http://www.youtube.com/watch?v=HemjbZRG9Bg" onclick="window.open(this.href);return false;prak píše:existuje z toho film, máme houdeeska píše:Zajimavy clanek ceskych borcu,kteri cestovali po Labi v roce 1968 z Prahy do Drazdan
KDF 128/166 -Schwimmwagen
- Pekař z Boščehrada
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 2497
- Registrován: 07 led 2006
- Bydliště: Pekárna v Boščehradu
Re: KDF 128/166 -Schwimmwagen
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: KDF 128/166 -Schwimmwagen
Tak jak s nima ze začátku pluje ten mahagonovej člun, tak ten mám
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: KDF 128/166 -Schwimmwagen
Strejda mi vyprávěl, že brzy po válce (kolem 48) utopili na Vltavě v Praze Troji Vodníka. Měli ho jako vozidlo v plachtřským klubu. Když ho sehnali, chybělo prej u něj nějaký těsnění někde vepředu u řízení. Improvizovaně ho nahradili a podnikli plavbu, ze který se vrátili bez auta. Prý tam najednou začalo téct- právě vepředu, pak bylo vody víc , pak vyskočili a snažili se ho držet za háky, což byla samozřejmě pitomost, no a pak to vzdali. Jestli ho pak vytáhli, si nepamatuje, navíc brzy potom emigroval.
Jediný těsnění, který mě napadá, je kolem volantový trubky, nechápu ,jak se mohlo poškodit, navíc je běžný broučí a mohli ho vzít z jakýhokoliv Kaďoura. Možná byl ale problém někde jinde, třeba to teklo kolem prostupu pro tachometr, nebo byla prostě díra v plechu.
Slyšel jsem už podobnejch příběhů spousty a myslím, že většinou jsou jen výplodem bujné fantazie pamětníků.
Okamžik pravdy nastává, když je příslušná vodní nádrž vypuštena a kde nic, tu nic. Dokonce i tu Vltavu v Troji jsem viděl skoro bez vody, když opravovali nějakej jez a navíc bylo suchý léto. Dalo se tam chodit po dně, přitom ale veprostřed byl pořad ještě tekoucí proud řeky - hloubku jsem nedokázal odhadnout. Nejspíš ho opravdu vytáhli.
Každopádně jsem přesvědčenej, že tohle se skutečně stalo, strejda je spolehlivej zdroj.
Jediný těsnění, který mě napadá, je kolem volantový trubky, nechápu ,jak se mohlo poškodit, navíc je běžný broučí a mohli ho vzít z jakýhokoliv Kaďoura. Možná byl ale problém někde jinde, třeba to teklo kolem prostupu pro tachometr, nebo byla prostě díra v plechu.
Slyšel jsem už podobnejch příběhů spousty a myslím, že většinou jsou jen výplodem bujné fantazie pamětníků.
Okamžik pravdy nastává, když je příslušná vodní nádrž vypuštena a kde nic, tu nic. Dokonce i tu Vltavu v Troji jsem viděl skoro bez vody, když opravovali nějakej jez a navíc bylo suchý léto. Dalo se tam chodit po dně, přitom ale veprostřed byl pořad ještě tekoucí proud řeky - hloubku jsem nedokázal odhadnout. Nejspíš ho opravdu vytáhli.
Každopádně jsem přesvědčenej, že tohle se skutečně stalo, strejda je spolehlivej zdroj.
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: KDF 128/166 -Schwimmwagen
Každý rok pluje měřící loď Valentýna, proměřuje hloubku, a hledá překážky, toho jména již třetí,i když po válce se to řešilo asi jinak nicméně pokud by ho nevytáhli oni, vytáhl by ho někdo jinej, tou dobou určitě přímo do Kovošrotu národní podnik
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 262
- Registrován: 06 pro 2012
- Bydliště: Praha
Re: KDF 128/166 -Schwimmwagen
Tak hlavně: sběratelská vášeň zatemňuje rozum. Napřiklad sběratelé "pásovejch motorek" by mohli vyprávět.Takže když slyšíš, že to tam bylo, tak ti to nedá, i když je samozřejmě jasný, že by to bylo napadrť. Taky to většinou už bylo vypuštěný v minulosti. Myslím, že do Kovošrotu by se s tím nikdo nevláčel, vraků bylo všude dost. Když byl tehdy v opravě ten jez, viděl jsem dno i u Libeňskýho ostrova. O tom jsem zase slyšel, že tam po válce prodávali vany Vodníků (karoserie), jako náhradní díly. Prej o ně ale nebyl zájem, každej chtěl celý auta.Tak jsem tam prohlížel dno, co kdyby tam něco skončilo. Pochpitelně tam nebylo nic . O kus dál ale byly potopený neuvěřitelý věci: motorovej člun i s motorem, docela velkej dopravní říční člun (nevím jak se to jmenuje), atd. Takže možnosti tu jsou, ne že ne .
