VIN-(Vehicle Identification Number)pro Ponorky
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
VIN-(Vehicle Identification Number)pro Ponorky
A protoze se nam Norky zacinaji rychle mnozit a ne kazdy vi jak rozlustit a najit vyrobni tabulky,
tak je na case dat nejake informace
Prvnich par mesicu vyroby se vyrobni stitek nachazel na stene za motorem uprostred nahore,ale jen
par mesicu do te doby nez se zmenilo umisteni rezervniho kola,kdy byl stitek posunut na pravou stranu vice dolu.
Obsahoval informace modelu(21A,24G,2/21...),obsah motoru,c.podvozku,max zatizeni,do roku 54 i rok vyroby.
Certifikace topeni od cervence 56,od ledna 59 bylo zruseno predcisli 2 a zustalo jen oznaceni modelu(21,22....)
V listopadu 63 se VIN prestehoval do kabiny na levou stranu vzduchove ventilace a zmenila se informace o c.podvozku,
kdy bylo po leta na plechu vedle motoru po prave strane k baterii.V rijnu 58 pribylo M-Plate za sedacku spolujezdce
a udaval se ple cislo modelu,specifikace vozu obsahujici ridicovu pozici a stranu nakladacich dveri,datum vyroby
a specialni zarizeni,barvu vozu(pripadne obe barvy),calouneni a tapecirunk.
VIN cislo:nebudu se rozepisovt do r 58,kde je stejne dnes malo prvdepodobne takovy vuz zakoupit+informace jso
i tak jen zakladni.
Na tabulce pridelane na ventilaci mame tyto informace:Jmeno vyrobce
Typ vozu (uzivam moje tabulky)21=furgon(panelwagen) a dal plne VIN cislo,tedy to co zajima policistu na ulici,
na DI a technika na STK.Cele cislo 215068375,kde prvni je dve 21 cisla znaci model(typ),nasleduje jedno c.coz
je modelovy rok 5=1965,ale neni to rok vyroby!!Vyroba probehla v r.64,posledni sesticisli 068375 znaci cislo podvozku
Dalsi radek oznacuje typ topeni 2/225A a jeho certifikaci
Nasleduje hmotnost,povolene zatizeni a hmotnost tazneho privesu(vleku)
tak je na case dat nejake informace
Prvnich par mesicu vyroby se vyrobni stitek nachazel na stene za motorem uprostred nahore,ale jen
par mesicu do te doby nez se zmenilo umisteni rezervniho kola,kdy byl stitek posunut na pravou stranu vice dolu.
Obsahoval informace modelu(21A,24G,2/21...),obsah motoru,c.podvozku,max zatizeni,do roku 54 i rok vyroby.
Certifikace topeni od cervence 56,od ledna 59 bylo zruseno predcisli 2 a zustalo jen oznaceni modelu(21,22....)
V listopadu 63 se VIN prestehoval do kabiny na levou stranu vzduchove ventilace a zmenila se informace o c.podvozku,
kdy bylo po leta na plechu vedle motoru po prave strane k baterii.V rijnu 58 pribylo M-Plate za sedacku spolujezdce
a udaval se ple cislo modelu,specifikace vozu obsahujici ridicovu pozici a stranu nakladacich dveri,datum vyroby
a specialni zarizeni,barvu vozu(pripadne obe barvy),calouneni a tapecirunk.
VIN cislo:nebudu se rozepisovt do r 58,kde je stejne dnes malo prvdepodobne takovy vuz zakoupit+informace jso
i tak jen zakladni.
Na tabulce pridelane na ventilaci mame tyto informace:Jmeno vyrobce
Typ vozu (uzivam moje tabulky)21=furgon(panelwagen) a dal plne VIN cislo,tedy to co zajima policistu na ulici,
na DI a technika na STK.Cele cislo 215068375,kde prvni je dve 21 cisla znaci model(typ),nasleduje jedno c.coz
je modelovy rok 5=1965,ale neni to rok vyroby!!Vyroba probehla v r.64,posledni sesticisli 068375 znaci cislo podvozku
Dalsi radek oznacuje typ topeni 2/225A a jeho certifikaci
Nasleduje hmotnost,povolene zatizeni a hmotnost tazneho privesu(vleku)
Vwase nocni sichta...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: VIN-(Vehicle Identification Number)pro Ponorky
Do r.63 bylo na M-plate v levem hornim rohu 5 cisel s presnym datumem vyroby:den/mesic/rok
Po r.63 se zmenilo na tri cisla:prvni 2 den a treti mesic+od rijna do prosince pismeno O,N,D.Neni zde rok,
ten je na zacatku v pravem spodnim rohu a na VIN a opet c.5 je modelovy rok(moje VIN)tzn.,ze byl
vyroben1.12(D-december)1964
Druha radka je serie trojcisli,kde kazda skupina cisel znaci vyrobcem montovane prislusenstvi.Mohou zde
byt prislusenstvi pro export,nebo specialni zakazku od dealera ci zakaznika.Nektere vozy zde nemaji zadne
cislice,coz znamena,ze se jedna o zakladni model.
