VINTAGE TACHOMETRY
Re: VINTAGE TACHOMETRY
Nevíte někdo co znamenají ty červené čárky-dolní 50,horní 80 a dolní 90? Je to tacho s datumem 2/49. Ty tři symboly pro první tři rychlosti samozřejmě vím
- martin_100
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 01 srp 2007
- Bydliště: Rybnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE TACHOMETRY
Podle mě vnitřní značí řazení 1 2 3 4 a vnější rychlost 50 a 90
Určitě to bude domohomo úprava nejspíš pro nějakou začatečnici
Určitě to bude domohomo úprava nejspíš pro nějakou začatečnici
Re: VINTAGE TACHOMETRY
Přesně, je to domalovaný, buď to co říká Martin, nebo možná autoškola...martin_100 píše:Určitě to bude domohomo úprava nejspíš pro nějakou začatečnici
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE TACHOMETRY
v roce 1949 se značení řazení rychlostí na ciferníky tachometru nedělalo takže jde o domácí kutilství. Tedy buď autor chtěl napodobit tachometry z roku 51 a jen zmotal označení řazení (ani jedna z pěti čárek nesedí rychlosti kdy by se mělo s brezelem řadit) nebo to byl tuner/závodník a naopak přesně věděl co dělá a označil si důležité body pro svou trať.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE TACHOMETRY
Tak asi 50 dole je max rychlost v obci,90 dole je max rychlost mimo obec,ale ta 80ka, že by se neměla přetáčet 4.rychlost?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE TACHOMETRY
Rochussi, nechci ti odporovat, protože co se týče historie, jsi velice znalý. Zde si ale myslím, že se mýlíš. Před válkou se jezdilo 60,za války pak 40km/h , po válce se jezdilo bez omezení i ve městech a to snad do dob než vznikl první dědek, pak se rychlost snížila na 50km ale jinak mimo město jsi mohl jezdit co to dá snad až do sedmdesátých let.rochuss píše:Tak asi 50 dole je max rychlost v obci,90 dole je max rychlost mimo obec,ale ta 80ka, že by se neměla přetáčet 4.rychlost?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE TACHOMETRY
Tak rychlost 50 v obci se snížila od 1950,(podle jiného článku od 1957) to vysvetluje tu dol.50.a na rychlost 100 mimo obec se přešlo od 1972,to by vysvetlovalo tu dol.90.Ale furt me mate ta čárka u 80ky.Na 1.str.dole (i jinde)je pár tacho s čárkou u 80ky.Proč? Když vyšší rychlost už nebyla.Že by ekonomická jízda?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE TACHOMETRY
No, jestli někdo drandil 49kou brezelem v roce 1970... a ještě si kvůli tomu rozebírat tachometr a hledat tu správnou červenou fixu... no nevím
Když prolistuji příručku pro 49ku, tak čísla rychlostí se nápadně shodují s rychlostí zajíždění motoru na první až čtvrtý stupeň. Ale jak jsem již psal, jde o označení podomácku dělané, pouze autor věděl proč si tam ty značky dělal.
Když prolistuji příručku pro 49ku, tak čísla rychlostí se nápadně shodují s rychlostí zajíždění motoru na první až čtvrtý stupeň. Ale jak jsem již psal, jde o označení podomácku dělané, pouze autor věděl proč si tam ty značky dělal.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE TACHOMETRY
Ale tak 20 let plno brouků vydrželo jezdit když jezdí ješte dneska .A logicky mezi 1950-1970 by tomu odpovídala ta 90ka.A asi si tam nejaký pečlivka namaloval zajíždecí rychlosti.A na str.1 dole ty tacho mají tedy také značené zajíždecí rychlosti taky je tam myslím 4ka na 80ce?
- liba
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1027
- Registrován: 08 srp 2010
- Bydliště: Black Village u Vodňan
Re: VINTAGE TACHOMETRY
Mě by to dávalo smysl když bude namontován závěs a něco táhne
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE TACHOMETRY
Důkaz misto slipů. Za povšimnutí stojí ake poslední věta. To jsem nikde neviděl
Jde o rok 1948
Jde o rok 1948
- Přílohy
-
- 15780770290427584184967740689357.jpg (446.13 KiB) Zobrazeno 4636 x
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE TACHOMETRY
Třeba se ještě nějaký nezajetý s tou zarážou najde
Re: VINTAGE TACHOMETRY
Takže to byly asi amatérsky namalované zajíždecí rychlosti.Bohužel v bodě 5, kromě té tabulky rozumím asi tak deseti slovům.Možná,že je ta 80ka i ekonomická rychlost.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE TACHOMETRY
Entschuldigung. Da ist Deutsche instruktionen.
- Přílohy
-
- 20200104_125227.jpg (362.16 KiB) Zobrazeno 4508 x
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE TACHOMETRY
Překlad anglické verze:
Během prvních 500 km záběhu nesešlapujte pedál plynu více než do čtvrtiny jeho zdvihu. V žádném případě nesmí být překročena rychlost udávaná tabulkou.
Při jízdě do stoupání je nutno dbát, aby nebylo užíváno větší než čtvrtinové, po 500 km větší než poloviční zrychlení (plyn). Nepřetěžujte motor, řaďte nižší stupeň co nejdříve.
Nastavitelný doraz připojený k plynovému pedálu v období záběhu může být seřizován nebo odebrán pouze autorizovanými mechaniky.
Během prvních 500 km záběhu nesešlapujte pedál plynu více než do čtvrtiny jeho zdvihu. V žádném případě nesmí být překročena rychlost udávaná tabulkou.
Při jízdě do stoupání je nutno dbát, aby nebylo užíváno větší než čtvrtinové, po 500 km větší než poloviční zrychlení (plyn). Nepřetěžujte motor, řaďte nižší stupeň co nejdříve.
Nastavitelný doraz připojený k plynovému pedálu v období záběhu může být seřizován nebo odebrán pouze autorizovanými mechaniky.
Re: VINTAGE TACHOMETRY
Tanke,tanke,tak už je to ve dvou řečích,kterým rozumím.Je to docela pomalá fuška zajet nový motor.Tak doufám,že až budu zajíždet dle čárek na tacho,že mě nejaký z těch bláznů zezadu nesestřelí
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE TACHOMETRY
Jako Mauserem ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: VINTAGE TACHOMETRY
Ano Mauserem,bude to nový nemecký elektromobil,zkrátka něco jako americká Tesla,ale samozřejmě lepší.Zrychlení 3,0 sekundy na 100km
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7223
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: VINTAGE TACHOMETRY
Když už mě dnes alzo vyhnal do garáže ,tak jsem na tachometru z typu 181 rok 73 viděl tenhle snad předřadný odpor ukostření.
Na co to konkrétně je?
Napadá mě ještě rušička proti ruským radarům
Na co to konkrétně je?
Napadá mě ještě rušička proti ruským radarům
Vwase nocni sichta...
- lišák
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5286
- Registrován: 08 bře 2003
- Bydliště: ResselStadt
- Kontaktovat uživatele:
Re: VINTAGE TACHOMETRY
To je u nebrouka také, ale inteligentněji přidělané. Někde jsem četl nebo slyšel, že to je kvůli tomu, aby se neklepala rafička palivoměru, ale možná je to jenom pověst.
Naposledy upravil(a) lišák dne 14 čer 2020, celkem upraveno 1 x.
Každý celek se skládá z detailů.