Oprava podvozku Brouk 1950
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Jak si vysvětlujete, že můžou vzniknout tak zásadní chyby? Že na to serou, jasně. Tohle ale není odlišnost nějaké drobnosti, to je mnohem horší. Když je někdo schopný udělat nástroj, není schopný dodržet základní rozměry? Je to technologií , tím, že tohle nedělají na klasických nástrojích, které by se nezaplatily?
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Křemílek :
maj evidentně špatnej vzor a ještě to maj na salamu ..jinak by něco takovyho vubec nemohli vypustit
Ondro :
podle zeleny barvy predpokladam ze je to od Funky Green panels z kolumbie ..co prodava ten smudla v Holandsku
a nove koukam nejaky spanele ..
me by nikdy nenapadalo si to neco na brouka koupit od nich ..ale budiž.stalo se
https://www.klassicfabeurope.com
tahle firma se udelal na repacich na ponorky ...
neco malo na precly zacaly delat docela nadavno a evidentne moc neresi a nemeli dobrej vzor
stalo by za to jim to napsat ..primo Gersonovi pres FB co tu firmu vlastni
nebo sem Sales@KlassicFab.com
at se pekne podrbou kde chtej ..
co jsem koupil ja na ponorku me sedelo paradne ..ale treba Kuca uz mel smulu a prisel mu evidentni zmetek
ctvrtka podlahy u dveri ponorky kde vubec nesedelo vybrani u der na zamykani dole ..
evidentne se vyplati kupovat u firem specializujich se jen na pre 67 brouky jako Virtanen atd :
https://restorationpanels.com
https://wolfparts.com
jenze jak tak koukam oni asi cely podlahy nedlaj a mozna jsou Funky greens prvni kdo to zacal delat
odvahu maj ale known hown evidentne NE
maj evidentně špatnej vzor a ještě to maj na salamu ..jinak by něco takovyho vubec nemohli vypustit
Ondro :
podle zeleny barvy predpokladam ze je to od Funky Green panels z kolumbie ..co prodava ten smudla v Holandsku
a nove koukam nejaky spanele ..
me by nikdy nenapadalo si to neco na brouka koupit od nich ..ale budiž.stalo se
https://www.klassicfabeurope.com
tahle firma se udelal na repacich na ponorky ...
neco malo na precly zacaly delat docela nadavno a evidentne moc neresi a nemeli dobrej vzor
stalo by za to jim to napsat ..primo Gersonovi pres FB co tu firmu vlastni
nebo sem Sales@KlassicFab.com
at se pekne podrbou kde chtej ..
co jsem koupil ja na ponorku me sedelo paradne ..ale treba Kuca uz mel smulu a prisel mu evidentni zmetek
ctvrtka podlahy u dveri ponorky kde vubec nesedelo vybrani u der na zamykani dole ..
evidentne se vyplati kupovat u firem specializujich se jen na pre 67 brouky jako Virtanen atd :
https://restorationpanels.com
https://wolfparts.com
jenze jak tak koukam oni asi cely podlahy nedlaj a mozna jsou Funky greens prvni kdo to zacal delat
odvahu maj ale known hown evidentne NE
jdeme frflat na flat ...
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Jak jsem psal výše. Pracuji s tím co mám k dispozici.
Myslím, že výsledek bude velmi dobrý.
Myslím, že výsledek bude velmi dobrý.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
KlassicFaB je dnes překvapivě nejdostupnější z Německa a to přímo od VW clasic teile. Nabízejí je pod označením "Original Equipment Quality" takže uplně shit to nebude, ale že by to byla 1A kvalita to take ne.. holt něco je lepší něco horší, furt lepší než nic.... ale mají to skladem, je to tu za 3 dny a v nějakém použitelném stavu a dá se dělat..
Sám jsem si bral prahy na 56/57 a jsem zvědav jak to bude pasovat.. ale holt furt lepší než se drbat a předělávat s IGP.
