Nenapadne jako prijde nase kocka a vyzaduje pozornosr,tak Sam taky nenapadne zaskemral
No a ani jste si nevsimli,ze tam mam
chybu jako prase,kde pisu o pozadovane sirce 75 cm a uprave nadzvihatek,coz neni pravdou.Jasne,ze se musely upravit vahadla ventilu,
nejhorsi je,ze jsem si na to slovo nemohl pul hodiny vzpomenout a vykourilo se mi z hlavy i anglicky,no to se mi pak nedivte,ze bych chtel vsechno cesky
......takze po uprave vahadel ventilu mohly byt namontovany i snizene vika ventilu.Uz jsme to jednou probirali kolem toho magneta a nesrovnalosti
je bohuzel vice,nekdy jsou to je drobnosti,ale nekdy jde o tak velke vweci jak je cele auto
,jako tomu je vyse na prikladu Ferryho kabria,kde sice sedi
SPZ,ale nesedi mi auto,jelikoz se mi podle urcitych detailu nezda totozne a proto jsem zadal jestli nekdo nema lepsi fotografii z dalnice vozu ze zadu a to
konkretne se mi jednalo o spodni cast,tedy vyfuku a zadni zastery.Asi se budem,ale muset smirit s tim,ze nektere vweci se asi presne nedovime
Na Typu 115 jak uz jsem psal jinde se zkouselo zvyseni plniciho tlaku za pomoci Roots kompresoru
..v pozdejsi produkci doslo k nekolika modifikacim stacionarnich motoru z duvodu lepsi udrzby a tak k 27.4.1943 bylo nejvetsi zmenou presunuti
vzduchoveho filtru na levou stranu a benzinova pumpa na pravo,tez koncovka vyfuku vycuhovala pouze do jedne strany.
Jeste jednou se vratim k ty chybe na posledenim obrazku,kde si myslim,ze se nejedna o Typ 120,ale Typ115 s pouzitim zakladu Typ 120 usuzuji tak podle kompresoru a uz Samem
zmineneho baterioveho zapalovani,teda s rozdelovacem a ind.civkou+ nizkymi viky ventilu.A nasel jsem konecne,ze motory -Typ121 a Typ122 si byly velice podobne a rozdelovaly se vicemene magnetovym
a indukcnim/bateriovym zapalovanim
Typ 122 mel jiz v podstate vyreseny vsechny problemy a byl nejvice dodavanym motorem pro klienty a mel beteriove zapalovani,takze podle me je tohle
Typ121(popis uvadi Typ122)-foto Typu 122 nemam,ale krome zapalovani je stejny a ma i normalni ventily a vika
V roce 1935 byl navrzen bezventilovy motor C60,ktery se nezdaril,zatimco v listopadu 1940 vznikl jeden bezventilovy motor E60 vzniknuvsi z tech. nakresu K2977 ,
bylo na nej potreba vyrobit mnoho specialnich dilu a slo o oznaceni Typ127
Tak to byl posledni zajimavy motor,zitra priklepnu dve zajimavosti a tim jsem tu hotov
Nakonec toho bylo i tak vic nez jsem myslel
Jeste jsem mel napad pomalu prejit na tomhle topicu zpet na podvozky a karoserie,ale to si musi odsouhlasit administratori.Ja jen ,ze je tezky jit do nejakyho starsiho topicu jako napr.
W3,nebo W30,kde uz je to v podstate na preskacku a pridavat tam neco co uz je preskoceny,cili,ze to tam chybi.A zase..myslel jsem,ze mate nekteri zajimavej material(Sam ma)
a ze ho tak trosku pridate.Vim,ze s motorama to muze byt pro nekoho nezajimavy,ale jsem si jistej,ze ruznych Typu vozu dame dohromady habahaba