrdla oleje pod motor. Vesele z ní jdou spaliny jako z píšťal.
8.00 - Jako rozumné nám připadalo vrátit se a vzít na projížďku do Bad Cambergu mého Brouka Hildu.
9.10 - Jsem opět doma. Přepakováváme všechny věci z dědka do Hildy.
9.20 - Vařím kafe pro celou posádku a žena se nám směje!
9.45 - Znovu vyrážíme na cestu do Bad Cambergu. Za sebou máme dobrých 300km a před námi 600km.
11.00 - Opět jsme u té samé čerpací stanice za Berounem. Beru plnou nádrž a přejíždím na parkoviště, že si dáme cigáro.
11.15 - Nasedáme do auta ale auto nestartuje. Již se mi to jednou stalo ale potom jsem snad 100x bez problémů nastartoval. Jsme z toho malinko rozčarovaní. Vzhledem k tomu, že Hilda je automat, tak nejde roztlačit. To jsme i poznali. Vyndat lano a někoho požádat o roztažení. Chytli jsme takového pána s dodávkou. Několikrát jsme opakovali, že je potřeba jet rychle. Hildu jsme zapřáhli a pán se rozjel a kroužil se mnou asi 20 x kolem parkoviště pro pobavení odpočívajících kamioňáků.
11.30 – Pán se mnou krouží po parkovišti ale tak, že kdybych šel vedle auta, tak budu rychlejší.
11.33 – Andy řve na pána v dodávce – musíte rychleji. Pánovi to secvaklo a cuknul s tím rychleji. V tu chvíli Hildička naskočila.
11.35 – Opět usedáme do Hildy a vydáváme se na další cestu. Po cestě chlapce uklidňuji, že dle mých zkušeností s Hildou, už bude startovat jako nová.
13.45 – Stavíme na poslední české čerpací stanici před Rozvadovem. Rozveseleni jak to krásně jede, jsme usoudili, že není čeho se bát a Hildu jsme před čerpáním vypli. Jistě čekáte, že už nenastartovala. Bingo – máte pravdu.
14.00 – Opět se snažíme najít dobrovolníka, který by nás roztáhnul. Chvíli to trvalo, ale pak se jeden našel a ten už s Hildou pořádně hnul, že chytla okamžitě.
14.10 – Přejíždíme České hranice. Máme najeto 500km.
14.30 – Za jízdy zvažujeme naši situaci. Vydedukovali jsme, že Hildu nesmíme vypnout, jedině až v Bad Cambergu. Proto při přestávkách i při čerpání benzínu Hilda vrní na volnoběh. Zdá se, že jí to ani nevadí.
17.27 – Předjetí Porsche 911 Turbo! (viz video výše)
18.00 – Slavnostní příjezd do Bad Cambergu. Vypnutí Hildy!
Nedělní jízda již probíhá zcela bez problémů. 12.00 roztažení Hildy a vypnutí Hildy doma v 20.00 hodin.
4.30 - Přijíždím k Mildovi, pakujeme moje věci do Mildovýho dědka.
5.00 - Ještě pro jistotu 20 minut seřizujeme táhlo nožní brzdy (to co jde do brzdové pumpy), abychom po 20 minutách konstatovali, že je to jak to bylo.
5.20 - Vyrážíme na cestu abychom na Zbraslavi nabrali Andyho.
5.45 - Na okruhu Prahy v levém jízdním pruhu před novými tunely děděk chcípnul. Setrvačností jsme zajeli na krajnici, Míla sýčkuje, že se určitě kousnul kompresor. Vylézáme z auta a zkoušíme otočit klikovkou a kompresorem. Vše je jak má. Startujeme a opět odjíždíme.
5.50 - Motor znovu chcípnul ale Milda briskně zařadí 4 převodový stupeň a opět startuje aniž by zastavil.
6.00 - Jsme na Zbraslavi a nabíráme Andyho.
6.20 - Opět jedeme. To už jsme projeli druhý tunel a míříme po okruhu k odbočce na dálnici D5 - Plzeň. V tuto chvíli si Andy všímá, že v kabině je kouř. Přesvědčujeme ho, že má vidiny. Po chvíli dohadování se s Mildou klaníme k názoru Andyho. Je tu dým!
6.30 - Ptám se Mildy, proč jedeme na letiště a ne na Plzeň! Při odborných disputacích nad tím jestli je v kabině dým nebo není, Milda zapoměl odbočit na Plzeň.
