VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Dobové úpravy. Co bylo tehdy a jak se s tím poprat v 21. století?
Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3680
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod john » 11 bře 2010

Zatial mam len utrzky informacii, ale 36Hp svetovy rekord je u nas, Steve urobil 75.1 mph :D =D> :D
Karmann ma Au rekord za 127.5 mph..,.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 11521
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Sam » 11 bře 2010

[smilie=smoker.gif] 75mph je velice slusny.
Delka drahy jako v Utahu ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3680
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod john » 11 bře 2010

3 mile run up, 3 mile casovane a 3 mile slow down..

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 11521
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Sam » 13 bře 2010

Měl bych dotaz na Johna jestli by neměl bližší informace o tomto potrubí + jaká karburace na tom byla pověšena ? Bylo by více fotek ?
Děkuji.
Přílohy
DSC00490.jpg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3680
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod john » 14 bře 2010

Presnu odpoved na to nemam, motor lezal dekady v tomto stave...ale uhol a konfiguracia sania smeruje k SU karburatorom...

Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 912
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Říčany, Stodůlky
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Ales-X » 14 bře 2010

Tady se to bude určitě vědět :D Jaký je nejvyšší známý obsah motoru který byl postavený na 30PS bloku?
Pokud došlo u takového motoru k destrukci z důvodu přetížení bloku, kde došlo k poškození, vytrhli se štefty spojující půlky bloku k sobě?

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 11521
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Sam » 14 bře 2010

Ono spíš než max. obsah je zajímavější sledovat max. výkon.
Jinak, na 30PS bloku se ještě dá relativně postavit 83x74, tedy 1604ccm. Cokoliv nad již vyžaduje neůměrně velké úsilí.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Petr914 » 14 bře 2010

john píše:Zatial mam len utrzky informacii, ale 36Hp svetovy rekord je u nas, Steve urobil 75.1 mph :D =D> :D
Karmann ma Au rekord za 127.5 mph..,.


...pozooor...todle by nemělo zapadnout...

...světovej rekord je světovej rekord... :shock:
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 18995
Registrován: 02 led 2003

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Pětišroub » 31 bře 2010

100_3003.jpg
100_3003.jpg (47.11 KiB) Zobrazeno 3912 x
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 11521
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Sam » 31 bře 2010

Pětišroub píše:
100_3003.jpg

Pekny, jednokanal, dle part number to je z 30PS. Ale co ten megaotvor pro sani ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 18995
Registrován: 02 led 2003

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Pětišroub » 31 bře 2010

to ví jen bůh a pan majitel...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4234
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod SO 545 » 31 bře 2010

niekto si pekne zazvaral ako kanal tak osadenie sviecok
len sa to zda alebo tam je zavit na mensiu sviecku
SYSTEM CONTROL
www.vwolkers.com Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 18995
Registrován: 02 led 2003

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Pětišroub » 02 dub 2010

závit je skutečně menší na 12mm, kolem pak zůstává více masa...

100_3002.jpg
100_3002.jpg (54.24 KiB) Zobrazeno 3714 x
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 11521
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Sam » 02 dub 2010

Hmm, z puvodni hlavy toho asi moc nezbylo.
Jake se tam davaji svicky ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 18995
Registrován: 02 led 2003

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Pětišroub » 02 dub 2010

Bosch nebo NGK..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 11521
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Sam » 03 kvě 2010

Tak, je na čase trochu zamíchat tento topic. Co třeba Denzel 1500 motorem ?
Zapalování si prosím nevšímejte. Jinak je to ale pěkný a zachovalý kousek...
Přílohy
IMG_2160.JPG
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 18995
Registrován: 02 led 2003

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Pětišroub » 03 kvě 2010

jak koukám na to ovládání, Berg nevymyslel nic nového:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 11521
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod Sam » 05 kvě 2010

Přesně tak. Snad jen to uložení na ložiska.
BTW: Dokážete si představit ty vůle který tenhle systém měl ? :)) Přesto všechno je ale motor neskutečně sexy.

BTW2: Přihodím ještě foto spalovací komory hlav které tu 5šroub nakousl.
Obrázek

Datování misek pod pružiny nemá chybu :)
Obrázek
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3680
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod john » 05 kvě 2010

Dufam, ze nebudu pouzivat mineralny olej...

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3680
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvekod john » 04 čer 2010

Moc pekne spracovany dokument o rekordoch Stephen Mullera na solnom jazere...

http://www.volksculture.com/page/salt-r ... e=activity


Zpět na “vintage speed”

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host