sbírka VW industrie
Re: 200PS aneb Samův Oktet
...za zvoniveho zvuku motoru se v bledem mesicnim svetle nad nedalekym lesikem zacala rysovat silueta nezname strely podivneho doutnikoveho tvaru..
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 174PS aneb Samův Septet
Diky konstrukci magnetky je zvuk motoru nezvykle zvonivy. Vtip je v tom, ze magnetka je brzdena pruzinou, ktera kazdou pulotacku (brano na klice) povoli a vymrsti palec rozdelovace do prislusne pozice. Diky tomu je kazde zapaleni valce doprovazeno zvonivym zvukem jako kdyz kladivem bouchnete do oceloveho nosniku. Nejlepe je to patrne pri nizkych otackach. Na to ale musi dopatrat, jak byl karburator na 12PS otryskovany.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 174PS aneb Samův Septet
Nebylo by libo sem dati neco noveho?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 174PS aneb Samův Septet
Dž.bu.
Ale ano, podařilo se mi dokompletovat sbírku a z neplevelných let mám minimálně z každého roku jeden industrie (1952-1956)
Ze sbírky vyčuhuje jen 1943 KDF industrie a rok 1959 od Ludwiga von....
Zatím se o 1957 a 1958 neuvažuje. Konec hlášení
Ale ano, podařilo se mi dokompletovat sbírku a z neplevelných let mám minimálně z každého roku jeden industrie (1952-1956)
Ze sbírky vyčuhuje jen 1943 KDF industrie a rok 1959 od Ludwiga von....
Zatím se o 1957 a 1958 neuvažuje. Konec hlášení
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 200PS aneb Samův Oktet
Do sbírky padla další publikace s industrie tématikou. Od této chvíle Samova dezinformační kancelář ráda vyvrátí letité mýty o kosmických vačkách, meziplanetárních klikových hřídelí, galaktických pístech nebo meziplanetárních hlavách.
Pokud máte pochybnosti o dílech z industrie typu 122(25,30 či 34 PS), typu 124 (1600ccm typ3) či typu 126 (1600ccm typ 1), neváhejte vznést konkrétní dotaz
Pokud máte pochybnosti o dílech z industrie typu 122(25,30 či 34 PS), typu 124 (1600ccm typ3) či typu 126 (1600ccm typ 1), neváhejte vznést konkrétní dotaz
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: 200PS aneb Samův Oktet
chjo, to zas budeš chytrej jak rádio:-)
zajímalo by mě provedení hlav a pístů u pomaloběžné varianty 126ky
zajímalo by mě provedení hlav a pístů u pomaloběžné varianty 126ky
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
Re: 200PS aneb Samův Oktet
Byl by nějaký obrázek těch misek pružin ventilů 122 odlišných od aut?
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 200PS aneb Samův Oktet
Vidím, že jsem to tu již dlouho neaktualizoval. V mezičase jsem do sbírky pořídil dvě čistokrevné 25PS industrie z roku 1952, o tom ale až někdy jindy. Objevil se ale zajímavý manuál na můj KDF industrie spolu s katalogem dílů. Některé detaily tak začínají dávat většího smyslu. Tento z magického roku 1945.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 200PS aneb Samův Oktet
Pro úplnost přikládám ještě 5š video nastartovaného KDF Industrie
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 200PS aneb Samův Oktet
Voda utěšeně stoupá a stoupá.... může se začít čerpat
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 200PS aneb Samův Oktet
Takto asi vypadala čerpadla s VW motorem v "akci". Zasněné pohledy, před padesáti lety stejně jako dnes...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: 200PS aneb Samův Oktet
Tak jsem si po více jak roce udělal opět radost a moje sbírka se rozrostla o další dva industrie. Původní myšlenka zakoupit motor do ovála se časen rozrostal o vytvoření kolekce Industrie motorů, z každého roku 1952-1956 po jednom kuse. Nedávno mi ale jeden známý (za což mu tedy mockrát děkuji) vysvětlil, že když už, tak by bylo dobré mít sbírku zcela kompletní a protáhnout modelový rok až do roku 1960, kdy skončila výroba 30PS. Stále mi tedy ještě několik ročníků chybí. Tak snad se jednou zadaří.
Současná kolekce:
1944
1952
1953, 1953
1954, 1954
1956, 1956
1958, 1958
1960
Současná kolekce:
1944
1952
1953, 1953
1954, 1954
1956, 1956
1958, 1958
1960
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: sbírka VW industrie
Tak to je pěkná sbírka.
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.
Re: sbírka VW industrie
měl bys tam zařadit i první 40 HP jako symbolický konec celé ságy. Jedná se o zajímavý motor z hlediska dětských bolístek i rychle opuštěných technických řešení.
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: sbírka VW industrie
ještě včera jsem ho měl... Ale večer někdo přijel a motor si odvezl. 34PS éru přenechám s radostí tobě.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Re: sbírka VW industrie
Same, chybi ti 59. Vymenim za 53, mas dva . Zn. Vyhodna vymena
- Sam
- vintage patolog
- Příspěvky: 15179
- Registrován: 24 říj 2003
- Bydliště: nowhere
- Kontaktovat uživatele:
Re: sbírka VW industrie
Pánové, 53 nevyměnuji, protože jde o 25ps, 54 také nepustím, protože již má vyměněné písty s kompresí 6.6:1 a nechce se mi to předělávat zpět.
56 nepustím, protože mají výrobní čísla hned po sobě. Takže zbývá maximálně 1958, tam jsem důvod zatím nevymyslel. I když... má najeto jen 40motohodin...
56 nepustím, protože mají výrobní čísla hned po sobě. Takže zbývá maximálně 1958, tam jsem důvod zatím nevymyslel. I když... má najeto jen 40motohodin...
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912