Stránka 2 z 2

Re: KdF Typ 60 1943

Napsal: 29 led 2013
od OB
yahoďák píše:mustr máš :)
al epokud to někdo vyrábí v přijatelné kvalitě, tak to nemá smysl řešit

Jo, ještě ses nevyjádřil k provedení kabelů ..korektní nebo ne?
Ta kabely na které se mne ptáš vypadají na té jedné jediné fotce podezřele. Uznávám. Ale viděl jsem v KdF Brouku původní kabeláž, sic to byl jen 1944 a také jsem tyto viděl in natura. Jsou v pořádku, ačkoliv to na té fotce nevypadá. Jsou to kvalitní kabely, nově vyrobené v Německu. To znamená barevné a opletené. Černé plastové bužírky jsou také v pořádku. Stačí toto vysvětlení???
Jo Andy jak dlouho se známe, aby jsi věděl, že sklep v dílně nemám. Mám tam totiž protiatomový kryt a tam nikoho nepouštím!!!! :wink:

Re: KdF Typ 60 1943

Napsal: 29 led 2013
od OB
Kucí, jdu spát. Zítra můžeme pokračovat.
Krása, alespoň vím o čem se mi dneska bude zdát :P

Re: KdF Typ 60 1943

Napsal: 29 led 2013
od yahoďák
stačí o veliký

Re: KdF Typ 60 1943

Napsal: 29 led 2013
od Sam
yahoďák píše:mustr máš :)
al epokud to někdo vyrábí v přijatelné kvalitě, tak to nemá smysl řešit

Jo, ještě ses nevyjádřil k provedení kabelů ..korektní nebo ne?
Opředené kabely mám i na svém 1950. Takže nee. Je ale nutné opravdu zdůraznit, že to není nově zrenovovaný vůz a repliky, nejen na KDF, jsou lepší a lepší. A co se týče replik všeobecně. Kdyby měl majitel originál, asi by ho tam dal. Jsou ale věci, které k prodeji ze celý život nanajdete v originálu. Má kvůli tomu zůstat stát auto nedokončené? Nesmysl. Dáte tam repliku a případně ji po čase vyměníte.

Update: než jsem to doklepal, tak se již vše řeklo. Tak snad jen zmínka o replikách :D

Re: KdF Typ 60 1943

Napsal: 30 led 2013
od Křemílek
Pokud jde o kabely, je to myslím docela problém. Měl jsem v Kaďourovi (jaro 44) původní kabeláž, ale nejsem si vůbec jistý, že o 14dní později dávali to samé. Byly to turbulentní doby, výpadky různých dodavatelů kvůli náletům, nedostatku materiálu, atd. A ke konci války se to zhoršovalo. Asi tam dali to, co jejich nákupčí v Německu (Evropě) zrovna sehnali. Ono to bylo i v první polovině války- např. klaksony, nebo motorky stěračů u Kaďoura. Asi se dá jen zhruba určit, jakým materiálem (v případě kabelů) neudělá člověk chybu.
Jinak - Kaďour je dávno pryč. Po delší pauze jsem se pak reinkarnoval jako broukař.

Re: KdF Typ 60 1943

Napsal: 30 led 2013
od Pětišroub
A co nějaké fotky z rodinného archivu Křemílku, byly by?

Re: KdF Typ 60 1943

Napsal: 30 led 2013
od Křemílek
Fotil jsem velice málo, něco ale určitě vyhrabu. Bude to nějakou dobu trvat.

Re: KdF Typ 60 1943

Napsal: 30 led 2013
od Pětišroub
to bych byl rád a určitě nejen já..

Re: KdF Typ 60 1943

Napsal: 30 led 2013
od OB
Naprosto souhlasím s Křemílkem je to přesně tak jak píše. Nicméně v roce 1943 byl ještě KdF typ 60 takoého něco jako hogofogo. Tudíž, když to bylo možné, používali původně navržený materiál a ne žádný ersatzmaterial. Ten většinou nebo bohužel rvali do 82 a 166.

Jo Křemílku, určitě pošli fotky. Rád se také podívám.

Re: KdF Typ 60 1943

Napsal: 30 led 2013
od Sam
Já bych se přimlouval k nějaké veselé historce s provozem KDF na českých silnicích. Jistě se Křemílku historkami jen hemžíš. :D

Re: KdF Typ 60 1943

Napsal: 30 led 2013
od Andy
Tak tak Kremilku, fotky =D> fotky =D> fotky =D>

Re: KdF Typ 60 1943

Napsal: 15 úno 2013
od pulenejksicht
pokud v inzerci píšou tohle a je to pravda :

It is fresh off a complete restoration in Poland at the hands of one of the World's foremost authorities and restorers of KDF Beetles.

tak je to určitě udělaný Jackem ..což je jeden z největších odborníků na válečný vwčka .. a je to jedna ruka s Grundmanama z Hesiše :wink:

http://www.ww2vw.com/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

samo na tom bude navešeno spousta replikových dílů protože komplet originál by to byl projekt na celej život a nezaplatitelný že :wink: