Solex 28 s ručním sytičem

Pro majitele a příznivce klasických VW do roku výroby 1967. VW coby veterán, v původním, nebo dobově odpovídajícím stavu.
Uživatelský avatar
axoun
Der Österreicher a Pán Hřejivého archivu
Příspěvky: 2776
Registrován: 19 srp 2004
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod axoun » 28 úno 2005

Robi píše:Abych zmírnil vaše utrpení,tak ten půleňák je jen zadní výřez okna a mřížkování


taxe mi ulevilo...

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 01 bře 2005

soo:

první verze od 1.10.52 do 31.8.54 (25k motory)
druhá verze na 30 k motorech od 31.8.54 (+-, do vyčerpání zásob...)do 1.8.60. na sociálech pak pozitivně ještě v roce 62(!)

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

krasavec nicht wahr?
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Robi
Příspěvky: 38
Registrován: 27 úno 2005
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Robi » 01 bře 2005

Paráda, to je přesně ono!!! Holt víš, kde hledat. Mockrát díky.Jsem vděčný za to, že toto fórum existuje, jináč bych byl už víckrát v prdeli :D

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 06 bře 2005

Hele fajnšmekři, už jste někdy viděli Solex 28PCI, dovybavenej elektromagnetickým odpojovačem paliva? (ten byl standardně až od roku ´65 na typu 30PICT-1). Vypadá to na dílenskou záležitost a odpojovač je 6V, jak to vypadá...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Robi
Příspěvky: 38
Registrován: 27 úno 2005
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Robi » 06 bře 2005

neznám, buď konkrétnější,slyším to poprvé!

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 06 bře 2005

já to zas vidim poprvý. Zkrátka elektromagnetickej odpojovač paliva při vypnutým zapalování blokuje přívod paliva do difuzoru a tím přeplavení motoru. No a tenhle odpojovač se sériově montoval cca. od roku ´65 a přede mnou teď leží na stole karburátor PCI28, cirka z roku 56-57, kterej je dovybavenej tímhle odpojovačem. Je to taková cívečka s jehlovým ventilem, kterej má na konci "hříbek", kterým dosedá a těsní do svého sedla.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4381
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod SO 545 » 07 bře 2005

Tak to sa museli vyrába? nejak súčasne s tými bez odpojovača.
Môj je z roku 58 a nič táké nemá :roll: .

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12757
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 07 bře 2005

toz ja nekde ten ventil s hribkem mam
ale na jakym to bylo karburatoru si uz nepamatuju

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 07 bře 2005

Herbie píše:toz ja nekde ten ventil s hribkem mam
ale na jakym to bylo karburatoru si uz nepamatuju


ale joo "hříbek" je na každým odpojovači, já to jen vysvětluju Robimu pro názornost..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Herbie
zlej moderátor
Příspěvky: 12757
Registrován: 18 led 2003
Bydliště: Praha

Příspěvekod Herbie » 07 bře 2005

aha, no ja mam v ostatni odpojovace (elmag ventil bez hribku) se zakoncenim s derovanou trubickou

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19219
Registrován: 02 led 2003

Příspěvekod Pětišroub » 07 bře 2005

aha :shock:
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3685
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Příspěvekod john » 07 bře 2005

To 5S :
venoval som sa trochu literature,a zistil som,ze Pict 30 ma solenoid kombinovany s Pilot jet,co umoznuje instalaciu do 28.PICT 30-3 a 30-4
maju solenoid s trochu inou funkciou / aj ina poloha /,pracuje viac s volnobeznym systemom.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12078
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Solex 28 s ručním sytičem

Příspěvekod Sam » 25 dub 2011

Nakopneme tento topik z roku 2005 a to fotografií z jedné repa dílny kterou jsem čistě náhodou našel na Sambě.
Prosím karburátor z pozice C9 a rozdělovač ze sektoru B , řada 1, druhý z prava.
Přílohy
3325453.jpg
3325453.jpg (56.78 KiB) Zobrazeno 5018 x
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
okrasa
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 493
Registrován: 20 úno 2005
Bydliště: Teplice

Re: Solex 28 s ručním sytičem

Příspěvekod okrasa » 25 dub 2011

Sam píše:Nakopneme tento topik z roku 2005 a to fotografií z jedné repa dílny kterou jsem čistě náhodou našel na Sambě.
Prosím karburátor z pozice C9 a rozdělovač ze sektoru B , řada 1, druhý z prava.

ja bych zase moc rad ten az uplně vzadu,ale myslím že už je u Jirky Vavry ve schwimu.. :(
Přílohy
321639.jpg
321639.jpg (48.74 KiB) Zobrazeno 5005 x
engine specialist

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12078
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: Solex 28 s ručním sytičem

Příspěvekod Sam » 25 dub 2011

Jojo, má ho tam :)

PS: Já věděl, že mne v tom nenecháte. Nemohu si pomoct, ale tyto obrázky /skoro jako ze sériové výroby/ mne vždy zaručeně rozklepají kolena.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)


Zpět na “klasické VWozy 1938-1966”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host