Oprava podvozku Brouk 1950
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Dnes jsem kompletně dokončil zadní výztuhy, včetně nástřiku reaktivní barvou.
Současně jsem výztuhy pečlivě dopasoval k tunelu a půlkám podlah. Zatím to sedí báječně a věřím, že i při kompletaci mne nebude čekat žádné překvapení. Jak se říká Těžko ma cvičišti lehko na bojišti! A zde jsou hotové výztuhy.
Současně jsem výztuhy pečlivě dopasoval k tunelu a půlkám podlah. Zatím to sedí báječně a věřím, že i při kompletaci mne nebude čekat žádné překvapení. Jak se říká Těžko ma cvičišti lehko na bojišti! A zde jsou hotové výztuhy.
Co přijde dál???
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
U těch starejch popelnic nebylo výrobní číslo nahoře na páteři ?
Každý celek se skládá z detailů.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Bylo. Toto je cislo podlahy. Jeste bylo cislo predni napravy, a cislo karoserie.
A pak trojlistek cislo ramu, prevodovky a motoru.
A pak trojlistek cislo ramu, prevodovky a motoru.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Tady na tom místě vidím numero taky poprvy, preclove to maj přece nahoře uprostřed vzadu na páteri..
jdeme frflat na flat ...
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Jak píše Sam. Jedná se o pořadové číslo podlahy. Oficiální číslo podvozku je nahoře na tunelu.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Dnes nastal bod zlomu. Doteď jsem díly z podvozku jen sundával ale dnes jsem je začal vracet. Nainstaloval jsem zpět kryt u zadního silentbloku a obě zadní příčky.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
...a voskovkou bych napsal vzkaz budoucím generacím...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Velký krok pro mne, menší krok pro lidstvo. Po dvou měsících práce jsou zase obě poloviny tunelu u sebe.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
To muselo dát práce. A přitom je to taková blbost:)
Ale vážně: Klobouk dolů!
Jirka
Ale vážně: Klobouk dolů!
Jirka
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Akce tunel úspěšně dokončena. Obě poloviny tunelu svařeny a sváry přebroušeny. Nyní bude následovat akce přidělat obě poloviny podlah. Jako předehra této akce ještě bude opravit kolejnice sedaček a navařit na podlahy.
Co přijde dál???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Ted teprve vidim jak je ram, co drzi podvozek, fortelny a vychytany. Tim by se dalo i rovnat.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Jo to máš pravdu. Koukal jsem na to, že pod podvozek dělám 3 měsíce ale rám jsme s bráchou dělali 4 měsíce.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Nechtělo to tu přední podlahovou příčku přivařit spíš elektrodou? Chybí mi tam to charakteristické zgrcání, které jsem zatím viděl na všech rámech a které je patrné hlavně na spodku u výztužných plechů po stranách tunelu. Zajímalo by mě, čím a v jaké poloze to tehdy vařili, že ty housenky jsou tak odporné.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Housenky nebyly vždy odporné. Záleželo asi na tom, jestli nemuseli zrovna improvizovat a nedělal to někdo nezkušený. Strašlivé svary jsem viděl na Vodníkovi. Ale taky jsem viděl spoustu svárů v perfektní kvalitě.
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Musím přiznat, že na tomto podvozku byly sváry elektrodou vysloveně hnusné. Nicméně svářečku na elektrody nemám, tak jsem použil CO. Dalším faktem je, že netajím to, že podvozek je opravený.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Já mám na stejných místech stejně hnusné grcance.