425 bezp.pasy+uchytne body
002 nevim-nemohu nalezt,ale myslim si,ze to bude neco s vzduch filtrem motoru
025 6 oken+US narazniky
043 vuz splnuje svicarske regule
116 bez ventilace v nakladovem prostoru-coz znamena,ze dealer nechtel ventilaci z duvodu na nejakou prestavbu,
v mem pripade na EZ-camper
Posledni rada zacina pismeny,ktere oznacuji misto cilove stanice(exportu) US=USA-Seattle(pro USA 25+2oznaceni),
bez oznaceni znamena,ze byl vyroben pro Nemecko.Oznaceni TE a UT znamenalo pouziti v Nemecku s pozdejsim exportem do USA
a jednalo se o sluzebni vozy pouzivane americkou vladou v Nemecku.
Dalsi serie 4 cisel je:prvni 3=plne oznaceni modelu 211 panelwagen,rizeni na levo a nakladaci dvere na pravo,posledni cislo
1,2 nebo 3ptri k finisu barvy
1=zakladova barva
2=acetonova
3=olejova
Treti skupina oznacuje barvu vozu v dvojcislicch zacinaji pro vrsek 38,dale pro spodek 38(velvet green),coz znci,ze vuz byl
v jedne barve a posledni 2 cisla znaci polstrovani a z jakeho materialu
Posledni je cislo podvozku zacinajici modelovym rokem
Po r.63 se zmenilo na tri cisla:prvni 2 den a treti mesic+od rijna do prosince pismeno O,N,D.Neni zde rok,
ten je na zacatku v pravem spodnim rohu a na VIN a opet c.5 je modelovy rok(moje VIN)tzn.,ze byl
vyroben1.12(D-december)1964
Druha radka je serie trojcisli,kde kazda skupina cisel znaci vyrobcem montovane prislusenstvi.Mohou zde
byt prislusenstvi pro export,nebo specialni zakazku od dealera ci zakaznika.Nektere vozy zde nemaji zadne
cislice,coz znamena,ze se jedna o zakladni model.
425 bezp.pasy+uchytne body
002 nevim-nemohu nalezt,ale myslim si,ze to bude neco s vzduch filtrem motoru
025 6 oken+US narazniky
043 vuz splnuje svicarske regule
116 bez ventilace v nakladovem prostoru-coz znamena,ze dealer nechtel ventilaci z duvodu na nejakou prestavbu,
v mem pripade na EZ-camper
Posledni rada zacina pismeny,ktere oznacuji misto cilove stanice(exportu) US=USA-Seattle(pro USA 25+2oznaceni),
bez oznaceni znamena,ze byl vyroben pro Nemecko.Oznaceni TE a UT znamenalo pouziti v Nemecku s pozdejsim exportem do USA
a jednalo se o sluzebni vozy pouzivane americkou vladou v Nemecku.
Dalsi serie 4 cisel je:prvni 3=plne oznaceni modelu 211 panelwagen,rizeni na levo a nakladaci dvere na pravo,posledni cislo
1,2 nebo 3ptri k finisu barvy
1=zakladova barva
2=acetonova
3=olejova
Treti skupina oznacuje barvu vozu v dvojcislicch zacinaji pro vrsek 38,dale pro spodek 38(velvet green),coz znci,ze vuz byl
v jedne barve a posledni 2 cisla znaci polstrovani a z jakeho materialu
Posledni je cislo podvozku zacinajici modelovym rokem
Vwase nocni sichta...
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: VIN-(Vehicle Identification Number)pro Ponorky
dik za zasluznou cinnost
jdeme frflat na flat ...
- udeeska
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 31 led 2009
- Bydliště: Usti n.L.-Seattle WA
Re: VIN-(Vehicle Identification Number)pro Ponorky
Tak to je prvni pozitivum co vidim z Tve strany jen tak dal...
A pridavam starsi provedeni meho valniku,kde je VIN na pravo od motoru a M-Plate za sedackou na strane spolujezdce.
Na VIN je pouze Typ a cislo podvozku=VIN,kdezto na M-Plate je nahore plne datum vyroby 26 02 2 (26.2.1962),tedy zadny modelovy rok,
ale presna informace datumu vyroby.V prostrednim radku jsou:
362 Severoamericky export pod ktery patri tato cisla:025 6 oken+US narazniky
020 ukazatel rychlosti v milich
024 v prednich svetlech velka parobola,coby jedna velka zarovka(zarovka se nemeni
meni se cela parabola)
090 vrstvene predni sklo(export)
176-precnivajici casti pres karoserii(valnik-single+double cab)
620 12V el.system(standart od 66)
070 plachta+ram plachty
071 zamykaci dvere nakl prostoru(spodni ulozny prostor)
195 seriditelna operka sedacky-lavice
V posledni radce mame: UN export do USA-New York,261 pick-up single cab rizeni na levo+zamky nakladacich dveri,barva v pismenech,tady
BLUE coz znaci Dove Blue(holubicci modra) a k tomu automaticky patri sede calouneni s kozenkovou lavici a posledni cislo je c.podvozku.