6.35 - Otáčíme se u letiště a najíždíme na D5.
7.00 – Po najetí na D5, mažeme na Plzeň. Abychom nebyli vyuzení jako klobásky z Kosteleckých uzenin otevíráme okna. Další disputace se točí kolem toho, zda auto vydrží 600km?
7.45 - Zastavujeme u čerpací stanice za Berounem. Při otevření dveří, se vyvalí přiotrávení jedinci a u pumpy je veselo. Milda kontroluje motor. Zdá se vše v pořádku, než se podívá pod motor. S údivným šklebem ve tváři nám sděluje, že motor má 3 výfuky. 2 píšťaly a trubku, která vede od nalévacího hrdla oleje pod motor. Vesele z ní jdou spaliny jako z píšťal.
8.00 - Jako rozumné nám připadalo vrátit se a vzít na projížďku do Bad Cambergu mého Brouka Hildu.
9.10 - Jsem opět doma. Přepakováváme všechny věci z dědka do Hildy.
9.20 - Vařím kafe pro celou posádku a žena se nám směje!
9.45 - Znovu vyrážíme na cestu do Bad Cambergu. Za sebou máme dobrých 300km a před námi 600km.
11.00 - Opět jsme u té samé čerpací stanice za Berounem. Beru plnou nádrž a přejíždím na parkoviště, že si dáme cigáro.
11.15 - Nasedáme do auta ale auto nestartuje. Již se mi to jednou stalo ale potom jsem snad 100x bez problémů nastartoval. Jsme z toho malinko rozčarovaní. Vzhledem k tomu, že Hilda je automat, tak nejde roztlačit. To jsme i poznali. Vyndat lano a někoho požádat o roztažení. Chytli jsme takového pána s dodávkou. Několikrát jsme opakovali, že je potřeba jet rychle. Hildu jsme zapřáhli a pán se rozjel a kroužil se mnou asi 20 x kolem parkoviště pro pobavení odpočívajících kamioňáků.
11.30 – Pán se mnou krouží po parkovišti ale tak, že kdybych šel vedle auta, tak budu rychlejší.
11.33 – Andy řve na pána v dodávce – musíte rychleji. Pánovi to secvaklo a cuknul s tím rychleji. V tu chvíli Hildička naskočila.
11.35 – Opět usedáme do Hildy a vydáváme se na další cestu. Po cestě chlapce uklidňuji, že dle mých zkušeností s Hildou, už bude startovat jako nová.
13.45 – Stavíme na poslední české čerpací stanici před Rozvadovem. Rozveseleni jak to krásně jede, jsme usoudili, že není čeho se bát a Hildu jsme před čerpáním vypli. Jistě čekáte, že už nenastartovala. Bingo – máte pravdu.
14.00 – Opět se snažíme najít dobrovolníka, který by nás roztáhnul. Chvíli to trvalo, ale pak se jeden našel a ten už s Hildou pořádně hnul, že chytla okamžitě.
14.10 – Přejíždíme České hranice. Máme najeto 500km.
14.30 – Za jízdy zvažujeme naši situaci. Vydedukovali jsme, že Hildu nesmíme vypnout, jedině až v Bad Cambergu. Proto při přestávkách i při čerpání benzínu Hilda vrní na volnoběh. Zdá se, že jí to ani nevadí.
17.27 – Předjetí Porsche 911 Turbo! (viz video výše)
18.00 – Slavnostní příjezd do Bad Cambergu. Vypnutí Hildy!
Nedělní jízda již probíhá zcela bez problémů. 12.00 roztažení Hildy a vypnutí Hildy doma v 20.00 hodin.
Co přijde dál???
Re: 2011 - 9. Bad Camberg - After
Tak to je příběh , to je dobrodružství.
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2011 - 9. Bad Camberg - After
Byla to vydařená taškařice. V pátek jsem si nařídil budíka na 02:00, v 02:30 jsem již měl navrčený motor a začal jsem ukusovat jeden kilometr dálnice za druhým. Musím řici, že noční cesta byl dobrý nápad. Dálnice byla skoro celá moje a tak jsem mohl jet až na krev.
Díky tomu jsem byl v Bad Cambergu za necelých 5.5hodiny, tedy s cestovní rychlosté chlup přes 100km/hod vč dvou tankování. Rozednívalo se celkem brzo, takže světélkující 6V světlomety nebyly překážkou.
