Jsem si říkal proč dva rozdělovačeSam píše:I to je možný. Byla tam ale jen jedna sada, tento motor je dvousvíčkovej.
VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Sam píše:Púlené manžety mám v katalogu z roku 1956. Na auta se dávaly celistvé, pro potřeby servisů byly dělené. Protože toto auto je provozuschopné a bylo k vidění pár let zpátky jak si projíždí po Hamburgu, není možné na něj nahlížet jako na zakonzervovaný originál z roku 1952
Hovorim to preto, ze aj dnes sa daju zohnat manzety v jednom kuse, co by bolo viac autenticke pri restauracii unikatneho auta.../ viem, ze je to opruz to tam dostat... ../
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Naprosty souhlas. Jak v otazce autenticke tak pruzujici Takte jsem zbabele sahl po delenych manzetach.john píše:Sam píše:Púlené manžety mám v katalogu z roku 1956. Na auta se dávaly celistvé, pro potřeby servisů byly dělené. Protože toto auto je provozuschopné a bylo k vidění pár let zpátky jak si projíždí po Hamburgu, není možné na něj nahlížet jako na zakonzervovaný originál z roku 1952
Hovorim to preto, ze aj dnes sa daju zohnat manzety v jednom kuse, co by bolo viac autenticke pri restauracii unikatneho auta.../ viem, ze je to opruz to tam dostat... ../
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Dostat manzetu v jednom kuse na trubku znamena zlisovat unasac lozisk a ten je zaisteny kolikom, ktory sme museli lokalne zmrazit / podchladit/, aby ho bolo mozne ho vybrat...ta pulena manzeta je " heaven sent "..
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Ve sklepních prostorech, kde byla minule výstavka věnovaná závodům Le mans, "bylo možné" nyní shlédnout tvorbu Arnosta Neumanna-Neandera, viz http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 70#p219370" onclick="window.open(this.href);return false;.
Shválně jsem to napsal to uvozovek, protože ke vší smůle výstava den předtím skončila a tak bylo nutné pro shlédnutí se doslova prosmíknout mezi zřízenci kteři expozici sklízeli a vychutnat si tak posledních několik minut. Zde je proto obrazové dokumentace pomálu. Hledáčku aparátu ale přesto neuniklo několik vozů P356 které expozici sekundovali.
Shválně jsem to napsal to uvozovek, protože ke vší smůle výstava den předtím skončila a tak bylo nutné pro shlédnutí se doslova prosmíknout mezi zřízenci kteři expozici sklízeli a vychutnat si tak posledních několik minut. Zde je proto obrazové dokumentace pomálu. Hledáčku aparátu ale přesto neuniklo několik vozů P356 které expozici sekundovali.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Menší odbočka k vozu Petermax Muller. Zde krásný graf z testování vozu na okruhu v roce 1950
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Zejtra to tam jedeme taky očíhnout....
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Tak jak dopadla obhlidka ? Bude nejaka reportaz ? Nejake nove, dosud nezverejnene exponaty pro ktere se vyplati sednout do auta a ocihnout na vlastni oci ? Jsme napjati ocekavanim....
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Obhídka dopadla dobře.Muzeum krásné,jak budova tak exponáty.
Většinu fotek mám v PC v práci,tak jak bude trochu času tak prohlídnu celej topic a co jste nevyfotili a budu mít já tak sem dám.
No ale co mě trochu překvapilo že na některejch motorech měli docela zajímavé věci
Zde Denzel motor a na něm Čínská řemenice za pár dolarů,kterou v US prodávaj na každé větší pumpě jako levné spotřební zboží.
A takovejch věcí tam bylo více.
Většinu fotek mám v PC v práci,tak jak bude trochu času tak prohlídnu celej topic a co jste nevyfotili a budu mít já tak sem dám.
No ale co mě trochu překvapilo že na některejch motorech měli docela zajímavé věci
Zde Denzel motor a na něm Čínská řemenice za pár dolarů,kterou v US prodávaj na každé větší pumpě jako levné spotřební zboží.
A takovejch věcí tam bylo více.
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Mě to nepřekvapuje..renovace na kšeft je soubor úkonů, jejichž cílem je vydělat peníze..je-li rozpočet nízký, kvalita práce se tomu podřizuje..je-li rozpočet větší, tím větší zůstává vejvar pro renovátora..a nestojí-li nad renovací vhodný kurátor, je to tragédie..viz NTM..money talks..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
A ja si furt myslel ze to je otazka svedomy a lasky k temto brblacim masinkam...... Tak vono to tak neni....Pětišroub píše:Mě to nepřekvapuje..renovace na kšeft je soubor úkonů, jejichž cílem je vydělat peníze..je-li rozpočet nízký, kvalita práce se tomu podřizuje..je-li rozpočet větší, tím větší zůstává vejvar pro renovátora..a nestojí-li nad renovací vhodný kurátor, je to tragédie..viz NTM..money talks..
