Oprava podvozku Brouk 1950
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5886
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
krásnej večerníček ..čím víc dílů tím víc addidas ..díky
jdeme frflat na flat ...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Soudím podle bot, že Ty jsi ten pod tím kartonem ?
Každý celek se skládá z detailů.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
A nevykládáme si to špatně? Nejsou to oběti nějaké nehody? Nečeká ten vpravo na odvoz do nemocnice a ten vlevo není náhodou mrtev?
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Mrtvola byla oživena a maká dál.
Dnes jsem vevařil trubky do tunelu. Důkladná příprava se vyplatila. Všechny trubky parádně pasovaly a byla to moc pěkná práce.
Dnes jsem vevařil trubky do tunelu. Důkladná příprava se vyplatila. Všechny trubky parádně pasovaly a byla to moc pěkná práce.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Trubky jsou hotové! Nejhorší bylo trubky natřít barvou směrem od tunelu. Musel jsem použít zrcátko, abych je všude natřel.
Po zaschnutí barvy zavřu tunel.
Po zaschnutí barvy zavřu tunel.
Co přijde dál???
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Krasne pozorovat ty tepny v tunelu. Kolik na to padlo metru trubek?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Kolik metrů fakt nevim.
A zavírat je to fakt škoda. Jenom by se s tím asi blbě jezdilo.
A zavírat je to fakt škoda. Jenom by se s tím asi blbě jezdilo.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Můžu poprosit o detailnější info o použitých barvách?
OB píše: ↑27 zář 2020Trubky jsou hotové! Nejhorší bylo trubky natřít barvou směrem od tunelu. Musel jsem použít zrcátko, abych je všude natřel.
Po zaschnutí barvy zavřu tunel.A529B979-D416-4629-BB03-B0A97A4CD995.jpegB06E0B21-29A0-43EF-905E-2C34B6C24C3B.jpeg46E39911-56EA-4234-9650-C4FEDBC6C243.jpeg3056C779-7933-4FC1-9EEA-1AD52F064250.jpeg83E29495-7B71-468E-A1A0-561076089240.jpeg32EB2D3C-CB42-4136-9846-A13AB2C120B0.jpeg
VW 1200 84´Ostermann speedster
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Namočení v suříkové barvě po 75ti letech a asi čtyřiceti letech provozu.
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
A proč tedy to otevření? Pamatuju si, jak na konci osmdesátých let byl takový stav tunelů běžný, kdyby byly trubky zralé na výměnu, nikdo by se s tím asi nepáral a dal by jinou placku. Jel jsem tehdy jednu válečnou koupit, byla ale prohnilá i v neobvyklých místech. Stála 400,- Kčs, ekvivalent dnešních asi 4000,- Kč. Nelíbila se mi, nechal jsem jí tam. Dneska bych prstíčkem škrábal.
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Odpovědi budu brát postupně:
Trubek průměr 12 mm je v tunelu cca 6,5m. Trubek 8mm je cca 8,5m.
Jako základní nástřik na holý kov jsem použil reaktivní barvu od firmy Body. Jako vrchní barvu jsem použil Alkyton. Dnes jsem také nabodoval pásky plechu, které drží brzdovou trubku. Současně jsem zavařil trubky z venku tunelu.
Trubek průměr 12 mm je v tunelu cca 6,5m. Trubek 8mm je cca 8,5m.
Jako základní nástřik na holý kov jsem použil reaktivní barvu od firmy Body. Jako vrchní barvu jsem použil Alkyton. Dnes jsem také nabodoval pásky plechu, které drží brzdovou trubku. Současně jsem zavařil trubky z venku tunelu.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
Díky za odpověď, a můžu ještě sondovat co vedlo k této kombinaci?
Ptám se, protože když už Alkyton, tak jestli nebylo uvažováno o dnes klasické kombinaci 2K Epoxy antikorozní základ a na to klasickou 2K vrchní barvu, nebo s čím teď experimentuju na placce tj. antikorozní 2K PUR základ a na to vrchní 2K PUR barva..
A pokud byly tyto varianty na stole, tak čím v porovnání s nimi, zvítězila takto zvolená kombinace..
Ptám se, protože když už Alkyton, tak jestli nebylo uvažováno o dnes klasické kombinaci 2K Epoxy antikorozní základ a na to klasickou 2K vrchní barvu, nebo s čím teď experimentuju na placce tj. antikorozní 2K PUR základ a na to vrchní 2K PUR barva..
A pokud byly tyto varianty na stole, tak čím v porovnání s nimi, zvítězila takto zvolená kombinace..
VW 1200 84´Ostermann speedster
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
To není otázka na mne ale spíš majitele.
Nezapomeň, že barva byla použita jen na vnitřek tunelu.
Tunel bude po dokončení ještě pečlivě vyvoskován.
Až bude celý podvozek hotov, tak bude nastříkán jinou odolnější barvou. Možná tou co jsi zmínil. Ale má to ještě čas.
Nezapomeň, že barva byla použita jen na vnitřek tunelu.
Tunel bude po dokončení ještě pečlivě vyvoskován.
Až bude celý podvozek hotov, tak bude nastříkán jinou odolnější barvou. Možná tou co jsi zmínil. Ale má to ještě čas.
Co přijde dál???
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
o.k. majitel má vždy poslední slovo..
Jen mě zajímalo, jestli to je nějaka speciální osvědčená kombinace, která mě doposud minula..
Budu pozorně sledovat dál..
Jen mě zajímalo, jestli to je nějaka speciální osvědčená kombinace, která mě doposud minula..
Budu pozorně sledovat dál..
VW 1200 84´Ostermann speedster
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
VW Buggy 68´
VW 1500 67´ Dědek
VW 1200 65´ Dědek- zraje na dvorku
VW 1200 56´ Oválek - finishing
- SO 545
- vw pozitiv
- Příspěvky: 4893
- Registrován: 27 říj 2004
- Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
- Kontaktovat uživatele:
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
skoda ze nieste blizsie.
Pomohol by som vam s kataforezou.
Takto spraveny podvozok do kataforezy + uzatvaraci plech a potom to uzavriet bola by to bomba.
Netvrdim ze toto je zle len velmi pracne...
Pomohol by som vam s kataforezou.
Takto spraveny podvozok do kataforezy + uzatvaraci plech a potom to uzavriet bola by to bomba.
Netvrdim ze toto je zle len velmi pracne...
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž
Re: Oprava podvozku Brouk 1950
No já bych kataforézu upřednostnil. Výhody jsou naprosto jasné. Nicméně je to ekonomické rozhodnutí.
Pracné to je ale i tak to jde bez problémů a věřím, že dostatečně kvalitní.
Pracné to je ale i tak to jde bez problémů a věřím, že dostatečně kvalitní.
Co přijde dál???