Cesta tam...
Po příjezdu do Cambergu začala teprve ta správná hektická nálada. Na plac se sjížděli první účastníci a stánky s burzou se plnily díly.
Bylo tedy třeba neustále korzovat mezi prodejci (co kdyby se objevilo něco nového, zajímavého) a prokládat to prohlídkou placu(co kdyby mi něco uteklo).
Plac byl rozdělený na několik sekcí (brezel, ovál, cabrio,heb, barndoor, KDF a prototypy). Pokusím se to tu trochu vytapetovat vozy, které mi přišly nějakým zpusobem zajímavé.
Steyr Kohlross. Zajímavá přestavba na podvozku KDF. Málem mi vypadly oči z důlků. Majitel píše r.v. 1938-1946, takže vlastně neví z jaké doby vůz pochází. To ale kochačce nevadí.
Něco barndoorovejch prdelek. Vím jen, že jde o jedny z nejstarších VW bus vůbec (1950). Poprosím půlenýhoxichta o bližší komentář.Za povšimnutí stojí absence skla na zadních dveřích.
jedno babičino šití (Heb)
Další pěknej Hebmuller
Ovál ve strato-silver s úpravou konkor look. Voněl nádherně
Jeden expediční precl o kterém se zde na flat4 už také psalo. Kluci s ním prijeli celou severní a jižní ameriku. Viz: http://www.panamericana-im-alten-vw.de" onclick="window.open(this.href);return false; Je tedy na místě jistá schovívavost k nekorektním doplňkům. Z toho auta sálá dobrodružství...
Dalším pěkným exeplářem do sbírky "úchyláren" je tento vůz s pracovním názvem DDR porsche.
Pro mne nejhezčí vůz srazu. Hebmuller č. 455 od oval56de, mého učitele Vintage speed od kterého často a rád opisuji
Další zajímavá stavba na zkráceném VW podvozku. Motorizace Porsche super90. Znáte někdo bližší informace o vozu ? Majitele se mne nepodařilo potkat.
Vintage Speed brezel od kluků ze sechs Volt. Zajímavé je, že je osazený motorem s úpravou Abarth. Již se tu také propíralo
..a protože mi toto auto přijde zajímavé, následuje pár obrázků motoru z Hessische 2009:
Pokračování příště...
Díky tomu jsem byl v Bad Cambergu za necelých 5.5hodiny, tedy s cestovní rychlosté chlup přes 100km/hod vč dvou tankování. Rozednívalo se celkem brzo, takže světélkující 6V světlomety nebyly překážkou.
Cesta tam...
Po příjezdu do Cambergu začala teprve ta správná hektická nálada. Na plac se sjížděli první účastníci a stánky s burzou se plnily díly.
Bylo tedy třeba neustále korzovat mezi prodejci (co kdyby se objevilo něco nového, zajímavého) a prokládat to prohlídkou placu(co kdyby mi něco uteklo).
Plac byl rozdělený na několik sekcí (brezel, ovál, cabrio,heb, barndoor, KDF a prototypy). Pokusím se to tu trochu vytapetovat vozy, které mi přišly nějakým zpusobem zajímavé.
Steyr Kohlross. Zajímavá přestavba na podvozku KDF. Málem mi vypadly oči z důlků. Majitel píše r.v. 1938-1946, takže vlastně neví z jaké doby vůz pochází. To ale kochačce nevadí.
Něco barndoorovejch prdelek. Vím jen, že jde o jedny z nejstarších VW bus vůbec (1950). Poprosím půlenýhoxichta o bližší komentář.Za povšimnutí stojí absence skla na zadních dveřích.
jedno babičino šití (Heb)
Další pěknej Hebmuller
Ovál ve strato-silver s úpravou konkor look. Voněl nádherně
Jeden expediční precl o kterém se zde na flat4 už také psalo. Kluci s ním prijeli celou severní a jižní ameriku. Viz: http://www.panamericana-im-alten-vw.de" onclick="window.open(this.href);return false; Je tedy na místě jistá schovívavost k nekorektním doplňkům. Z toho auta sálá dobrodružství...
Dalším pěkným exeplářem do sbírky "úchyláren" je tento vůz s pracovním názvem DDR porsche.
