Katalog 1954 - Pětišroubovo Páteční Podráždění

Pro majitele a příznivce klasických VW do roku výroby 1967. VW coby veterán, v původním, nebo dobově odpovídajícím stavu.
Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8945
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvek od yahoďák »

žádný oškubávání, hezky v celku!
Obrázek

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19860
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

ale obálku bych možná pustil..a pauzák taky :roll:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
REDH0T
hlavwa motorovwa
Příspěvky: 2792
Registrován: 03 lis 2005
Bydliště: brno t1

Příspěvek od REDH0T »

yahoďák píše:žádný oškubávání, hezky v celku!
Ty moc nekřič. "Y" je celkem dost vzadu a já nemám pocit, že ten pětišroubuj časopis by byl tlustej jako bible...
German Classic but Motorhead isn´t Hawkwind

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19860
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

je to spíš taková biblička... :lol:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4675
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od prak »

axoun píše:
REDH0T píše:v časopise 100+1 zahraničních zajímavostí jsem jednou četl, že člověk kromagnonského typu byl výrazně menší než dnešní lidé...

navíc mám pocit, že vozidlo řídí John Cleese a vzadu sedí George Bush.
ano ano a na sedadlo smrti přesedla z traktoru Jiřina Švorcová
Včera o tom říkali v bedně. od počátku 20. stol. do dnes jsme vyrostli o cca 10 - 15 cm. Tedy ti, co pracovali na vývoji Brouka byli o dost menší a kromě toho taky nebyli tak vyžraní.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19860
Registrován: 02 led 2003

Příspěvek od Pětišroub »

:)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19860
Registrován: 02 led 2003

Re: Katalog 1954 - Pětišroubovo Páteční Podráždění

Příspěvek od Pětišroub »

tak jsem se na ten zde odprezentovaný katalog chvilku díval a pak jsem ho daroval Yahoďákovi, který se díky svému kvalitnímu archivu i pokročilému věku mění v perspektivního kouzelného dědečka (nazdar) :-D

Mám tady další zajímavůstku na kterou se budu chvíli dívat. Jedná se o rozkošnou oficiální příručku Volkswagen, pravděpodobně určenou pro prodejce VW. Datoval bych jí do roku 1968-69. Získáním této knížečky se moje sbírka literatury věnované vzduchem chlazeným VW rozrostla na skromné 4 ks, blbostem u mě pšenka nekvete:-)

Obsahuje všechny podstatné informace k všem tehdy nabízeným automobilům VW, tedy typové listy, výbavy, Mkódy,možné konfigurace a doplňky. Pokryté modely jsou:

-brouk ve všech variantách
-Typ3 ve všech variantách
-411 ve všech variantách
-Karmann Ghia ve všech variantách
-Fridolin
-T2a včetně kompových a speciálních variant (T2a s žebříkem a T2a ve variantě pro hluboké mražení potravin s agregátem opomíjený velký valník od Westfalie, faltdach..)
-kapitolka je věnována industriemotorům

Aby měl obchodník podklady k argumentaci obsahuje i typové listy osobních i dodávkových vozů konkurenčních automobilek.

Že se jedná o publikaci německy důkladnou a pokrytí VW sortimentu je kompletní dokazuje, že dvojstrana je věnována i Typu 3 v užitkovém provedení se zaplechováním zadní části:-)

Dále jsou obsaženy komplet ceníky, výpočtové tabulky pro VW leasing, výpočtové tabulky pro pojištění, statistiky trhu s automobily v roce 1968 a přesné formulace pro tvorbu smluv na objednávku nových , či zakoupení starých VW pro autorizované prodejce.

Zajímavou kapitolou je strana porovnávající formou indexu ceny náhradních dílů u VW a konkurenčních značek. Etalonem o hodnotě 100% pro nižší třídu je VW1200A, střední třída vychází z Typu 3 sedan a kategorie dodávkových vozů potom T2a furgonem.
15012013258.jpg
15012013263.jpg
15012013262.jpg
15012013261.jpg
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Odpovědět