TT681 píše:Předpokládal jsem, že na dálkové by mohla být menší kontrolka, protože za tmy bohatě stačí.
Kaďour ještě není, bude to skládačka, ale provedením to chci do roku 43 ještě v té tmavé barvě.
Takový Topic .. třeba v Projektech.. si myslím by hezky oživil stojaté vody tady našeho fóra... ikdyž by jen zmiňovaná skládačka... KDF
No je vidět,že nejsi autoelektrikář,stačí více ampér,pár spečených drátů a ten debilní plast sice nezačne hořet plamenem ale ztrouchniví to a vypálí se
kontakty přepínačů a je po ní.Do Kdf patřila bojová hranatá.Ty oválné se dávaly z nouze protože ještě před válkou bylo vyrobeno 25 000 plastů do brouků,který se přestal vyrábět,takže se musely využít..Plno lidí dělá prasácky kdf mají auto nad 25 000ks a cpou tam oválné palubky protože ji náhodou mají anebo dělají šedivého s hranatou tudíž paskvily. PS kdyby ti tam prskli panzerfaust tak bys asi letěl a hořel hlavně ty
Dělám si z toho tak trochu prdel, vím, co všechno se na elektřině může podělat a jak snadno, akorát se tomu profesně nevěnuju zrovna na autech, ale na kolejových vozidlech.
Skládačka je skládačka. Prostě bude podvozek poskládaný z existujících válečných dílů (asi kromě shnilé plechařiny), originál válečný motor a kastle 100 % novostavba a do toho bižuterie, jakou se podaří sehnat, takže něco originál, něco třeba mladšího data ale shodné a něco repliky.
No a vyražené číslo vepředu na podvozku na kladivu se nedochovalo ? Člověk by se měl aspoň čeho držet. Podvozky se vepředu u brzd a vzadu u vývodu lanek taky docela lišily..Štítek u řadící páky to je asi utopie.