Stránka 11 z 14
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 11 bře 2010
od john
Zatial mam len utrzky informacii, ale 36Hp svetovy rekord je u nas, Steve urobil 75.1 mph
Karmann ma Au rekord za 127.5 mph..,.
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 11 bře 2010
od Sam
[smilie=smoker.gif] 75mph je velice slusny.
Delka drahy jako v Utahu ?
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 11 bře 2010
od john
3 mile run up, 3 mile casovane a 3 mile slow down..
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 13 bře 2010
od Sam
Měl bych dotaz na Johna jestli by neměl bližší informace o tomto potrubí + jaká karburace na tom byla pověšena ? Bylo by více fotek ?
Děkuji.
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 14 bře 2010
od john
Presnu odpoved na to nemam, motor lezal dekady v tomto stave...ale uhol a konfiguracia sania smeruje k SU karburatorom...
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 14 bře 2010
od Ales-X
Tady se to bude určitě vědět
Jaký je nejvyšší známý obsah motoru který byl postavený na 30PS bloku?
Pokud došlo u takového motoru k destrukci z důvodu přetížení bloku, kde došlo k poškození, vytrhli se štefty spojující půlky bloku k sobě?
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 14 bře 2010
od Sam
Ono spíš než max. obsah je zajímavější sledovat max. výkon.
Jinak, na 30PS bloku se ještě dá relativně postavit 83x74, tedy 1604ccm. Cokoliv nad již vyžaduje neůměrně velké úsilí.
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 14 bře 2010
od Petr914
john píše:Zatial mam len utrzky informacii, ale 36Hp svetovy rekord je u nas, Steve urobil 75.1 mph
Karmann ma Au rekord za 127.5 mph..,.
...pozooor...todle by nemělo zapadnout...
...světovej rekord je světovej rekord...
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 31 bře 2010
od Pětišroub
- 100_3003.jpg (47.11 KiB) Zobrazeno 8421 x
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 31 bře 2010
od Sam
Pětišroub píše:100_3003.jpg
Pekny, jednokanal, dle part number to je z 30PS. Ale co ten megaotvor pro sani ?
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 31 bře 2010
od Pětišroub
to ví jen bůh a pan majitel...
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 31 bře 2010
od SO 545
niekto si pekne zazvaral ako kanal tak osadenie sviecok
len sa to zda alebo tam je zavit na mensiu sviecku
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 02 dub 2010
od Pětišroub
závit je skutečně menší na 12mm, kolem pak zůstává více masa...
- 100_3002.jpg (54.24 KiB) Zobrazeno 8223 x
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 02 dub 2010
od Sam
Hmm, z puvodni hlavy toho asi moc nezbylo.
Jake se tam davaji svicky ?
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 02 dub 2010
od Pětišroub
Bosch nebo NGK..
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 03 kvě 2010
od Sam
Tak, je na čase trochu zamíchat tento topic. Co třeba Denzel 1500 motorem ?
Zapalování si prosím nevšímejte. Jinak je to ale pěkný a zachovalý kousek...
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 03 kvě 2010
od Pětišroub
jak koukám na to ovládání, Berg nevymyslel nic nového:-)
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 05 kvě 2010
od Sam
Přesně tak. Snad jen to uložení na ložiska.
BTW: Dokážete si představit ty vůle který tenhle systém měl ?
) Přesto všechno je ale motor neskutečně sexy.
BTW2: Přihodím ještě foto spalovací komory hlav které tu 5šroub nakousl.
Datování misek pod pružiny nemá chybu
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 05 kvě 2010
od john
Dufam, ze nebudu pouzivat mineralny olej...
Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů
Napsal: 04 čer 2010
od john
Moc pekne spracovany dokument o rekordoch Stephen Mullera na solnom jazere...
http://www.volksculture.com/page/salt-r ... e=activity" onclick="window.open(this.href);return false;