Katalog 1954 - Pětišroubovo Páteční Podráždění
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
Včera o tom říkali v bedně. od počátku 20. stol. do dnes jsme vyrostli o cca 10 - 15 cm. Tedy ti, co pracovali na vývoji Brouka byli o dost menší a kromě toho taky nebyli tak vyžraní.axoun píše:ano ano a na sedadlo smrti přesedla z traktoru Jiřina ŠvorcováREDH0T píše:v časopise 100+1 zahraničních zajímavostí jsem jednou četl, že člověk kromagnonského typu byl výrazně menší než dnešní lidé...
navíc mám pocit, že vozidlo řídí John Cleese a vzadu sedí George Bush.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
Re: Katalog 1954 - Pětišroubovo Páteční Podráždění
tak jsem se na ten zde odprezentovaný katalog chvilku díval a pak jsem ho daroval Yahoďákovi, který se díky svému kvalitnímu archivu i pokročilému věku mění v perspektivního kouzelného dědečka (nazdar)
Mám tady další zajímavůstku na kterou se budu chvíli dívat. Jedná se o rozkošnou oficiální příručku Volkswagen, pravděpodobně určenou pro prodejce VW. Datoval bych jí do roku 1968-69. Získáním této knížečky se moje sbírka literatury věnované vzduchem chlazeným VW rozrostla na skromné 4 ks, blbostem u mě pšenka nekvete:-)
Obsahuje všechny podstatné informace k všem tehdy nabízeným automobilům VW, tedy typové listy, výbavy, Mkódy,možné konfigurace a doplňky. Pokryté modely jsou:
-brouk ve všech variantách
-Typ3 ve všech variantách
-411 ve všech variantách
-Karmann Ghia ve všech variantách
-Fridolin
-T2a včetně kompových a speciálních variant (T2a s žebříkem a T2a ve variantě pro hluboké mražení potravin s agregátem opomíjený velký valník od Westfalie, faltdach..)
-kapitolka je věnována industriemotorům
Aby měl obchodník podklady k argumentaci obsahuje i typové listy osobních i dodávkových vozů konkurenčních automobilek.
Že se jedná o publikaci německy důkladnou a pokrytí VW sortimentu je kompletní dokazuje, že dvojstrana je věnována i Typu 3 v užitkovém provedení se zaplechováním zadní části:-)
Dále jsou obsaženy komplet ceníky, výpočtové tabulky pro VW leasing, výpočtové tabulky pro pojištění, statistiky trhu s automobily v roce 1968 a přesné formulace pro tvorbu smluv na objednávku nových , či zakoupení starých VW pro autorizované prodejce.
Zajímavou kapitolou je strana porovnávající formou indexu ceny náhradních dílů u VW a konkurenčních značek. Etalonem o hodnotě 100% pro nižší třídu je VW1200A, střední třída vychází z Typu 3 sedan a kategorie dodávkových vozů potom T2a furgonem.
Mám tady další zajímavůstku na kterou se budu chvíli dívat. Jedná se o rozkošnou oficiální příručku Volkswagen, pravděpodobně určenou pro prodejce VW. Datoval bych jí do roku 1968-69. Získáním této knížečky se moje sbírka literatury věnované vzduchem chlazeným VW rozrostla na skromné 4 ks, blbostem u mě pšenka nekvete:-)
Obsahuje všechny podstatné informace k všem tehdy nabízeným automobilům VW, tedy typové listy, výbavy, Mkódy,možné konfigurace a doplňky. Pokryté modely jsou:
-brouk ve všech variantách
-Typ3 ve všech variantách
-411 ve všech variantách
-Karmann Ghia ve všech variantách
-Fridolin
-T2a včetně kompových a speciálních variant (T2a s žebříkem a T2a ve variantě pro hluboké mražení potravin s agregátem opomíjený velký valník od Westfalie, faltdach..)
-kapitolka je věnována industriemotorům
Aby měl obchodník podklady k argumentaci obsahuje i typové listy osobních i dodávkových vozů konkurenčních automobilek.
Že se jedná o publikaci německy důkladnou a pokrytí VW sortimentu je kompletní dokazuje, že dvojstrana je věnována i Typu 3 v užitkovém provedení se zaplechováním zadní části:-)
Dále jsou obsaženy komplet ceníky, výpočtové tabulky pro VW leasing, výpočtové tabulky pro pojištění, statistiky trhu s automobily v roce 1968 a přesné formulace pro tvorbu smluv na objednávku nových , či zakoupení starých VW pro autorizované prodejce.
Zajímavou kapitolou je strana porovnávající formou indexu ceny náhradních dílů u VW a konkurenčních značek. Etalonem o hodnotě 100% pro nižší třídu je VW1200A, střední třída vychází z Typu 3 sedan a kategorie dodávkových vozů potom T2a furgonem.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)