Už i BBT se prsí jak mají nejlepší přední blatníky na ovály a malookna a ano sedí plech, sedí tvar, sedí díry, opracování hran plechu má rezervy, ale naprosto nepochopitelně jim uletěl průměr hrnce, takže nejde naklapnou chrom rámeček světla..
A to je to stálo je to tolik peněz na nástrojích, i si za něj hodně peněz říkají a i tak nedostaneš 100% produkt.. to je prostě realita dneška..
Ale jsem za ně rád, protože NOS blatník je sci-fi, a koupě + oprava starých vyjde na stejné peníze.. (pokud je to štěstí, že se vůbec seženou)
Na co si nemůžu stěžovat je za mě wolfparts.. lisují na hydrolisech, detaily ručně přes přípravky, matroš jak má být, zpracování přesné, ořezy na laseru.. a ze Švédska je to tu za 3 dny.. co víc si přát..
Virtanen taky dobrý , ale tam jde přece jen vidět ten hand-made.. a doprava z FIN cca 14 dni..
Takže bych to neviděl tak tragicky, budmě rádi za to co je dostupné, taky by jsme si to mohli klepat na koleně (nebo kupovat) jak na východ od nás viz obr.
Sám jsem si bral prahy na 56/57 a jsem zvědav jak to bude pasovat.. ale holt furt lepší než se drbat a předělávat s IGP.
Už i BBT se prsí jak mají nejlepší přední blatníky na ovály a malookna a ano sedí plech, sedí tvar, sedí díry, opracování hran plechu má rezervy, ale naprosto nepochopitelně jim uletěl průměr hrnce, takže nejde naklapnou chrom rámeček světla..
A to je to stálo je to tolik peněz na nástrojích, i si za něj hodně peněz říkají a i tak nedostaneš 100% produkt.. to je prostě realita dneška..
Ale jsem za ně rád, protože NOS blatník je sci-fi, a koupě + oprava starých vyjde na stejné peníze.. (pokud je to štěstí, že se vůbec seženou)
Na co si nemůžu stěžovat je za mě wolfparts.. lisují na hydrolisech, detaily ručně přes přípravky, matroš jak má být, zpracování přesné, ořezy na laseru.. a ze Švédska je to tu za 3 dny.. co víc si přát..
Virtanen taky dobrý , ale tam jde přece jen vidět ten hand-made.. a doprava z FIN cca 14 dni..
Takže bych to neviděl tak tragicky, budmě rádi za to co je dostupné, taky by jsme si to mohli klepat na koleně (nebo kupovat) jak na východ od nás viz obr.
pulenejksicht píše: ↑10 lis 2020Křemílek :
maj evidentně špatnej vzor a ještě to maj na salamu ..jinak by něco takovyho vubec nemohli vypustit
Ondro :
podle zeleny barvy predpokladam ze je to od Funky Green panels z kolumbie ..co prodava ten smudla v Holandsku
a nove koukam nejaky spanele ..
me by nikdy nenapadalo si to neco na brouka koupit od nich ..ale budiž.stalo se
https://www.klassicfabeurope.com
tahle firma se udelal na repacich na ponorky ...
neco malo na precly zacaly delat docela nadavno a evidentne moc neresi a nemeli dobrej vzor
stalo by za to jim to napsat ..primo Gersonovi pres FB co tu firmu vlastni
nebo sem Sales@KlassicFab.com
at se pekne podrbou kde chtej ..
co jsem koupil ja na ponorku me sedelo paradne ..ale treba Kuca uz mel smulu a prisel mu evidentni zmetek
ctvrtka podlahy u dveri ponorky kde vubec nesedelo vybrani u der na zamykani dole ..
evidentne se vyplati kupovat u firem specializujich se jen na pre 67 brouky jako Virtanen atd :
https://restorationpanels.com
https://wolfparts.com
jenze jak tak koukam oni asi cely podlahy nedlaj a mozna jsou Funky greens prvni kdo to zacal delat
odvahu maj ale known hown evidentne NE
VW 1200 84´Ostermann speedster
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Souhlasím se Zbyňou, lepší něco než nic. Upraví se to a bude to pěkné.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Dnes dokončena oprava pravé půlky podlahy. Musím říci, že je to pěknej vopruz. Už aby byla hotová i pravá půlka.
