Stránka 1 z 1

Preclik, krytka - k cemu tam asi je

Napsal: 14 bře 2010
od udeeska
Vi nekdo k cemu mohla slouzi krytka diry na kliku startovani?Nejak mi to nedava smysl....

Obrázek
Obrázek

Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)

Napsal: 14 bře 2010
od SO 545
asi ako bezpecnostny prvok , aby tam niekto nieco nestrcil pri beziacom motore

druha moznost , mozny ohrev motora od vyfuku ...

Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)

Napsal: 14 bře 2010
od ovalisimus panornik
SO 545 píše:asi ako bezpecnostny prvok , aby tam niekto nieco nestrcil pri beziacom motore

druha moznost , mozny ohrev motora od vyfuku ...
...nebo spíš naopak, nepřisávání teplého vzduch o výfuku, tak jako těsnící guma kolem plechů motoru....

Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)

Napsal: 14 bře 2010
od SO 545
presne takto som to myslel :wink:

Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)

Napsal: 14 bře 2010
od ovalisimus panornik
SO 545 píše:presne takto som to myslel :wink:
..tak jsem špatně četl.. :D

Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)

Napsal: 14 bře 2010
od udeeska
No gdyz je kapota zavrena,tak se tam asi nic neprisava....zajimavy :wink:

Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)

Napsal: 14 bře 2010
od ovalisimus panornik
udeeska píše:No gdyz je kapota zavrena,tak se tam asi nic neprisava....zajimavy :wink:
...ale přisává, přisává, a kapota na to nemá vliv :wink:

Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)

Napsal: 14 bře 2010
od udeeska
ovalisimus panornik píše:
udeeska píše:No gdyz je kapota zavrena,tak se tam asi nic neprisava....zajimavy :wink:
...ale přisává, přisává, a kapota na to nemá vliv :wink:
...uvidime...den je mladej,vsak ono asi prijde vice nazoru.... :wink: (ale asi to tak bude)

Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)

Napsal: 14 bře 2010
od ovalisimus panornik
U nás je den určitě mladý :D a důvodů může bejt vícero, však pravdou jest, že plech pod řemenicí v kterém je otvor pro kliku, přímo sousedí s tlumičem výfuku, zdrojem značného tepla a místem, kde chladící ohřátý vzduch vychází..... jednou ze základních snah oplechování motoru je řízení proudění a zamezení vstupu teplého vzduch do chladícího systému. Dá se jezdit i bez těsnění kolem motoru..., tedy i sdírou na kliku...

Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)

Napsal: 15 bře 2010
od OB
Souhlasím s výše uvedenými názory ale přidal bych ještě jeden postřeh. Ta zvedací krytka ještě podle mne slouží k uzavření otvoru, aby nedocházelo k pronikání nečistot v tomto místě do prostoru řemenice. Nejpádnějším důvodem ovšem je, že ji tam montovali již ve výrobě - proto tam musí být!!!

Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)

Napsal: 15 bře 2010
od Pětišroub
jasan, je to proto, aby si motor nesál teplý vzduch od motoru (ahoj Milošáku). K nasávání sloužily výhradně mřížky umístěné zejména kvůli teplu ale i prašnosti pod zadním oknem..

Re: Obrázek dne - nur für Brezelfensters(<1953)

Napsal: 15 bře 2010
od udeeska
Nemyslim,ze to bylo az tak dulezite,ale v kazdem pripade je videt,ze technici meli smysl pro detajl.Pozdejsi vozy maji taky
diru na kliku,ale uz se to neprikryva,mozna se setrilo na materialu...kdo vi :D

Re: Preclik, krytka - k cemu tam asi je

Napsal: 16 bře 2010
od Herbie
oddeleno :)