Pro mne nejhezčí vůz srazu. Hebmuller č. 455 od oval56de, mého učitele Vintage speed od kterého často a rád opisuji
Další zajímavá stavba na zkráceném VW podvozku. Motorizace Porsche super90. Znáte někdo bližší informace o vozu ? Majitele se mne nepodařilo potkat.
Vintage Speed brezel od kluků ze sechs Volt. Zajímavé je, že je osazený motorem s úpravou Abarth. Již se tu také propíralo
..a protože mi toto auto přijde zajímavé, následuje pár obrázků motoru z Hessische 2009:
Pokračování příště...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2011 - 9. Bad Camberg - After
zde jak Sam daval DDR Porsche, tak nedavno slo na Ebay za cenu kolem 40 000 Euro.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 2011 - 9. Bad Camberg - After
pro mě největším masakrem srazu byly kromě barndoorů černé vozy brouk 38ka a Rekordwagen typ 64
oba vyčuhovaly ze záplavy obyčejných preclů a oválů
......
nejstarší ponorky bez zadního okna - obě z roku 50 .. byly samo taky žrádlo
modrá je Tonyho Larsena který provozuje stránky http://www.barndoor.dk
a dvoubarevná byla prej nabouraná v roce 58 ..měněn celej předek .. zahrabaná 30let a amík kterej o ní věděl 12 let si jí před rokem vyzob a poveze jí do států
takže už jí neuvidíme a na příštím Cambergu už asi nebude ..
..........
víc fotek na - http://pulenej.rajce.idnes.cz/camberg2011
u videí doporučuji vypnout zvuk ..
oba vyčuhovaly ze záplavy obyčejných preclů a oválů
......
nejstarší ponorky bez zadního okna - obě z roku 50 .. byly samo taky žrádlo
modrá je Tonyho Larsena který provozuje stránky http://www.barndoor.dk
a dvoubarevná byla prej nabouraná v roce 58 ..měněn celej předek .. zahrabaná 30let a amík kterej o ní věděl 12 let si jí před rokem vyzob a poveze jí do států
takže už jí neuvidíme a na příštím Cambergu už asi nebude ..
..........
víc fotek na - http://pulenej.rajce.idnes.cz/camberg2011
u videí doporučuji vypnout zvuk ..
jdeme frflat na flat ...
Re: 2011 - 9. Bad Camberg - After
Tak co se tyce mne, jsem moc rad ze jsem jel, opravdu to stalo za to, at cesta tam (sice problemy s autama ale s tim se musi pocitat a nakonec byla prdel ), sesla se tam dobra particka, dobre jsme se pobavili a zasmali. Spoustu nadhernych aut, kazdy melo neco do sebe, i v sobe (doplnky, motor, atd....). Burza byla fakt skvela, spousty opravdu zajimavych dilu, napriklad muj sen Oettinger Koch teplotni budik jsem u jednoho prodejce napocital 5! Uz mne svrbyla noha na urovni penezenky ale to bych se sakramensky prohnulm, tak priste...... Nedele byla tak trochu tecka, nebo lepe receno tresnicka na dortu kdyz jsme s m.k. absolvovali spanilku ve vodnikovy. Nabizim par fotek
- Přílohy
-
- IMG_3230.JPG (226.64 KiB) Zobrazeno 9259 x
-
- IMG_3237.JPG (227.12 KiB) Zobrazeno 9259 x
-
- IMG_3241.JPG (176.47 KiB) Zobrazeno 9259 x
-
- IMG_3244.JPG (111.58 KiB) Zobrazeno 9259 x
-
- IMG_3253.JPG (144.23 KiB) Zobrazeno 9259 x
-
- IMG_3256.JPG (182.88 KiB) Zobrazeno 9259 x
-
- IMG_3257.JPG (169.55 KiB) Zobrazeno 9259 x
-
- IMG_3258.JPG (181.82 KiB) Zobrazeno 9259 x
-
- IMG_3259.JPG (183.63 KiB) Zobrazeno 9259 x
-
- IMG_3261.JPG (208.88 KiB) Zobrazeno 9259 x
-
- IMG_3263.JPG (144.43 KiB) Zobrazeno 9259 x
-
- IMG_3246.JPG (157.96 KiB) Zobrazeno 9256 x
-
- IMG_3248.JPG (137.64 KiB) Zobrazeno 9256 x
-
- IMG_3252.JPG (139.48 KiB) Zobrazeno 9256 x
Re: 2011 - 9. Bad Camberg - After
To je ale velká škoda, mohl jsi s s ním fundovaně pohovořit v norštině...Další zajímavá stavba na zkráceném VW podvozku. Motorizace Porsche super90. Znáte někdo bližší informace o vozu ? Majitele se mne nepodařilo potkat.
nejmenovaný švédský speciál z roku 1958 na nákupu u CSP:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2011 - 9. Bad Camberg - After
No, třeba by uměl česky. Jedeme dál.
