VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
paráda ..přezto ,že ty zelený potvory moc nemusím tak tohle kabrio bych na léto neměl problém rozdejchat
jdeme frflat na flat ...
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
ráno jsem to tu prolejzal a slintal jakej to musel bejt nádhernej zážitek a teď jsem shodou okolností narazil na fotky i na jednom blogu
http://groundspeed.blogspot.com/2009/03 ... mburg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://groundspeed.blogspot.com/2009/03 ... mburg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Maly Flashback.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Flashbacky jsou dost, plenty of flashbacks, ale čekal jsem, že se websurfer a linkposter Pepé rozepíše a napíše něco zajímavého o exponátech a tak...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
náhodou je moc príma vidět,jak jim tam fungoval ten windkanal, než ho fakani rozbili
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
5š ja myslim, že už tu bylo popsáno hodně a z fotek moc nevykoukám na to abych o tom ještě psal (na to sem moc laik)... dal sem to sem pro ty, kteří v tom něco vykoukaj ... spousta věcí, na které na netu narazim mi nic neřekne ale myslim, že něco by mohlo být pro některé zajímavé ... pokud ty Linky bez rozepsání někomu vadí nechám si je pro sebe
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Jeden z dalších exponátů, které jsou velice silným lákadlem pro opětovné navštívení krámku na sny je Plattenwagen. Jde o platformu která se používala ve Wolfsburgu pro manipulaci s díly. Ano, je to ta mašinka, které Bena Pona inspirovala v myšlence stvořit VW transporter.
PS:Půlenej, podařilo se ti nakonec do Hamburgu o víkendu dorazit ? Podělil by ses o další fotky tohoto vozítka ?
PS:Půlenej, podařilo se ti nakonec do Hamburgu o víkendu dorazit ? Podělil by ses o další fotky tohoto vozítka ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
nakonec jsem tam nebyl ..tak někdy příště ..
jdeme frflat na flat ...
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
zajedem to očíhnout?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
já asi až po cestě někam ..
jdeme frflat na flat ...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Za 3 týdny pojedu kolem, zlom si nohu a můžu tě vzít s sebou.Pětišroub píše:zajedem to očíhnout?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Protože nejen pachatelé ale i Fakani se vracejí na místa činu, rozhodli jsme se, že se s odstupem času a chladnější hlavou znovu podíváme to tohoto stánku s uměním a nasajeme atmosféru vozů kteté jsme při první návštěvě buď marnotratně přehlédli nebo nebyli součástí expozice. Oproti minulé "hurá" akci bylo vše mnohem více klidnější, už jen z důvodu, že se návštěva Hamburgu protáhla na krásný třídenní výlet a bylo tedy možné nasávat atmosféru nejen z tohoto muzea ale i krásného industriálního prostředí přilehlých doků a architekturu Hafen City.
Rovnou musím podotknout že oproti minulé návstěvě byla vystavovaná kolekce vozů o poznání chudší. Chyběl úvodem zmiňovaný Rekoredwagen, Veritas i někajé to Porsche. Inu, sezóna v plném proudu a tak každý raději brousí pneu o asfalt než "zasmrádá" ve výkladní skříni.
Tak dnes dáme dílo z karosárny Dannenhauer & Stauss. Jde o čtyřmístný kabriolet postavený na podvozku VW v roce 1953. Celkový počet vyrobených vozů se odhaduje na cca 100kusů. Hnací sílu dodával 1285ccm Okrasa motor.
Rovnou musím podotknout že oproti minulé návstěvě byla vystavovaná kolekce vozů o poznání chudší. Chyběl úvodem zmiňovaný Rekoredwagen, Veritas i někajé to Porsche. Inu, sezóna v plném proudu a tak každý raději brousí pneu o asfalt než "zasmrádá" ve výkladní skříni.
Tak dnes dáme dílo z karosárny Dannenhauer & Stauss. Jde o čtyřmístný kabriolet postavený na podvozku VW v roce 1953. Celkový počet vyrobených vozů se odhaduje na cca 100kusů. Hnací sílu dodával 1285ccm Okrasa motor.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Ještě bych se na skok vrátil k Mathéo Fetzenfilegeru. Podařilo se mi dostat se mu pořádně pod krovky, tak malý fotoseriál
Náhradní zapalovací svíčky musí být stále po ruce.
Pohled na olejový chladič. Přívodní hadice tlusté jak moje ruce
Pod krovkama
Detail převodovky. Navenek klasická půlená převodovka...
Náhradní zapalovací svíčky musí být stále po ruce.
Pohled na olejový chladič. Přívodní hadice tlusté jak moje ruce
Pod krovkama
Detail převodovky. Navenek klasická půlená převodovka...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Zapoměl jsi na nouzovou zásobu paliva
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
...to nemusí bejt nutně svíčky náhradní Same...to můžou bejt svíčky "ohřejvací"...Sam píše:Náhradní zapalovací svíčky musí být stále po ruce.
...v tomdle levelu závodních aut se totiž motor na provozní teplotu ze "studenýho stavu" zahřejvá jinou sadou svíček...než která se pak nasadí do zahřátýho motoru pro závod...
You can't win 'em all...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
I to je možný. Byla tam ale jen jedna sada, tento motor je dvousvíčkovej.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
...samozřejmě...todle vypadá na sadičku v případě defektu...já jen chtěl upozornit,že tadle alternativa svíček s různým rozsahem teplot existuje...a zejména v době,kdy vzniknul tendle kousek byly svíčky velká alchymie...kterou se dal vyhrát...ale i prohrát závod...
You can't win 'em all...
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Kedy vlastne prisli na trh pulene manzety ? Mam dojem, ze neskor...
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Púlené manžety mám v katalogu z roku 1956. Na auta se dávaly celistvé, pro potřeby servisů byly dělené. Protože toto auto je provozuschopné a bylo k vidění pár let zpátky jak si projíždí po Hamburgu, není možné na něj nahlížet jako na zakonzervovaný originál z roku 1952
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912