Jestli nekdo necemu nerozumite,tak se ptejte teda
A pridavam starsi provedeni meho valniku,kde je VIN na pravo od motoru a M-Plate za sedackou na strane spolujezdce.
Na VIN je pouze Typ a cislo podvozku=VIN,kdezto na M-Plate je nahore plne datum vyroby 26 02 2 (26.2.1962),tedy zadny modelovy rok,
ale presna informace datumu vyroby.V prostrednim radku jsou:
362 Severoamericky export pod ktery patri tato cisla:025 6 oken+US narazniky
020 ukazatel rychlosti v milich
024 v prednich svetlech velka parobola,coby jedna velka zarovka(zarovka se nemeni
meni se cela parabola)
090 vrstvene predni sklo(export)
176-precnivajici casti pres karoserii(valnik-single+double cab)
620 12V el.system(standart od 66)
070 plachta+ram plachty
071 zamykaci dvere nakl prostoru(spodni ulozny prostor)
195 seriditelna operka sedacky-lavice
V posledni radce mame: UN export do USA-New York,261 pick-up single cab rizeni na levo+zamky nakladacich dveri,barva v pismenech,tady
BLUE coz znaci Dove Blue(holubicci modra) a k tomu automaticky patri sede calouneni s kozenkovou lavici a posledni cislo je c.podvozku.
Jestli nekdo necemu nerozumite,tak se ptejte teda
Vwase nocni sichta...
Re: VIN-(Vehicle Identification Number)pro Ponorky
Zdar borci,
přišla doba, kdy jsem začal pořádně luštit, co že to mám vlastně za vůz ve stodole a když chci navštívit stránky www.vw-mplate.com , tak smůla, stránka nedostupná. Nevíte, jestli to už dlouhodobě nefunguje a jestli je nějaká jiná, kde jen vyplníte čísla do formuláře a vyskočí protokol??
přišla doba, kdy jsem začal pořádně luštit, co že to mám vlastně za vůz ve stodole a když chci navštívit stránky www.vw-mplate.com , tak smůla, stránka nedostupná. Nevíte, jestli to už dlouhodobě nefunguje a jestli je nějaká jiná, kde jen vyplníte čísla do formuláře a vyskočí protokol??
Re: VIN-(Vehicle Identification Number)pro Ponorky
nefunguje dlouho, není, takže už jen manuálně: https://www.thesamba.com/vw/archives/info/mcodest2.php
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: VIN-(Vehicle Identification Number)pro Ponorky
Toho jsem se obával. Tak nic, dík za info, zajdu na půdu oprášit starou dobrou Enigmu a jdu dešifrovat...Pětišroub píše:nefunguje dlouho...
Re: VIN-(Vehicle Identification Number)pro Ponorky
pro lenochy a bohatce se da z VW muzea objednat certifikat, kde je na zaklade VINu vypsan i seznam mkodu pro dane vozidlo. https://www.volkswagen-classic-parts.de ... ikate.htmlvenca101 píše:Toho jsem se obával. Tak nic, dík za info, zajdu na půdu oprášit starou dobrou Enigmu a jdu dešifrovat...Pětišroub píše:nefunguje dlouho...
Existuji i kody, ktere nejsou na sambe a ani VW nevi co vlastne znamenaly....
VW T2b "Zoran" (1977)
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
Kdyby mi to stálo, jako mi to visí, koupil bych si velkostatek u nás v Lysý!
- pulenejksicht
- ex beetleboy
- Příspěvky: 5894
- Registrován: 19 kvě 2004
- Bydliště: vwšudezdejší
Re: VIN-(Vehicle Identification Number)pro Ponorky
a to nemuzes napsat v cem to mas ?
je to valnik nebo doka ? knirac ?
https://www.thesamba.com/vw/archives/in ... stype2.php
tady to nevidim
https://www.thesamba.com/vw/archives/in ... dating.php
http://www.type2.com/m-codes/t2chassi.html
je to valnik nebo doka ? knirac ?
https://www.thesamba.com/vw/archives/in ... stype2.php
tady to nevidim
https://www.thesamba.com/vw/archives/in ... dating.php
http://www.type2.com/m-codes/t2chassi.html
jdeme frflat na flat ...
Re: VIN-(Vehicle Identification Number)pro Ponorky
je to tam: doka prosinec 71 /březen 72
BIG BOYS LOVE BIG TOYS
- BUTCH bus
- stálý inventář fóra flat4
- Příspěvky: 1606
- Registrován: 16 čer 2009
- Bydliště: Nedaleko Samby
Re: VIN-(Vehicle Identification Number)pro Ponorky
Ano ano ano.
Je to doka, vředu knír, vzadu béčko.
Vůbec jsem netušil rok. Pardon a díky!
Je to doka, vředu knír, vzadu béčko.
Vůbec jsem netušil rok. Pardon a díky!
OndraS