Pár fotografií KDF, dle zasvědcených komentářů OB nejzdařilejší válečný brezel srazu. Rozpovídá se o něm Ondra ?
Jeden poválečný.
Hebmuller prototyp. Zde mi vypadla kontaktní čočka. Prosinec 1948, zřejmě jeden z předvýrobní série. V dubnu/1949 se vůz uznal schopným a až v červnu 1949 vyjel první Heb z linky. Bohužel byl kolem něj takovej frmol, že se mi ho nepodařilo vyfotit. Má někdo další foto ?
Následuje sada "tuctových" brezelů. Omlouvám se za kvalitu, furt se mi někdo motal do záběru
Jeden z dalších pokusů o Heb hardtop a pro porovnání verze ze které učůrávám (Hessisch 2009).
Na závěr ještě Australanův dědek..
... a pak se jelo domů. Všiměte si, jak se všichni culíme jak měsíčci na hnoji. Cesta po dálnici mne opravdu bavila.
Na závěr musím řici, že výlet do Cambergu stál za to. Škoda jen, že po organizační stránce byl sraz na štíru. Nulové zázemí, naprosto poddimenzované hygienické zařízení (wc, umývárny). Spal jsem tedy v penzionu ale i tak mi tohle dost vadilo. Spaní na parkovišti nebo v bahnité trávě bylo opravdu jen pro VW srdcaře. Škoda. A přitom srazový poplatek nebyl vůbec malý. Přišlo mi, že organizátoři počítali max se stovkou účastníků. Snad to příště bude lepší.
Pár fotografií KDF, dle zasvědcených komentářů OB nejzdařilejší válečný brezel srazu. Rozpovídá se o něm Ondra ?
Jeden poválečný.
Hebmuller prototyp. Zde mi vypadla kontaktní čočka. Prosinec 1948, zřejmě jeden z předvýrobní série. V dubnu/1949 se vůz uznal schopným a až v červnu 1949 vyjel první Heb z linky. Bohužel byl kolem něj takovej frmol, že se mi ho nepodařilo vyfotit. Má někdo další foto ?
Následuje sada "tuctových" brezelů. Omlouvám se za kvalitu, furt se mi někdo motal do záběru
Jeden z dalších pokusů o Heb hardtop a pro porovnání verze ze které učůrávám (Hessisch 2009).
Na závěr ještě Australanův dědek..
... a pak se jelo domů. Všiměte si, jak se všichni culíme jak měsíčci na hnoji. Cesta po dálnici mne opravdu bavila.
Na závěr musím řici, že výlet do Cambergu stál za to. Škoda jen, že po organizační stránce byl sraz na štíru. Nulové zázemí, naprosto poddimenzované hygienické zařízení (wc, umývárny). Spal jsem tedy v penzionu ale i tak mi tohle dost vadilo. Spaní na parkovišti nebo v bahnité trávě bylo opravdu jen pro VW srdcaře. Škoda. A přitom srazový poplatek nebyl vůbec malý. Přišlo mi, že organizátoři počítali max se stovkou účastníků. Snad to příště bude lepší.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 2011 - 9. Bad Camberg - After
Obávám se, že nikoliv Přesně stejné to bylo přeč 4mi léty, kdy jsme tam byli. A předpokládám že za 4 roky to bude stejné, bohužel...Sam píše: ...
Na závěr musím řici, že výlet do Cambergu stál za to. Škoda jen, že po organizační stránce byl sraz na štíru. Nulové zázemí, naprosto poddimenzované hygienické zařízení (wc, umývárny). Spal jsem tedy v penzionu ale i tak mi tohle dost vadilo. Spaní na parkovišti nebo v bahnité trávě bylo opravdu jen pro VW srdcaře. Škoda. A přitom srazový poplatek nebyl vůbec malý. Přišlo mi, že organizátoři počítali max se stovkou účastníků. Snad to příště bude lepší.
Prostě není to "Hesiš", škoda.
