Nejstarší v UK a 1946 vůbec
Nejstarší v UK a 1946 vůbec
Před nedávnem jsme tu měli nejstaršího brouka přihlášeného v Německu, tak se teď přesuneme za Kanál a mrkneme se, který brouk si tohoto titulu užívá ve Spojeném království. Na tento článek jsem narazil při pravidelném pročítání denního tisk. Čtu hodně, čtu rád:-D
Paul Blofield z Gloucestershire 20 let jezdil v omšelém oválu s faltdachem z roku 54. Pokud potřebuje převézt náklad, poslouží mu dobře jeho doplík kulaťák. Pro milovníka vzduchem chlazených VW bylo jen přirozené využít příležitost která se naskytla a tou bylo zakoupení nejstaršího v UK známého brouka, vyrobeného 26 října 1946 a dodaného US jednotce spojenecké armády 6 prosince téhož roku. Číslo podvozku je 1-0 62 356.
Rok 1946 byl prvním rokem, kdy se výroba ve zničené továrně začala rozbíhat. V roce 1945 bylo pár vozů v troskách továrny smontováno víceméně na koleně a ještě v roce 46 se musela přerušovat výroba když pršelo. Důvodem byla stále chybějící střecha nad většinou z výrovních hal. Celková produkce v tomto pohnutém roce přesto dosáhla úctyhodných 7,767 kusů.
Vůz odešel do US spolu s armádou, posledních 25 let strávil v uložení na východním pobřeží a poté ho známý současného majitele zakoupil a převezl do UK.
Vůz nebyl nijak náročně restaurován a majiteli to vyhovuje..není z lidí kteří by vůz rozebrali do poslední matičky a pustili se to úplně renovace, naopak Paul vůz často a rád používá. Nepůvodní motor z padesátých let nedávno zakoukal, tak jedinou významnou akcí bude montáž dobově korektní 25k jednotky. Vůz prošel opravou střechy, protože v minulosti šel přes boudu a pro opravu podlah jsou připravené placky, které Paul kdesi vyřezal z nepotřebného kaďoura.
Paul Blofield z Gloucestershire 20 let jezdil v omšelém oválu s faltdachem z roku 54. Pokud potřebuje převézt náklad, poslouží mu dobře jeho doplík kulaťák. Pro milovníka vzduchem chlazených VW bylo jen přirozené využít příležitost která se naskytla a tou bylo zakoupení nejstaršího v UK známého brouka, vyrobeného 26 října 1946 a dodaného US jednotce spojenecké armády 6 prosince téhož roku. Číslo podvozku je 1-0 62 356.
Rok 1946 byl prvním rokem, kdy se výroba ve zničené továrně začala rozbíhat. V roce 1945 bylo pár vozů v troskách továrny smontováno víceméně na koleně a ještě v roce 46 se musela přerušovat výroba když pršelo. Důvodem byla stále chybějící střecha nad většinou z výrovních hal. Celková produkce v tomto pohnutém roce přesto dosáhla úctyhodných 7,767 kusů.
Vůz odešel do US spolu s armádou, posledních 25 let strávil v uložení na východním pobřeží a poté ho známý současného majitele zakoupil a převezl do UK.
Vůz nebyl nijak náročně restaurován a majiteli to vyhovuje..není z lidí kteří by vůz rozebrali do poslední matičky a pustili se to úplně renovace, naopak Paul vůz často a rád používá. Nepůvodní motor z padesátých let nedávno zakoukal, tak jedinou významnou akcí bude montáž dobově korektní 25k jednotky. Vůz prošel opravou střechy, protože v minulosti šel přes boudu a pro opravu podlah jsou připravené placky, které Paul kdesi vyřezal z nepotřebného kaďoura.
Naposledy upravil(a) Pětišroub dne 09 říj 2007, celkem upraveno 1 x.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: Nejstarší v UK
Pětišroub píše: a pro opravu podlah jsou připravené placky, které Paul kdesi vyřezal z nepotřebného kaďoura.
kde je ten nepotřebnej kaďour, ptám se já?? Ale vzato kolem a kolem je KdF 82 proti tomuhle mazlíkovi fakt tuctovka. 5š dík, mám hned lepší den....
A stejně by se ho měl ten Anglán zbavit, má to volůant na blbý straně
- bugz
- zrůdný magor flat4.org
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 12 črc 2005
- Bydliště: Kardanová Řečice
- Kontaktovat uživatele:
A za volantem nesedí nikdo jiný než major Ivan Hirst.Pětišroub píše:ovšem už v březnu ´46 byl vyroben tisící vůz
flat4 teoretik gang member number 1
o pět let později, v roce 1949, hodnotí vlastnosti německého malého vozu i švédi: http://www.youtube.com/watch?v=q8LDXlQ5IRk
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- carrera
- Fridolín fóra flat4.org
- Příspěvky: 409
- Registrován: 16 srp 2004
- Bydliště: Prachatice
- Kontaktovat uživatele:
Na posledním záběru jak s tim letí do meze je vidět že už to pravá zadní lampa neustála.... Jsou to kurvwiči....Pětišroub píše:o pět let později, v roce 1949, hodnotí vlastnosti německého malého vozu i švédi: http://www.youtube.com/watch?v=q8LDXlQ5IRk
... VW 183 Iltis, VW 181 (už ne), 964 už brzo ...
http://WWW.IGNORACING.COM" onclick="window.open(this.href);return false; - http://WWW.AUDIKLUB.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
"Smyk překvapí pouze toho, kdo v něm právě není!"
http://WWW.IGNORACING.COM" onclick="window.open(this.href);return false; - http://WWW.AUDIKLUB.CZ" onclick="window.open(this.href);return false;
"Smyk překvapí pouze toho, kdo v něm právě není!"