KdF 82/82e
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Mali si skratit cas a namontovat cele okna do dveri a ine klucky
Nechcem rypat a som tu off
Nechcem rypat a som tu off
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
To sa da dalo v podstate lahko dorobit pri tej praci co si s tym dali.
Aspon na obrazku by to bolo koser
Aspon na obrazku by to bolo koser
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Jardo, to je ještě lepší vtip než ten s tím oválem v originálním stavuJardaZ píše:Je to replika postavená na podvozku KDF s kastlí půleňáka a ....
Dám Ti radu: nevěř všemu, co Ti lidi povídaj (nebo dokonce nabízej), informace si ověřuj.
Tohoto brouka jsme tu už před delším časem probrali, myslím, že sem dal fotky Honzík TL z Křivonosky (ale nemůžu to najít)...byla tam i fotka zespoda a ten podvozek o KdF ani neslyšel.
Nicméně se budu opakovat, že se mi to líbí a dali si s tím hezkou práci, byť původní záměr pár podstatných detailů narušilo (krom zmíněných třeba ještě celá zadní kapota, nebo alespoň správný "nos" osvětlení spz).
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Ono je jednoduché auta odsuzovat. Málokdo si ale uvědomuje, co by obnášelo dostat byť jen repliku do odpovídajícího vzhledu. Své by o tom mohl vyprávět jistě Ondra Brom. Sehnat KDF zadní lampičky včetně skel a držáků žárovek, dtto zadní kapota s prolisem, 16kový kola, atd.. To je běh na dlouhou trať a peněženka dostane taky pořádně zabrat.
Tohle je zkrátka líbivej dědek v pískovým matu s oválovou kapotou a půleným zadním oknem. Nicméně účel plní, protože se to hodně lidem líbí.
A že od ortodoxního jádra dostane majitel čočku, s tím se musí počítat. Tu by ostatně stejně dostal i kdyby to postavil na KDF podvozku a KDF budce.
Tohle je zkrátka líbivej dědek v pískovým matu s oválovou kapotou a půleným zadním oknem. Nicméně účel plní, protože se to hodně lidem líbí.
A že od ortodoxního jádra dostane majitel čočku, s tím se musí počítat. Tu by ostatně stejně dostal i kdyby to postavil na KDF podvozku a KDF budce.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15199
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
OK. Tak pokud ho neodsuzujete vy, tak ho tedy odsuzuje mé druhé jáPětišroub píše:Tos to Same přecenil, my tady přeci někoho neodsuzujeme ale nadhodili jsme pár relativně snadných změn, které by to auto posunuly o značný kus dál.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912