Re: 2011 - 9. Bad Camberg - After
Tak Sam mě nakopl do zadnice.
Co se týče toho válečného brouka, tak se jedná o model KdF typ 60. to znamená civilní válečný brouk. Rok výroby 1943 a teď si přesně nepamatuji výrobní číslo. Majitelem je Dr. Richard Hausmann a podle toho co vím je to nejvyšší z nejvyšších v Simens China. Přes toto postavení je to velmi příjemný člověk, který se samozřejmě rád pochlubí s takovýmto vozem.
Největší legrace je, že tento vůz pochází, jak jinak, z Čech. Pan Hausmann asi z piety nechal na čelním skle klubovou samolepku, kde stálo VW club Brno!!!!
Vůz byl nerenovován, ale mám pocit, že byl nově přelakován. Motor nebyl původní ale ostatní věci měli být tak jak mají. Pro sebe jsem na tomto voze přišel na to, že váleční brouci měli, oproti poválečným, v palubce plechové kastlíky a ne papírové. Stejné kastlíky jsem měl i na svém válečném autě.
Co na závěr říci? Že toto auto byla pro mne třešnička na dortu protože jsem přišel na to, že moje auto je starší než pana Hausmanna. Tedy rok 1941 maximálně 1942.
Co se týče toho válečného brouka, tak se jedná o model KdF typ 60. to znamená civilní válečný brouk. Rok výroby 1943 a teď si přesně nepamatuji výrobní číslo. Majitelem je Dr. Richard Hausmann a podle toho co vím je to nejvyšší z nejvyšších v Simens China. Přes toto postavení je to velmi příjemný člověk, který se samozřejmě rád pochlubí s takovýmto vozem.
Největší legrace je, že tento vůz pochází, jak jinak, z Čech. Pan Hausmann asi z piety nechal na čelním skle klubovou samolepku, kde stálo VW club Brno!!!!
Vůz byl nerenovován, ale mám pocit, že byl nově přelakován. Motor nebyl původní ale ostatní věci měli být tak jak mají. Pro sebe jsem na tomto voze přišel na to, že váleční brouci měli, oproti poválečným, v palubce plechové kastlíky a ne papírové. Stejné kastlíky jsem měl i na svém válečném autě.
Co na závěr říci? Že toto auto byla pro mne třešnička na dortu protože jsem přišel na to, že moje auto je starší než pana Hausmanna. Tedy rok 1941 maximálně 1942.
Co přijde dál???
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: 2011 - 9. Bad Camberg - After
tý samošky která vypadala tak na rok 1980 něco jsem si taky všiml , docela by bylo zajímavý vypátrat kdy a kým to bylo vobložený ven nebo jestli si to naopak někdo zvenčí tady vyčmuchal .jako to dělali Grundmani na východěOB píše: Největší legrace je, že tento vůz pochází, jak jinak, z Čech. Pan Hausmann asi z piety nechal na čelním skle klubovou samolepku, kde stálo VW club Brno!!!!
jestli o tom někdo z nestorů české vw scény jako třeba Trávníček neví ..
každopádně na autě je hodně praskajícího kitu a bylo vidět , že bylo u nás
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2011 - 9. Bad Camberg - After
tak to je výzva. Nutno říci, že když jsi k nám dorazil z obhlídky, byl jsi zelený jako slíva. GratulaceOB píše:Tak Sam mě nakopl do zadnice.
Co se týče toho válečného brouka, tak se jedná o model KdF typ 60. to znamená civilní válečný brouk. Rok výroby 1943 a teď si přesně nepamatuji výrobní číslo. Majitelem je Dr. Richard Hausmann a podle toho co vím je to nejvyšší z nejvyšších v Simens China. Přes toto postavení je to velmi příjemný člověk, který se samozřejmě rád pochlubí s takovýmto vozem.
Největší legrace je, že tento vůz pochází, jak jinak, z Čech. Pan Hausmann asi z piety nechal na čelním skle klubovou samolepku, kde stálo VW club Brno!!!!
Vůz byl nerenovován, ale mám pocit, že byl nově přelakován. Motor nebyl původní ale ostatní věci měli být tak jak mají. Pro sebe jsem na tomto voze přišel na to, že váleční brouci měli, oproti poválečným, v palubce plechové kastlíky a ne papírové. Stejné kastlíky jsem měl i na svém válečném autě.
