Geometrie přední nápravy dědek
Geometrie přední nápravy dědek
poradí někdo jak na to?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15178
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: Geometrie přední nápravy dědek
Dle mého se má geometrie takto:
Sbíhavost - Nastavuje se pomoci tyček řízení. Volant se dá do přímé polohy a změří se vzdálenost mezi hranami ráfků (při pohledu zhora) vpředu a vzadu. Sbíhavost by měla být 1-3mm na těchto vzdálenostech.
Záklon - V podstatě nelze moc nastavovat. Udává ho poloha nápravy vůči kladivu a pozice torzních tyčí. Doporučuji jen změřit a teprve když to bude hodně mimo vymýšlet jak na to.
Tabulkově by mělo být 2stupě a 30 minut s tolerancí +- 15 minut
Odklon/příklon se řeší pomocí podložek na čepech. Viz: http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 919&start=" onclick="window.open(this.href);return false;
Měl by být 0 stupňů 40 minut s tolerancí +- 30 minut.
Doufám že jsem na nic nezapomněl.
Sbíhavost - Nastavuje se pomoci tyček řízení. Volant se dá do přímé polohy a změří se vzdálenost mezi hranami ráfků (při pohledu zhora) vpředu a vzadu. Sbíhavost by měla být 1-3mm na těchto vzdálenostech.
Záklon - V podstatě nelze moc nastavovat. Udává ho poloha nápravy vůči kladivu a pozice torzních tyčí. Doporučuji jen změřit a teprve když to bude hodně mimo vymýšlet jak na to.
Tabulkově by mělo být 2stupě a 30 minut s tolerancí +- 15 minut
Odklon/příklon se řeší pomocí podložek na čepech. Viz: http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 919&start=" onclick="window.open(this.href);return false;
Měl by být 0 stupňů 40 minut s tolerancí +- 30 minut.
Doufám že jsem na nic nezapomněl.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: Geometrie přední nápravy dědek
díky pane SameSam píše:Dle mého se má geometrie takto:
Sbíhavost - Nastavuje se pomoci tyček řízení. Volant se dá do přímé polohy a změří se vzdálenost mezi hranami ráfků (při pohledu zhora) vpředu a vzadu. Sbíhavost by měla být 1-3mm na těchto vzdálenostech.
Záklon - V podstatě nelze moc nastavovat. Udává ho poloha nápravy vůči kladivu a pozice torzních tyčí. Doporučuji jen změřit a teprve když to bude hodně mimo vymýšlet jak na to.
Tabulkově by mělo být 2stupě a 30 minut s tolerancí +- 15 minut
Odklon/příklon se řeší pomocí podložek na čepech. Viz: http://www.flat4.org/forum/viewtopic.ph ... 919&start=" onclick="window.open(this.href);return false;
Měl by být 0 stupňů 40 minut s tolerancí +- 30 minut.
Doufám že jsem na nic nezapomněl.