Otázka jen zní: co pak s tou troskou?
Otázka jen zní: co pak s tou troskou?
Re: KDF 128/166 -Schwimmwagen
tak Grundmanni mají hotovo:
můžeme proti tomu protestovat, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak vše, co proti tomu můžeme dělat
můžeme proti tomu protestovat, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak vše, co proti tomu můžeme dělat
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: KDF 128/166 -Schwimmwagen
Moc krásný auto.
Viděl jsem ho těsně po laku. Lak byl ještě lepkavý.
Viděl jsem ho těsně po laku. Lak byl ještě lepkavý.
Co přijde dál???
Re: KDF 128/166 -Schwimmwagen
Ja taky ja taky, a vonel krasne. Byl jeste ve stavu "pouha vana". Jinak perfektni profesionalni prace.OB píše:Moc krásný auto.
Viděl jsem ho těsně po laku. Lak byl ještě lepkavý.
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: KDF 128/166 -Schwimmwagen
--to jim můžou stokrát říkat, nesahat, ale ne, voni tam musej nechat svůj otiskOB píše:Viděl jsem ho těsně po laku. Lak byl ještě lepkavý.
a teď vážně: co to je za ty červený a zelený světla na boku šikmo nasměrovaný? evokuje mi to poziční světla u letadla
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: KDF 128/166 -Schwimmwagen
Hele to má každá slušná loď, prostě poziční světla, zelený na pravoboku,červený na levoboku, a bílý na stěžni (teda jako vážně jsou to poziční světla , dá se podle nich dost přesně určit směr plavby pro okolní plavidla)
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
- yahoďák
- atrakce fóra flat4.org
- Příspěvky: 8946
- Registrován: 03 zář 2003
- Bydliště: východně od stověžaté
Re: KDF 128/166 -Schwimmwagen
takže fakt poziční světla...netušil jsem, že to loďky mají taky a bál se to říct
Potom tedy ovšem řidič Schwimmwagenu musí být krom Řidičského průkazu i držitelem Průkazu vůdce malého plavidla.
Potom tedy ovšem řidič Schwimmwagenu musí být krom Řidičského průkazu i držitelem Průkazu vůdce malého plavidla.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: KDF 128/166 -Schwimmwagen
V tomto případě stačil jen průkaz Vůdce.yahoďák píše:takže fakt poziční světla...netušil jsem, že to loďky mají taky a bál se to říct
Potom tedy ovšem řidič Schwimmwagenu musí být krom Řidičského průkazu i držitelem Průkazu vůdce malého plavidla.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- maxmax
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 5044
- Registrován: 25 pro 2007
- Bydliště: Praha 8 a5
- Kontaktovat uživatele:
Re: KDF 128/166 -Schwimmwagen
U nás zcela určítě, výkon více než 5 koní, a jestli má přes tunu ???yahoďák píše:takže fakt poziční světla...netušil jsem, že to loďky mají taky a bál se to říct
Potom tedy ovšem řidič Schwimmwagenu musí být krom Řidičského průkazu i držitelem Průkazu vůdce malého plavidla.
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než VW říditi:
Re: KDF 128/166 -Schwimmwagen
Pár fotek jednoho zčásti v pův.barvě a z části patinovaného Schwimmwagena ze srazu na Wolfgangsee u Salzburgu.
Re: KDF 128/166 -Schwimmwagen
VW Schwimmwagen Type 166/5, fitted Snow-Rollers with “deep-treaded” drum-type wheel-extensions
Kdo umí ten umí,kdo neumí...ten platí.
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15200
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: KDF 128/166 -Schwimmwagen
To bude fotomontáž. Schwimm s takovýmto kvérem by se převrátil na zadní nebo by se mu při první ráně roztrhla vana.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7226
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: KDF 128/166 -Schwimmwagen
Si nemyslim ,zadni kola ma zalite v betonuSam píše:To bude fotomontáž. Schwimm s takovýmto kvérem by se převrátil na zadní nebo by se mu při první ráně roztrhla vana.
Vwase nocni sichta...
-
- zasloužilý harcovník fóra flat4.org
- Příspěvky: 331
- Registrován: 29 lis 2014
- Bydliště: Josefův Důl
Re: KDF 128/166 -Schwimmwagen
Pár suchých techn. dat k Flak 38 Gebirgs-to nejlehčí provedení ....
2 cm Gebirgsflak 38
Ráže mm 20
Délka hlavně ráží 113
Délka hlavně mm 2.250
Hmotnost v bojovém postavení kg 276
Hmotnost během přepravy kg 315
Maximální odměr ° 90
Maximální náměr ° 360
Dostřel dálkový m 4.800
Dostřel výškový m 3.700
Dostřel výškový - účinný m 2.200
Rychlost střelby teoretická ran/min 480
Rychlost střelby praktická ran/min 220
dickholmer 62" druhá reinkarnace, po 20ti letech do stejný řeky ...