Co na závěr říci? Že toto auto byla pro mne třešnička na dortu protože jsem přišel na to, že moje auto je starší než pana Hausmanna. Tedy rok 1941 maximálně 1942.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 2011 - 9. Bad Camberg - After
Ja myslim ze to je uplne jedno, hlavne ze to zrejme skoncilo v dobrych rukach, a kit je to nejmensi u takoveho auta.pulenejksicht píše:tý samošky která vypadala tak na rok 1980 něco jsem si taky všiml , docela by bylo zajímavý vypátrat kdy a kým to bylo vobložený ven nebo jestli si to naopak někdo zvenčí tady vyčmuchal .jako to dělali Grundmani na východěOB píše: Největší legrace je, že tento vůz pochází, jak jinak, z Čech. Pan Hausmann asi z piety nechal na čelním skle klubovou samolepku, kde stálo VW club Brno!!!!
jestli o tom někdo z nestorů české vw scény jako třeba Trávníček neví ..
každopádně na autě je hodně praskajícího kitu a bylo vidět , že bylo u nás
- Skid
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2002
- Registrován: 25 dub 2007
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2011 - 9. Bad Camberg - After
Jeste ze jsi to Andy natocil. My jsme videli, jak VW 38 i Rekordwagen odjizdeji v sobotu kamsi, ale zrovna jsme sli z bazenu, tak jsme nemeli s sebou ani fotak a ani kameru, ale pohled jak jede Rekordwagen je na zivo neskutecne, pripadal jsem si jako kdyby jelo UFO po zemi.
Jinak ode me, srazik byl zajimavy, ale po dvou dnech jsem uznal, ze oval je tuctovka. Co mi vadilo tak bylo zazemi, jen par ToiToiek a prevozne zachody, ktere se pres den vybiraly. Rikal jsem, ze byla skoda, ze nemeli jen tzv. pisoarove toitoiky, ktere jsou velice prakticke, dokonce i ve Spa byly a pohoda. Podle organizace mi prislo Spa v Belgii daleko vice na lepsi urovni. Jinak ceska parta nemela chybu.
Jinak ode me, srazik byl zajimavy, ale po dvou dnech jsem uznal, ze oval je tuctovka. Co mi vadilo tak bylo zazemi, jen par ToiToiek a prevozne zachody, ktere se pres den vybiraly. Rikal jsem, ze byla skoda, ze nemeli jen tzv. pisoarove toitoiky, ktere jsou velice prakticke, dokonce i ve Spa byly a pohoda. Podle organizace mi prislo Spa v Belgii daleko vice na lepsi urovni. Jinak ceska parta nemela chybu.
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5297
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2011 - 9. Bad Camberg - After
Při prohlížení videa od Andyho jsem narazil na toto.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NJ8tCYZdF0A&NR=1[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NJ8tCYZdF0A&NR=1[/youtube]
Každý celek se skládá z detailů.
Re: 2011 - 9. Bad Camberg - After
možná ještě větší štěstí, že se ho tehdá nikdo nepokoušel "zachraňovat". JInak ten zelenej oslík, to je nezbytnej doplněk. Asi by se mi sbíral už při volnoběhupulenejksicht píše:
každopádně na autě je hodně praskajícího kitu a bylo vidět , že bylo u nás
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2011 - 9. Bad Camberg - After
Máte někdo vyfocený ten závodní speciál (zelený brezel s alu sedačkama ) a držátkama nad zadní haubnou ? Mám jen foto ráfku a bubnů.
Prohrabal jsem svůj archívek a našel fotku, která dokazuje, že ty nevzhledná madla mají své dobové opodstatnění na Rally.
Prohrabal jsem svůj archívek a našel fotku, která dokazuje, že ty nevzhledná madla mají své dobové opodstatnění na Rally.
- Přílohy
-
- 2110818924_49eeed4be4.jpg (38.26 KiB) Zobrazeno 8948 x
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 2011 - 9. Bad Camberg - After
Prohrabal jsem svůj archívek a našel fotku, která dokazuje, že ty nevzhledná madla mají své dobové opodstatnění na Rally.[/quote]
Dyk jsem Vám to na Cambergu říkal. Je to jako u Kaďoura. Skočit na nárazník a v terénu projet!
Dyk jsem Vám to na Cambergu říkal. Je to jako u Kaďoura. Skočit na nárazník a v terénu projet!
Co přijde dál???