VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Dobové úpravy. Co bylo tehdy a jak se s tím poprat v 21. století?
Odpovědět
Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3694
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od john »

Zatial mam len utrzky informacii, ale 36Hp svetovy rekord je u nas, Steve urobil 75.1 mph :D =D> :D
Karmann ma Au rekord za 127.5 mph..,.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12641
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Sam »

[smilie=smoker.gif] 75mph je velice slusny.
Delka drahy jako v Utahu ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3694
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od john »

3 mile run up, 3 mile casovane a 3 mile slow down..

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12641
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Sam »

Měl bych dotaz na Johna jestli by neměl bližší informace o tomto potrubí + jaká karburace na tom byla pověšena ? Bylo by více fotek ?
Děkuji.
Přílohy
DSC00490.jpg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3694
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od john »

Presnu odpoved na to nemam, motor lezal dekady v tomto stave...ale uhol a konfiguracia sania smeruje k SU karburatorom...

Uživatelský avatar
Ales-X
beznadějný žumpofil
Příspěvky: 974
Registrován: 18 čer 2008
Bydliště: Wild West
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Ales-X »

Tady se to bude určitě vědět :D Jaký je nejvyšší známý obsah motoru který byl postavený na 30PS bloku?
Pokud došlo u takového motoru k destrukci z důvodu přetížení bloku, kde došlo k poškození, vytrhli se štefty spojující půlky bloku k sobě?

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12641
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Sam »

Ono spíš než max. obsah je zajímavější sledovat max. výkon.
Jinak, na 30PS bloku se ještě dá relativně postavit 83x74, tedy 1604ccm. Cokoliv nad již vyžaduje neůměrně velké úsilí.
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Petr914 »

john píše:Zatial mam len utrzky informacii, ale 36Hp svetovy rekord je u nas, Steve urobil 75.1 mph :D =D> :D
Karmann ma Au rekord za 127.5 mph..,.
...pozooor...todle by nemělo zapadnout...

...světovej rekord je světovej rekord... :shock:
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19300
Registrován: 02 led 2003

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Pětišroub »

100_3003.jpg
100_3003.jpg (47.11 KiB) Zobrazeno 5278 x
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12641
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Sam »

Pětišroub píše:
100_3003.jpg
Pekny, jednokanal, dle part number to je z 30PS. Ale co ten megaotvor pro sani ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19300
Registrován: 02 led 2003

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Pětišroub »

to ví jen bůh a pan majitel...
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4489
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od SO 545 »

niekto si pekne zazvaral ako kanal tak osadenie sviecok
len sa to zda alebo tam je zavit na mensiu sviecku
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19300
Registrován: 02 led 2003

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Pětišroub »

závit je skutečně menší na 12mm, kolem pak zůstává více masa...
100_3002.jpg
100_3002.jpg (54.24 KiB) Zobrazeno 5080 x
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12641
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Sam »

Hmm, z puvodni hlavy toho asi moc nezbylo.
Jake se tam davaji svicky ?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19300
Registrován: 02 led 2003

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Pětišroub »

Bosch nebo NGK..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12641
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Sam »

Tak, je na čase trochu zamíchat tento topic. Co třeba Denzel 1500 motorem ?
Zapalování si prosím nevšímejte. Jinak je to ale pěkný a zachovalý kousek...
Přílohy
IMG_2160.JPG
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19300
Registrován: 02 led 2003

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Pětišroub »

jak koukám na to ovládání, Berg nevymyslel nic nového:-)
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12641
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Sam »

Přesně tak. Snad jen to uložení na ložiska.
BTW: Dokážete si představit ty vůle který tenhle systém měl ? :)) Přesto všechno je ale motor neskutečně sexy.

BTW2: Přihodím ještě foto spalovací komory hlav které tu 5šroub nakousl.
Obrázek

Datování misek pod pružiny nemá chybu :)
Obrázek
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3694
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od john »

Dufam, ze nebudu pouzivat mineralny olej...

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3694
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od john »

Moc pekne spracovany dokument o rekordoch Stephen Mullera na solnom jazere...

http://www.volksculture.com/page/salt-r ... e=activity" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět