VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Dobové úpravy. Co bylo tehdy a jak se s tím poprat v 21. století?
Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12361
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Sam » 20 čer 2010

Vintage speed v praxi, ehm, tedy na silnici... Jede mu to krásně, co?
http://www.oval56.de/video/MKT-MUC.wmv
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Skid
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1982
Registrován: 25 dub 2007
Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Skid » 20 čer 2010

Fakt krasne mu to jede. =D>
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12361
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Sam » 22 čer 2010

No a to si Skide vem, že jako základ je 25PS motor a po měření na dynamu to má na kolech úctyhodných 87PS.
Není lepší dát do ovála něco z VintageSpeed scény ? :wink:
Přílohy
040410 12.jpg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Skid
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1982
Registrován: 25 dub 2007
Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Skid » 22 čer 2010

Vydrz, vydrz. Vsechno chce svuj cas. :twisted: Ted na ovalka cas neni. Musim se v lete vyradit na mexiku. :lol:
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12361
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Sam » 17 zář 2010

Obrázek
Pomalu se to rýsuje. A jestli to dopadne, tak se Mildo setkáme na Vítkově (úmyslně neuvádím rok) :twisted:
Obrázek
Rakovina na dýchacích cestách
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
m.k.
Příspěvky: 161
Registrován: 20 kvě 2009

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod m.k. » 17 zář 2010

No je to krása....
Já jsem zvědav jak to bude na DYNU ... teda jestli se ta akce uskuteční.

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3687
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod john » 17 zář 2010

Zacali sme stavat 36 Hp na buduci Salt Race...tentokrat dostanu Okrasa hlavy 48 IDA....prave som zacal upravovat sacie hrdla... druhy motor bude twin supercharged Okrasa...

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
kalda
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1125
Registrován: 16 dub 2005
Bydliště: Vrchlabi, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod kalda » 17 zář 2010

řekl bych, že několika místním uživatelům po tvém příspěvku ztvrdl penis, Johne :wink:
a doufame, ze nas budes zasobit dalsimi informacemi a fotkami

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3687
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod john » 17 zář 2010

Ked hovoris, ze to ma taky efekt, hned sa na to pozriem znovu... :D

Uživatelský avatar
kalda
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 1125
Registrován: 16 dub 2005
Bydliště: Vrchlabi, Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod kalda » 17 zář 2010

ty jsi na to zvykly, tobe se z toho ani nezhoupne :wink:

Uživatelský avatar
m.k.
Příspěvky: 161
Registrován: 20 kvě 2009

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod m.k. » 17 zář 2010

john píše:Zacali sme stavat 36 Hp na buduci Salt Race...tentokrat dostanu Okrasa hlavy 48 IDA....prave som zacal upravovat sacie hrdla... druhy motor bude twin supercharged Okrasa...]


To je moc zajímavé.
Předpokládám, že chcete jet v kategorii "K36".
Komresory mají být výroby do roku 1970.
Mohu se zeptat jaký typ chcete použít?

Andy
aircooled cheerleader
Příspěvky: 3524
Registrován: 12 kvě 2004

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Andy » 17 zář 2010

kalda píše:řekl bych, že několika místním uživatelům po tvém příspěvku ztvrdl penis, Johne :wink:
a doufame, ze nas budes zasobit dalsimi informacemi a fotkami

Nejen ztvrdl [smilie=jerkit5.gif]

Uživatelský avatar
Kůča
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2642
Registrován: 05 úno 2010
Bydliště: Teplice

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Kůča » 28 zář 2010

Dnes jsem měl možnost se podívat na rozebraný letecký motor od Fa. Piper z Mindenu.
Nicasil valce 80mm s pisty 22mm čepy a zvýšenou kompresí a klikou69.. a s odlehcenýmy hydrostavy.
Tak tady několik fotek na ukázku.
Přílohy
prac 1794.jpg
prac 1795.jpg
prac 1791.jpg
prac 1790.jpg
prac 1786.jpg
Až mě za to doma vyhoděj,tak budu kempovat celoročně.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12361
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Sam » 28 zář 2010

Hmm, pěkné. Jestli dobře počítám, půjde o 1387ccm ? Do jakého bloku to půjde ? 30PS nebo moderna ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
okrasa
zasloužilý harcovník fóra flat4.org
Příspěvky: 495
Registrován: 20 úno 2005
Bydliště: Teplice

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod okrasa » 29 zář 2010

je to z 34 bloku, dole jsou 87mm ale daji upravit na 90mm.... do tricitkoveho bloku by sly narvat, ale bylo by moc noveho vrtani a upravovani na dirach pro svorniky... mysliom ze je to skoda takto upravovat.
engine specialist

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12361
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Sam » 25 říj 2010

Mílo, posílám slíbenou fotku toho kterak lze také vyřešit osazení válců s velkým vtáním na stařičký 25/30 PS blok. Netřeba se zdržovat stružením válců či přesazováním svorníků jak jsi o tom hovořil na dynoday. Stačí přeci jen trochu víc síly a svorníky naohýbat ;-))
Pro doplnění: Finální motor měl 70HP a v roce 54 obsadil třetí a o rok později druhé místo v kategorii 1100ccm národního šampionátu.

Asi by si tento výtvor zasloužil vlastní topik. Jde totiž o velice zajímavou stavbu. Ujme se toho hrabě von pětišroub ?

Obrázek
Přílohy
DSC01809.JPG
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19268
Registrován: 02 led 2003

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Pětišroub » 25 říj 2010

dalo by se o tom uvažovat, již delší dobu jsem nic kloudného nevyplodil...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4453
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod SO 545 » 25 říj 2010

to je tak trochu ruska technika zmeny roztece
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 974
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Wild West
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Ales-X » 26 říj 2010

Mě se líbí jak jsou zaslepené díry na zdvihátka, vidím to že v bloku nenajdeme ani vačku, jsem zvědavý na zbytek motoru :idea:

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19268
Registrován: 02 led 2003

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Pětišroub » 26 říj 2010

"nebyl čas ptát se kdo je kdo"

jedná se o moc zajímavý kousek a rád vám ho tu přiblížím, ale nechtějte to po mě v půl 9 ráno..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)


Zpět na “vintage speed”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host