KdF 82/82e

Pro majitele a příznivce klasických VW do roku výroby 1967. VW coby veterán, v původním, nebo dobově odpovídajícím stavu.
Uživatelský avatar
Modrej
Příspěvky: 101
Registrován: 28 kvě 2005
Bydliště: Beroun

KdF 82/82e

Příspěvekod Modrej » 24 lis 2005

Omlouvam se za mizernou kvalitu, je to prefocene z knihy a lehce doostrene ... brezen az kveten 1945, odsun Nemcu z Prahy, brouk jede spravnym smerem :)
Obrázek
Naposledy upravil(a) Modrej dne 24 lis 2005, celkem upraveno 1 x.
Modrej

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 24 lis 2005

no doprdele to je 4x4 kommandeurwagen! :shock:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4457
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 24 lis 2005

na ouzkejch kolech? To asi ne.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8687
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 24 lis 2005

:heart:

Uživatelský avatar
axoun
Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
Příspěvky: 2776
Registrován: 19 srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod axoun » 24 lis 2005

:roll: To si čék až cvrnkne do trenek!
Modrej, v jaký knížce to je? Shromažďuju takový dasbuchy.

Uživatelský avatar
Modrej
Příspěvky: 101
Registrován: 28 kvě 2005
Bydliště: Beroun

Příspěvekod Modrej » 24 lis 2005

2 Prak: konec války, obouvalo se na to, co zbylo :)
2 Ax: "Skončeno a podepsáno - Drama Pražského povstání", Zdeněk Roučka, nakladatelství ZR&T 2003, předposlední strana fotodokumentace. Btw máš u mne ten volant, musíme se domluvit na předání....
Modrej

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4457
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 24 lis 2005

Modrej píše:2 Prak: konec války, obouvalo se na to, co zbylo :)

chci tím říct, že to spíš bude dvoukolka.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 24 lis 2005

prak píše:
Modrej píše:2 Prak: konec války, obouvalo se na to, co zbylo :)

chci tím říct, že to spíš bude dvoukolka.
taky nemám ponětí podle čeho by se to dalo odlišit a dvoukolka je pravděpodobnější - pokud ovšem nepřehlížím nějaký podstatný detail :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Modrej
Příspěvky: 101
Registrován: 28 kvě 2005
Bydliště: Beroun

Příspěvekod Modrej » 24 lis 2005

Co takhle světlá výška nad vozovkou? Přijde mi to dost vysoký na dvoukolku.
Modrej

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 24 lis 2005

Modrej píše:Co takhle světlá výška nad vozovkou? Přijde mi to dost vysoký na dvoukolku.
tak to nesedí - i dvoukolky byly takhle vysoko tou dobou :wink:
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 24 lis 2005

no já nevim, možná to dvoukolka je..dělali se brezely na podvozku 4x2 z kýbla? Protože bych řek že vzadu jsou evidentně redukce ne je to dost vysoko na to, aby to bylo nahnaný na torzkách..? A kola..to bych nepovažoval za určující, úzký kola mohly být pro auta na civilních komunikacích..takový ty balony byly do nezpevněnejch povrchůch...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Žanek
vrchní logistik a pokročilý sysel
Příspěvky: 2934
Registrován: 31 kvě 2004
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Žanek » 24 lis 2005

Pětišroub píše:no já nevim, možná to dvoukolka je..dělali se brezely na podvozku 4x2 z kýbla? Protože bych řek že vzadu jsou evidentně redukce ne je to dost vysoko na to, aby to bylo nahnaný na torzkách..? A kola..to bych nepovažoval za určující, úzký kola mohly být pro auta na civilních komunikacích..takový ty balony byly do nezpevněnejch povrchůch...
no právě - redukce byly přece i na dvoukolkách :wink: - teda jestli se nepletu :? a myslím, že výjmečně nee
(o\_!_/o) - jezdím Hektorem
NO CHROM......NO PROBLEM

Uživatelský avatar
prak
špión 007
Příspěvky: 4457
Registrován: 19 úno 2003
Bydliště: Prak out of Prag
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod prak » 24 lis 2005

redukce byly samo i na dvoukolkách
a protože komandrů bylo nepoměrně méně, tak usuzuju podle užovek, že jde o dvoukolku. to je celý.
nevylučuju, že herr bastler provedl výměnu kol, jen to nepředpokládám.
S broukem v hlavě - Prak von VW Brouk klub Prag a 17. předseda Jeď rychlejc.

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod bugz » 24 lis 2005

2 Prak: konec války, obouvalo se na to, co zbylo


Od roku 1944 trpěla říše kritickým nedostatkem kaučuku, rekvírovali se pneumatiky civilistům, kteří stejně neměli nárok(ve většíně) na příděl benzínu a nejezdili. Takže souhlasím s tím, že to klíďo může být KW 4x4.

Ale takhle vypadala dvoukolka:
Obrázek
Naposledy upravil(a) bugz dne 24 lis 2005, celkem upraveno 1 x.
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8687
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 24 lis 2005

je fakt větší pravděpodobnost, že to je "dvoukolka", tedy
KdF 82E....preclík na podvozku KdF se zvýšenou světlostí....

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 24 lis 2005

tak to jo, já v těchhle autech mám naprostý temno. Jen jsem tím chtěl říct že se nejedná o klasickej civilní podvozek. Kdepak je mu asi konec..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8687
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Příspěvekod yahoďák » 24 lis 2005

nejspíš skončil někde v Martinský peci.....

Po novém roce, pokud bude víc času se do toho trochu ponořím a sepíšu něco o Kdf kárách, předválečných i válečných.....

Uživatelský avatar
axoun
Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
Příspěvky: 2776
Registrován: 19 srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod axoun » 24 lis 2005

Tak na to už se těšim! :D

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 2476
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Příspěvekod OB » 05 pro 2005

Takže jestli bych k tomu mohl něco říci. Myslím si, že je to KdF 82E a to z několika důvodů. 4x4 brouků bylo za války vyrobeno velice málo a proto z toho usuzuji, že to tento typ nebude. Bohužel z této fotky se to nedá přesně identifikovat zda je to 4x4 nebo 82E. Ale dá se identifikovat vysoká světlost podvozku. To ukazuje na výše zmiňovaný typ 82E který byl na podvozku typu 82 Kýblwagón (čti Kübelwagen) a ne typ 60 což byl stejný brouk na civilním podvozku, tedy nízký.
Dalším argumentem pro typ 82E je to, že se jich u nás zachovalo po válce poměrně velké množství.
Co přijde dál???

Uživatelský avatar
OB
Dr. Přípraveček
Příspěvky: 2476
Registrován: 14 kvě 2004
Bydliště: skoro Praha

Příspěvekod OB » 05 pro 2005

Jo a ještě jsem zapoměl to, že na jakých kolech to auto je obuté je naprosto nesměrodatné, zejména jak to někdo výše psal v roce 1945, kdy byl v říši nedostatek všeho. Znám spousty fotek kdy jsou třeba na Kaďouru vzadu obutá široká vodnická kola a ve předu jsou Kaďourské úzká kola, nebo na vodnících jen úzká kola a podobně.
Co přijde dál???


Zpět na “klasické VWozy 1938-1966”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host