VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Dobové úpravy. Co bylo tehdy a jak se s tím poprat v 21. století?
Odpovědět
Uživatelský avatar
Skid
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 2002
Registrován: 25 dub 2007
Bydliště: Veselí nad Lužnicí a Pha
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Skid »

Petr914 píše:a to mi řekni...jakou technikou sou dělaný ty zapalovací káble...s tou pletenou ochranou...?
Vypada to zajimave, ale pripomina mi to gumocuk. :lol:
VW Brouk alias Walda (1956)
VW Brouk 1600i "Black Frog" (1996)
VW T2a "Tommy" (1970)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12625
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Sam »

Petr914 píše:...a já se přidam do třetice...

...hele že je to tvuj vwagen...a to mi řekni...jakou technikou sou dělaný ty zapalovací káble...s tou pletenou ochranou...?
Kable jsou klasické moderní s PVC ochranou. Pro oldschool look mají opletení se vzorkem dle libosti. Dneska je má každý blbec :lol:
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Petr914 »

Sam píše:Dneska je má každý blbec :lol:
...tak to si řek ty sám... :lol:

...já sem si řikal...že je v tom nějaký šmé...páč mít v autě desítky let starý kabely by nebylo zrovna to pravý ořechový...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19297
Registrován: 02 led 2003

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Pětišroub »

původně to byl měděný pletenec potažený trochou pryže, a přes to impregnovaný textil. problém je že za těch cca 50 let pryž zestárla, ztratila pružnost a popraskala a probíjí to..žejo Same..
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12625
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Sam »

hehe, samozřejmě že na moderní kabely to nemá. Viz foto.

BTW: nepřijde vám na této fotce něco zajímavého ? :wink:
Přílohy
stuff005.jpg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Petr914 »

...dvě svíčky na válec...alias Twin Spark?...
You can't win 'em all...

Šíša
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3978
Registrován: 28 srp 2006

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Šíša »

a sahara taky nebude standart, viz oplechování s národností, vzpěra, řemen svisle vedenej... On celej ten blok asi bude něco fajnového

EDIT: ze by porsche, nebo ta ležatá vrtule?
Naposledy upravil(a) Šíša dne 25 úno 2010, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12625
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Sam »

To také, ale hlavně jde o pravého milionového brouka :lol:
Přílohy
stuff002.jpg
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

simak
leštič starých součástek
Příspěvky: 905
Registrován: 20 říj 2003
Bydliště: asinus mundi

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od simak »

no ono i to umístění rozdělovačů na klice taky není úplně std. Okolo ta tlaková hadice na olej, to bude asi pěkná mrcha :)
nasávač

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12625
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Sam »

Back to school.
jde samozřejmě o čtyřvačkový Carrera motor, který fascinuje sám od sebe. Zde je ale naprosto nepochopitelně zasazený pod krovky VW brouka. Pro mne obrovský kontrast a vrchol zhejralosti dát motor za $80k do lowendovýho VW brouka. :shock:
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
yahoďák
atrakce fóra flat4.org
Příspěvky: 8753
Registrován: 03 zář 2003
Bydliště: východně od stověžaté

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od yahoďák »

.. to teda každopádně. Zajímavé je to provedení vývodu pro dva rozdělovače, přijde mi to složité, třeba podobný motor ve Fetzenfliegeru to má klasicky od každé vačky jeden rozdělovač....
Ale pořád se mi nedostalo odpovědi na mou otázku na teploměr z minulé strany :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12625
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Sam »

yahoďák píše:.. to teda každopádně. Zajímavé je to provedení vývodu pro dva rozdělovače, přijde mi to složité, třeba podobný motor ve Fetzenfliegeru to má klasicky od každé vačky jeden rozdělovač....
Ale pořád se mi nedostalo odpovědi na mou otázku na teploměr z minulé strany :wink:
Na vše nemůže být odpověď :)
Dle mého to je opravdu teploměr. Motor pochází z Francie a tudíž jsou informace pro mne nečitelné :?
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
Pětišroub
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 19297
Registrován: 02 led 2003

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Pětišroub »

langgary-lathe 001-1.jpg
:D
"Mně se nesmí nikdo divit." (Pětišroub, 2016)

Uživatelský avatar
Sam
vintage patolog
Příspěvky: 12625
Registrován: 24 říj 2003
Bydliště: nowhere
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Sam »

To je snad starej Hawkins za mlada [smilie=rofl5.gif]
May/1955 Ovali (typ 1/13)
Aug/1950 Brezel (typ 11c)
Jan/1950 Brezel (typ 11a)
Jul/1948 Brezel (typ 11)
Jul/1965 P912

Uživatelský avatar
john
stálý inventář fóra flat4
Příspěvky: 3694
Registrován: 24 led 2005
Bydliště: Sydney Australia

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od john »

Tak auta su hotove a momentalne na ceste do Juznej Australie...
Oval pobezi ako 36 Hp Bone stock a potom s upravenym Okrasa / Denzel motorom.
Karmann pobezi s 2180 cc ,Okrasa kluka , Porsche ojnice, Berg's hlavy a 48 IDA

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Petr914 »

...vidim že nabito je vostře...tak snad jen good luck...
You can't win 'em all...

Uživatelský avatar
sSATYRr
MODRA owner
Příspěvky: 3639
Registrován: 11 úno 2005
Bydliště: v rodinném prostředí

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od sSATYRr »

hloupy dotaz: co jsou to ty cerveny tykadla? :?:
Der Himmel ist blau, die Erde ist weiß[/size]

Uživatelský avatar
bugz
zrůdný magor flat4.org
Příspěvky: 1979
Registrován: 12 črc 2005
Bydliště: Kardanová Řečice
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od bugz »

sSATYRr píše:hloupy dotaz: co jsou to ty cerveny tykadla? :?:
Tažné oko a nouzový odpojovač el. soustavy?
flat4 teoretik gang member number 1

Uživatelský avatar
SO 545
vw pozitiv
Příspěvky: 4489
Registrován: 27 říj 2004
Bydliště: vych.slovensko-Sobrance
Kontaktovat uživatele:

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od SO 545 »

v tomto pripade povinna vybava
SYSTEM CONTROL
http://www.vwolkers.com" onclick="window.open(this.href);return false; Mrtvy muž

Uživatelský avatar
Petr914
strážce Porsche a krásných žen
Příspěvky: 5507
Registrován: 26 říj 2005
Bydliště: West

Re: VINTAGE SPEED - dobové úpravy motorů

Příspěvek od Petr914 »

...přesně tak...dle regulí vyznačený symbolama hned vedle...blesk u odpojovače baterie a "tow" u místa pro odtah vozu...bez toho by je tam pravděpodobně nepustili...
You can't win 'em all...

Odpovědět