- okrasa
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 495
- Registrován: 20 úno 2005
- Bydliště: Teplice
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
o penezich vam redeji nebudu mluvit, kdybyste vedeli kolik je to stoji??????? to je masakr, kdyz jsem to slysel, malem jsem se polozil...
Kuča zapomnel jsete napsat , ze je samozrejmosti ze u vice jak poloviny porsche motoru zasadne mistri pouzivaji 009 rozelovac, coz je nepripustne pro 356 motor a jeste jedna perlicka, Carrera motory s IDF karbiky ale mad ein Spain , no hnius.. a to ze motory jsou ochcany i zevnitr, to je vicemene nepodstatne,na zadnych neni poradne sinchro a kdyz se ptam majitelu , jak se to chova, tak rikaji jen ze maji vysoku teplotu a ze to strili a ma vysoky volnobech,bez komentare .........
Kuča zapomnel jsete napsat , ze je samozrejmosti ze u vice jak poloviny porsche motoru zasadne mistri pouzivaji 009 rozelovac, coz je nepripustne pro 356 motor a jeste jedna perlicka, Carrera motory s IDF karbiky ale mad ein Spain , no hnius.. a to ze motory jsou ochcany i zevnitr, to je vicemene nepodstatne,na zadnych neni poradne sinchro a kdyz se ptam majitelu , jak se to chova, tak rikaji jen ze maji vysoku teplotu a ze to strili a ma vysoky volnobech,bez komentare .........
- Přílohy
-
- D 140.jpg (67.79 KiB) Zobrazeno 10061 x
-
- D 119.jpg (64.28 KiB) Zobrazeno 10061 x
engine specialist
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
..teda, ne ze by to neslo precist, to ne. Ale da to kuwa zabrat
to mam ale den, taky smazat, diky
to mam ale den, taky smazat, diky
nasávač
- Krystof
- Vrátný Hřejivého archivu
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 09 pro 2004
- Bydliště: Prešov / Tatranská Lomnica - ako kedy
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
OT: Šimáku, daj, prosím, vedieť koľko dnes ešte bude treba mazať. Idem na obed, tak aby som sa vedel zariadiť. Ináč pohoda...
...možno sa mýlim.
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Preklad: stoji to hodne moc penizek, vkladaji do motoru neadekvatni soucastky......................a chovaj se k tomu jak hovada a serou na tosimak píše:..teda, ne ze by to neslo precist, to ne. Ale da to kuwa zabrat
to mam ale den, taky smazat, diky
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Rok se s rokem sesel a Samovo nutkani prohlidnout si hotovou VW38 byl cim dal silnejsi a v podstate s nim uz nebylo k vydrzeni. Mlel stale casteji to same, neco o VW (nebo snad WW2 ?) , a nebyla s nim kloudna rec. Proto se znama dvojka fakanu vypravila znovu do Hamburgu prohlidnout si exponaty prave probihajici vystavy ARCHETYPEN. DIE ERSTEN VOLKSWAGEN
Z hura akce se stala naplanovana vyprava a jako pojistka pred neuvazenou koupi nejakeho toho povalecneho VW smelcu bylo duo fakanu v doprovodu svych lepsich polovicek.
Samotne vystave je venovan suteren muzea. Nez sem natapetuji nejake ty kochaci obrazky, tak snad jen mensi zklamani, ze stribrne 64K10 po Otto Mathe(viz prvni strana tohoto topiku) k videni opet nebylo. Museli jsme si vystacit s replikou. A pritom srovnani techto dvou vozu by bylo velice zajimave. Naladu mi spravilo az VW38, ktere..... ale o tom az priste.
Z hura akce se stala naplanovana vyprava a jako pojistka pred neuvazenou koupi nejakeho toho povalecneho VW smelcu bylo duo fakanu v doprovodu svych lepsich polovicek.
Samotne vystave je venovan suteren muzea. Nez sem natapetuji nejake ty kochaci obrazky, tak snad jen mensi zklamani, ze stribrne 64K10 po Otto Mathe(viz prvni strana tohoto topiku) k videni opet nebylo. Museli jsme si vystacit s replikou. A pritom srovnani techto dvou vozu by bylo velice zajimave. Naladu mi spravilo az VW38, ktere..... ale o tom az priste.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
Hlavně, aby ta dramatická pauza nebyla moc dlouhá Když už jsi nás navnadil, tak si koukej švihnout.
Každý celek se skládá z detailů.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
vlastně se jako ty zeptal, jestli to někoho zajímálišák píše:Hlavně, aby ta dramatická pauza nebyla moc dlouhá Když už jsi nás navnadil, tak si koukej švihnout.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
jj, hodne od Lisaka opisuji (stejne jako od ostatnich polobohu)..
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: VÝLET: "Dva fakani v cukrárně" aneb "ztraceni v ráji"
...tak hlavne,ze ty auta alespon trochu jedou ne? ..a cinani muzou byt hrdi,ze jsou v muzeu.....
Vwase nocni sichta...