Stránka 1 z 2

VW 30HP tri-power

Napsal: 28 led 2008
od Pětišroub
Jak se zjistilo, pokec o všem možném už netáhne, stává se místem pro vzájemné útoky a chytračení, a většina návštěvníků fóra baží po technických tématech. Proto je tu zajímavost pro dnešní den - tříkarburátorový motor 30HP v experimentálním stádiu.

Centrální karburátor je Solex s velkou vzduchovou tryskou, takže běží v režimu nízkých a středních otáčkách, směs posléze chudne. Ve vyšších středních otáčkách vstupují do hry postranní karburátory Tillotson, které jsou v nízkých a středních otáčkách uzavřeny pružinovým mechanismem a posléze vstupují do hry podobně jako sekundární difuzor na progresivním karburátoru.

Pěkná blbůstka ne?

Obrázek

Napsal: 28 led 2008
od DuffY
to musí bejt radost štelovat :shock: ale každopádně velmi zajímavé!

Napsal: 28 led 2008
od prak
kromě sání a karburátorů je motor nějakej prázdnej
zajímavá libůstka

Napsal: 28 led 2008
od HaD601
Pěkné... kdysi jsem uvažoval o spřažení 2 karburátorů, jeden aby dělal chudší směs pro úspornou jízdu po rovině a druhý, který by obohacoval směs pro maximální výkon a po mírném povolení plynu by se zase zavřel. Prostě to, co dělají moderní řídící jednotky, mění bohatost směsi vzhledem k zátěži, naštěstí zůstalo jen u úvah, ale jak vidím, našli se odvážlivci co se nebojí experimentovat... Uvidíš jaké budou výsledky, jsem zvědavý!

Napsal: 28 led 2008
od IGi
tohle asi nebude petisroubova prace :lol: nevim o tom ze by mel kabrio 8)
ale jinak docela mazec motor!! jsem rad ze mam jeden karbec mit tri jdu na opratku dobrovolne !!! :roll:

Napsal: 28 led 2008
od Pětišroub
ještě to pochopitelně nevrčelo, stavitel je ve fázi ladění ovládání :-) Motor není můj, ale celkem mě to zaujalo:-)

Napsal: 29 led 2008
od yahoďák
no teda, jestli to rozchodí, tak by bylo zajímavé to vidět v akci

Napsal: 30 led 2008
od yahoďák
a hlavně...tohle je "vynález" toho pána, nebo rekonstrukce nějakého dobového pokusu?

Napsal: 30 led 2008
od Pětišroub
je to dobovka :!:

Napsal: 13 bře 2008
od Pětišroub
tak, pan majitel posunul projekt do finálního stádia, motor už je v adekvátním voze a prý to i vrčí :-) Kit ve své době existoval v provedení pro 30i 34 HP ale nějak se to nechytlo...

Obrázek

Napsal: 13 bře 2008
od kalda
vim, ze se to nesmi...ale sakra, to je mazec!!!

Napsal: 14 bře 2008
od Žanek
zajímaly by mě jízdní dojmy :wink:

Napsal: 14 bře 2008
od john
[quote="Pětišroub"]Kit ve své době existoval v provedení pro 30 i 34 HP ale nějak se to nechytlo...
quote]


Velmi si lamem hlavu nad tym - preco?... Asi ze to neide nastavit a mimo bolehlavu to neda nic ine...

Napsal: 14 bře 2008
od Pětišroub
tak..tenkrát se zkoušelo leccos, a spousta řešení byla jen slepou uličkou..

Napsal: 14 bře 2008
od SO 545
na druhu stranu slepé uličky onej doby su dnes žiadane rarity :lol:

Napsal: 23 bře 2008
od Sam
Je libo si tuto kočičku poslechnout jak si vrní ?
[youtube]http://youtube.com/watch?v=qVJer-4KbMs[/youtube]

Napsal: 23 bře 2008
od Šíša
Obrázek

Re: VW 30HP tri-power

Napsal: 15 dub 2011
od Sam
Tak Tri-power se opet otrepal a nyni se pracuje na dvousvickovem zapalovani.Ponecham stranou smysl celeho snazeni, ale jako pomnicek dobry. Prace na CNC freze za jedna :)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: VW 30HP tri-power

Napsal: 15 dub 2011
od wally
Sam píše:Tak Tri-power se opet otrepal a nyni se pracuje na dvousvickovem zapalovani.Ponecham stranou smysl celeho snazeni, ale jako pomnicek dobry. Prace na CNC freze za jedna :)
Tak to je peklo, práce fakt hezká... :D

Re: VW 30HP tri-power

Napsal: 15 dub 2011
od Sam
peklo teprve nastane az se zacne resit synchronizace zapalovani. :D