KdF 82/82e
KdF 82/82e
Omlouvam se za mizernou kvalitu, je to prefocene z knihy a lehce doostrene ... brezen az kveten 1945, odsun Nemcu z Prahy, brouk jede spravnym smerem
Naposledy upravil(a) Modrej dne 24 lis 2005, celkem upraveno 1 x.
Modrej
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
na ouzkejch kolech? To asi ne.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
chci tím říct, že to spíš bude dvoukolka.Modrej píše:2 Prak: konec války, obouvalo se na to, co zbylo
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
no já nevim, možná to dvoukolka je..dělali se brezely na podvozku 4x2 z kýbla? Protože bych řek že vzadu jsou evidentně redukce ne je to dost vysoko na to, aby to bylo nahnaný na torzkách..? A kola..to bych nepovažoval za určující, úzký kola mohly být pro auta na civilních komunikacích..takový ty balony byly do nezpevněnejch povrchůch...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Žanek
- vrchní logistik a pokročilý sysel
- Příspěvky: 2934
- Registrován: 31 kvě 2004
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
no právě - redukce byly přece i na dvoukolkách - teda jestli se nepletu a myslím, že výjmečně neePětišroub píše:no já nevim, možná to dvoukolka je..dělali se brezely na podvozku 4x2 z kýbla? Protože bych řek že vzadu jsou evidentně redukce ne je to dost vysoko na to, aby to bylo nahnaný na torzkách..? A kola..to bych nepovažoval za určující, úzký kola mohly být pro auta na civilních komunikacích..takový ty balony byly do nezpevněnejch povrchůch...
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM
NO CHROM......NO PROBLEM
- prak
- špión 007
- Příspěvky: 4675
- Registrován: 19 úno 2003
- Bydliště: Prak out of Prag
- Kontaktovat uživatele:
redukce byly samo i na dvoukolkách
a protože komandrů bylo nepoměrně méně, tak usuzuju podle užovek, že jde o dvoukolku. to je celý.
nevylučuju, že herr bastler provedl výměnu kol, jen to nepředpokládám.
a protože komandrů bylo nepoměrně méně, tak usuzuju podle užovek, že jde o dvoukolku. to je celý.
nevylučuju, že herr bastler provedl výměnu kol, jen to nepředpokládám.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.
- bugz
- zrůdný magor flat4.org
- Příspěvky: 1979
- Registrován: 12 črc 2005
- Bydliště: Kardanová Řečice
- Kontaktovat uživatele:
Od roku 1944 trpěla říše kritickým nedostatkem kaučuku, rekvírovali se pneumatiky civilistům, kteří stejně neměli nárok(ve většíně) na příděl benzínu a nejezdili. Takže souhlasím s tím, že to klíďo může být KW 4x4.2 Prak: konec války, obouvalo se na to, co zbylo
Ale takhle vypadala dvoukolka:
Naposledy upravil(a) bugz dne 24 lis 2005, celkem upraveno 1 x.
flat4 teoretik gang member number 1
Takže jestli bych k tomu mohl něco říci. Myslím si, že je to KdF 82E a to z několika důvodů. 4x4 brouků bylo za války vyrobeno velice málo a proto z toho usuzuji, že to tento typ nebude. Bohužel z této fotky se to nedá přesně identifikovat zda je to 4x4 nebo 82E. Ale dá se identifikovat vysoká světlost podvozku. To ukazuje na výše zmiňovaný typ 82E který byl na podvozku typu 82 Kýblwagón (čti Kübelwagen) a ne typ 60 což byl stejný brouk na civilním podvozku, tedy nízký.
Dalším argumentem pro typ 82E je to, že se jich u nás zachovalo po válce poměrně velké množství.
Dalším argumentem pro typ 82E je to, že se jich u nás zachovalo po válce poměrně velké množství.
Co přijde dál???
Jo a ještě jsem zapoměl to, že na jakých kolech to auto je obuté je naprosto nesměrodatné, zejména jak to někdo výše psal v roce 1945, kdy byl v říši nedostatek všeho. Znám spousty fotek kdy jsou třeba na Kaďouru vzadu obutá široká vodnická kola a ve předu jsou Kaďourské úzká kola, nebo na vodnících jen úzká kola a podobně.
Co přijde dál???