Co přijde dál???
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
vopruz ale slusne. velmi.
asi ani nic ine sa tuna neda ocakavat.
pozvarat ako tak pohoda ale sranda je to zalicovat a nasledne vybrusit...
asi ani nic ine sa tuna neda ocakavat.
pozvarat ako tak pohoda ale sranda je to zalicovat a nasledne vybrusit...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2488
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Dekuji za pochvalu, ale mám se stále co učit.
Jak píšeš slícovat je to nejhorší a broušení je časově náročné.
Myslím, že už je hotová, není-liž pravda?Pekař z Boščehrada píše: ↑13 lis 2020[quote=OB post_id=376244 time=<a href="tel:1605301723">1605301723</a> user_id=107]
Dnes dokončena oprava pravé půlky podlahy. Musím říci, že je to pěknej vopruz. Už aby byla hotová i pravá půlka
[/quote]
Ještě zbývá nabodovat kolejnice sedaček a plechy u baterky pro pružiny co drží kryt baterky.
Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Řemeslník Tvých kvalit a zkušeností bude u takové umrněnosti při tom stát na jedné noze a levou rukou se škrábat na pr.... .
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Řemeslník Tvých kvalit a zkušeností bude u takové umrněnosti při tom stát na jedné noze a levou rukou se škrábat na pr.... .
[/quote]
Celou dobu jsem stál na obou nohách a pěkně mě boleli.
Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Já vím, že to byl takový vtip mrzák, jenom jsem chtěl naznačit, že jsi fakt borec. Až budu velkej tak bych se chtěl taky naučit dělat takhle s plechem.
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Ještě jsem dnes udělal takovou malou finesu. V podstatě je to úplně zbytečné ale na originálním podvozku to je a já bych nepřenesl přes srdce to tam neudělat.
Takto vypadá originál.
A tohle jsem vyrobil.Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Na posledním obrázku jsou vidět drobné sváry na napoleonu. To jsi zadělával díry po hřebíkách co drží těsnění?
Každý celek se skládá z detailů.
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Máš dobrý pozorovací talent ale to všichni víme. Ano s MK jsme se dohodli, že dírky zavaříme.
Co přijde dál???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
M.K. si chce odpanit napoleona sám
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Pravá polovina podlahy je hotová. Dnes jsem nabodoval kolejnice pro přední sedačku. Samozřejmě, že jsem ji vyzkoušel. Jezdí v kolejnicích úplně přesně, tak jak má.
Vyrobil jsem a přibodoval plechy na kterých drží pružina krytu baterky.
Tím se dá říci, že mohu pokračovat na levé polovině podlahy. Držáky pružin.
3AF6ECC91ACB.jpeg[/attachment] Kolejnice pro sedačky A ještě prolis v přední části.
Vyrobil jsem a přibodoval plechy na kterých drží pružina krytu baterky.
Tím se dá říci, že mohu pokračovat na levé polovině podlahy. Držáky pružin.
3AF6ECC91ACB.jpeg[/attachment] Kolejnice pro sedačky A ještě prolis v přední části.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Zapomněl jsem Samovi poděkovat za dodání rozměrů plechů pro pružinu. Tímto mu tedy děkuji.
Pravou polovinu podlahy jsem dal na tunel a kochám se.
Pravou polovinu podlahy jsem dal na tunel a kochám se.
Co přijde dál???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Odrbat tu jedovou zelenozlutou, dat jednu vrstvu ral9005 a bude to pekna podlaha.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912